Feliratkozom a hírlevélre,

és kérem az ajándék

Így fogalmazd meg a vállalkozásod küldetését – munkafüzet

díjmentes tananyagot

Egy gyakorlati munkafüzet, amely lépésről lépésre segít megírni a vállalkozásod küldetésnyilatkozatát – videós tananyaggal, ChatGPT-használattal és konkrét feladatokkal, hogy a végére egy használatra kész, önazonos és világos küldetésed szülessen.

Ez a teljesen díjmentes, interaktív munkafüzet egy bevált keretrendszert ad ahhoz, hogy lépésről lépésre meg tudd fogalmazni a vállalkozásod küldetésnyilatkozatát.
A benne található videós tanfolyam és a ChatGPT-használattal kiegészített gyakorlatok végigvezetnek azon a folyamaton, amellyel garantáltan elkészíted a világos, önazonos és használatra kész küldetésnyilatkozatodat.
Akkor is neked szól, ha még nincs meg a küldetésed, és akkor is, ha már megfogalmaztad, de nem érzed elég kereknek, erősnek vagy pontosnak.

Add meg az adataidat és küldjük a díjmentes munkafüzetet

Az adatkezelés célja a hírlevélre való feliratkozás

Adatkezelési szabályzat

Mit kapsz ebben a küldetésnyilatkozat munkafüzetben?

Egy világos keretrendszert, amivel meg tudod írni a vállalkozásod küldetésnyilatkozatát

A munkafüzet lépésről lépésre végigvezet a négy kérdésből álló keretrendszeren, amely segít pontosan megfogalmazni, mit csinál a vállalkozásod, kinek, hogyan, és milyen értéket ad. A folyamat végére egy jól felépített, kerek és önazonos küldetésnyilatkozatod lesz.

Tisztán látod majd, mitől különbözik a küldetés és a vízió

A tananyagban részletesen megmutatom, mi a különbség a két fogalom között, és hogyan egészítik ki egymást egy tudatosan épített márkában.

Gyakorlati útmutatót a megfogalmazáshoz és a finomhangoláshoz

A kérdések megválaszolása után ChatGPT segítségével dolgozunk tovább: pontos promptokat kapsz, amelyek segítenek átfogalmazni, finomhangolni és stílusban egységessé tenni a küldetésedet.

Validálási és felhasználási útmutatót, hogy hogyan vezesd be a gyakorlatba

Megmutatom, hogyan ellenőrizheted, hogy a küldetésed érthető és hiteles, valamint hol és hogyan használd a kommunikációdban – a weboldaltól a bemutatkozásig.

A végére garantáltan meg tudod fogalmazni a saját küldetésnyilatkozatodat.

Már több mint 3000 vállalkozó írta meg a sajátját ezzel a módszerrel – most rajtad a sor.

Csábi Boróka

Ki készítette a munkafüzetet?

Csábi Boróka – a Te vagy a brand alapítója

 „Igényes vagyok, és nehéz megfelelni az elvárásaimnak. Csábi Borókának mégis sikerült, még úgy is, hogy van egy barcelonai MBA diplomám, egy Los Angeles-i egyetemi diplomám és sok év vállalkozói tapasztalatom.
A kurzus segített egy már megírt vállalati küldetés finomhangolásában. Korszerű, színvonalas és gyakorlatias volt, ahogyan az a Te vagy a brand küldetésében is áll.
A legigényesebb cégvezetőknek is merem ajánlani, hiszen biztosan nem fognak csalódni! Gratulálok, Boróka! Csak így tovább!”
Radvánszky Zoltán, cégvezető

Ez az egyik visszajelzés a háromezer vállalkozó közül, akik már elvégezték vagy letöltötték ezt a tanfolyamot – és amire nagyon büszke vagyok.

