Vállald fel magad! -
Lendület énmárka-
építéshez


Tudod, hogy benned van?

Nagyon szeretnéd elmondani, mégsem vágsz bele?

Nem mered felvállalni magad, a gondolataidat?

Csinálod, de valahogy nem az jön ki belőled, amit szeretnél?

Benned van a vágy a közlésre, de nem tud formát ölteni?

Nem vagy olyan magabiztos, mint amilyen lenni szeretnél?

Már csak egy pici hiányzik?

Valaki adja már meg a kezdő lendületet!

Mit fognak gondolni rólam?

Nem merem felvállalni magam. 

Mi van, ha senkit sem érdekel, amit csinálok?

Mi van ha beszólnak?

Nem vagyok szép, nem vagyok fiatal!

Nem tudok eleget!

Nincs elég önbizalmam!

Nem vagyok elég szakértő!

Nincs elég tapasztalatom!

Mi van, ha szakmailag megkérdőjeleznek?

Sok követőt kell gyűjteni?

Mindenhol jelen kell lenni?

Nem értek az internethez és a közösségi médiához.

Mindent meg kell mutatni, mindent meg kell osztani magamról?

Nem tudok jól írni!

Nem vagyok elég motivált!

Ezen tanfolyamon mindezekre a kérésekre megkapod a választ. Elmondom, én hogyan edzettem magamat, és hogyan edzettem ügyfeleimet, hogy megtalálják a hangjukat, és magabiztosan, önazonosan tudjanak kommunikálni.

Kinek szól a tanfolyam?

Azoknak, akiknek arra van szükségük, hogy megkapják a kezdő vagy egy új lendületet az énmárkaépítéshez. 

Akik szívesen építenének énmárkát, de vagy nem mernek benne elindulni, vagy már csinálják, ám még nem érzik magukat elég magabiztosnak.

Akik állandó dilemmával küzdenek ezen a területen, ezért szükségük van némi megerősítésre. 

Fejleszd magad

Hogy nem vagyunk elég magabiztosak, amikor saját magunkat kell képviselnünk, sajnos elég jellemző dolog.

Sok tekintetben nem is így lettünk nevelve, oktatva, és a kultúránk sem támogatta ezt bennünk.

Hányszor hallottuk nagyszüleinktől, szüleinktől, hogy a szerénység a legnagyobb erény, miközben azt látjuk, hogy az életben mindig azok happolják el a legnagyobb lehetőségeket, akik bátrak, bevállalósak és magabiztosak?

Talán a szerénység mégsem a legnagyobb erény? Becsaptak minket?

Csábi Boróka

"

Csábi Boróka

a Te vagy a brand alapítója

Nyílt levél minden hétköznapi hőshöz

Találkozom emberekkel, akiknek olyan eredményeik vannak az életben, hogy bárki kalapot emelhet előttük. 

Az alkalmazottaik élete virágzik, mert annyira gondos és nagylelkű főnökök; olyan találmányt hoztak létre, amely az egész világon egyedülálló; piacvezető céget építettek fel pár év alatt a semmiből, vagy telefonon keresztül több tízezer embernek adnak tanácsot arról, hogyan élhetnek egészségesebben. És olyat is láttam, amikor az irodájuk falán annyi szakmai elismerő oklevél lógott, hogy a tapéta már alig látszott tőlük.

És mégis alig hallani róluk…

A média tele van üresfejű divatdiktátorokkal, bűnözőkből és prostikból lett valóságshow-sztárokkal, celebfeleségekkel. Olyan emberekkel, akik nem sok mindent tettek hozzá a világhoz, mégis százezrek követik őket.

Alapvetően háromfajta ember létezik. Az, aki csöndben teszi a dolgát nap mint nap, több száz embert foglalkoztat, csodálatos családja van, feltalál dolgokat, a szakma összes elismerését begyűjti. Annyit és annyit dolgozik, hogy nincs ideje az öntömjénezésre.

Aztán van a másik típus, aki soha semmi valódit nem tett hozzá a világhoz, esetleg csak szerencsésen ment férjhez, vagy valamelyik producernek megtetszett, ezért beválogatták egy valóságshowba. Imádja, ha süt rá a reflektorfény, egyszerűen szeret fürdeni mások csodálattal kevert irigy áhítatában. Miről is híres ő? – tesszük fel ezt a kérdést manapság elég gyakran. 

És van egy harmadik, azonban nagyon ritka kategória. Aki mögött valódi érték, valós eredmények vannak, és nagyon okosan és ízlésesen tudja képviselni és prezentálni magát a világ felé. Tényleg ritka embertípus.

Most hozzád szólok, Hétköznapi Hős, akinek a falán nem látszik a tapéta a sok szakmai elismeréstől, mégsem tudja róla senki, hogy miket ért el kemény és kitartó munkájával.

Ez nem feltétlen az egódról szól, hanem a felelősségről, amellyel a világnak tartozol. Te vagy az, aki képes mások életét jobbá tenni. Te vagy az a vezető, aki sikerre visz bármit, amibe belefog. Te vagy az, aki normálisan gondolkodik a világról. Aki tudja, milyen kemény munkával és becsületesen elérni dolgokat. Neked kell kiállnod az emberek elé, megmutatnod a jó példáddal, hogyan kell gondolkodni, hogyan kell hozzáállni az létezéshez – meg kell osztanod sikered receptjét.

Az emberek ki vannak éhezve arra, hogy lássanak végre jó példákat is, becsületes, keményen dolgozó embereket. Olyan embereket, akiktől tanulhatnak, akikre példaként tekinthetnek.

Ezért, kedves Hétköznapi Hős, muszáj, hogy széles körben felvállald az eredményeidet, és megmutasd a világnak, hogy milyen normálisan is lehet élni vagy gondolkodni.

Szóval, tudom, hogy ez nagyon fáradságos dolog, de arra kérlek, lépj ki a fényre, és mutasd meg végre magad!

Nézd meg a bevezető leckét

Miről fog szólni az előadás?

A víziótábla használata az énmárkaépítésben

Mit fognak gondolni rólad az emberek?

Mire számíthatsz az elején?

Hogy kezeld, ha beszólnak?

A megjelenésed és az önbizalmad kapcsolata

Hogyan válj egy kompetens és magabiztos szakemberré?

Hogyan építsd fel a szakértelmed?

Mit csinálj, ha szakmailag megkérdőjeleznek?

Mennyi követőre van szükséged?

Hogy kezeld a kritikát? 

Hol kell megjelenned?

Mit kell megtanulnod az internettel és a közösségi médiával kapcsolatban?

Miért nem kell mindent megmutatni, megosztani magadról?

Hogyan leszel jó író?

Honnan lesz motivációd és kitartásod?

100% garancia

Ha nem egy 100%-ban gyakorlatias, alkalmazható és érthető tanfolyamot kapsz, 30 napig visszatérítjük a teljes vételárat és 1 óra ingyenes marketingtanácsadást is kapsz az előadótól.

lendület énmárkaépítéshez

19 000 Ft
  • Örök hozzáférés
  • 7 lecke
  • Hiteles előadó
  • Magas minőségű, színvonalas tananyag