Az Így fogalmazd meg a vállalkozásod küldetését egy olyan tanfolyam, amit évekkel ezelőtt hoztam létre, és teljesen díjmentessé tettem.
Azért, hogy megtapasztaljátok, milyenek a Te vagy a brand tananyagai, hiszen mindig azt a visszajelzést kapjuk tőletek, hogy gyakorlatorientáltak, érthetőek, hasznosak, inspirálóak, és ár-érték arányban messze felülmúlják a piacon található hasonló képzéseket.

Én pedig ezt szerettem volna ezzel a tanfolyammal bebizonyítani azoknak, akik még nem ismerik a Te vagy a brand anyagait: hogy hogyan tanítunk, hogyan gondolkodunk, és mit jelent nálunk az, hogy „önazonos márkaépítés”.

Ehhez a tanfolyamhoz most egy munkafüzetet is készítettem, mert az, amit ebben a videóban tanítok, egy nagyon értékálló tudás, viszont azóta megjelent a mesterséges intelligencia, és ma már sokkal egyszerűbb megírni egy jó küldetésnyilatkozatot, mint korábban.

Régen órák mentek el azzal, hogy a tökéletes szavakat, szófordulatokat és mondatokat csiszolgassuk addig, amíg elégedettek lettünk vele.
Ma ezt a ChatGPT segítségével néhány perc alatt finomhangolhatod.
Ezért a munkafüzetet kiegészítettem azzal, hogy miután megválaszolod a küldetésnyilatkozathoz tartozó négy kérdést, a ChatGPT már ezek alapján meg tudja fogalmazni neked a végleges változatot.

Ezzel tehát frissítettem és kiegészítettem a régi tanfolyamot.
Úgyhogy ha korábban már elvégezted, vagy letöltötted, akkor is érdemes most újra megnézni – a mesterséges intelligencia használatával sokkal gyorsabban és egyszerűbben tudod elkészíteni a saját küldetésedet.

Nagyon büszke vagyok erre az anyagra, mert rengeteg küldetésnyilatkozatot küldtetek el nekünk, amelyeket ez alapján fogalmaztatok meg.
Sokan írtátok, hogy végre tisztán látjátok, kik vagytok vállalkozóként, és meg tudjátok fogalmazni, mit képvisel a márkátok.

És valójában ez az egész Te vagy a brand szemlélet lényege:
amikor a márkaelemeket tudatosan dolgozzuk ki, irány és fókusz kerül a márkánkba, hirtelen kitisztul a kép, és sokkal nagyobb lesz a motiváció – és pontosan ezt adja ez a tanfolyam is.

Jó tanulást kívánok!
Boróka

Kinek szól ez a küldetésnyilatkozatról szóló tananyag?

  • Vállalkozóknak, akik mindig is szerették volna, hogy végre jól meg legyen fogalmazva a küldetésük, de eddig nem találták meg a megfelelő szavakat.
  • Vállalkozóknak, akiknek már van küldetésnyilatkozatuk, de nem elégedettek vele, és szeretnék újrafogalmazni, hogy önazonosabb és ütősebb legyen.
  • Azoknak is, akik úgy érzik, a küldetésük elavult, és most frissíteni szeretnék, hogy tükrözze a jelenlegi irányt és szellemiséget.
  • Marketing- és kommunikációs szakembereknek, akik más cégek márkakommunikációján dolgoznak, és szeretnék megtanulni, hogyan kell valóban jó küldetésnyilatkozatot írni.
  • És minden kezdő vagy szolgáltatási alapú vállalkozónak – coachoknak, oktatóknak, tanácsadóknak –, akik szeretnék egyértelműen megfogalmazni, miben segítenek az embereknek, és magabiztosan bemutatkozni.
  • Network marketing képviselőknek, akik szeretnék megkülönböztetni magukat a piacon, és világosan megfogalmazni, miben mások, mint a többiek.

A tananyag lépésről lépésre vezet végig a folyamaton, és segít abban, hogy a küldetésed világos, erős és használatra kész legyen – akár most írod meg először, akár régit szeretnéd újragondolni.

Töltsd le most, és írd meg végre a vállalkozásod küldetésnyilatkozatát – tisztán, önazonosan, profin.