fbpx

Általatok megtanultam az Instagramra vállalkozásként tekinteni! – Molnár Gabriella, a Hónap Márkaépítője interjú

A márkaépítés két elengedhetetlen alappillére a kitartás és türelem. Először bele kell tenned a munkát, hogy később kivehesd belőle a kézzel fogható, minőségi eredményt. Ez a folyamat és a növekedés meggyorsítható szorgalommal és alázatos munkával.

Molnár Gabriella pont ezért nyerte el májusban a Hónap Márkaépítője címet nálunk. Kiváló példa arra, hogyan érhetsz el lendületes növekedést azzal, ha a tanultakat a gyakorlatba ülteted és kényelmet nem ismerve folyamatosan befekteted az energiádat az online marketingedbe.

Molnár Gabriella,
online networker

Gabi évek óta építette az énmárkáját a közösségi médiában, de úgy érezte, hogy ahhoz az áttörő eredményhez, amit ő szeretne, szüksége van segítségre, így találkozott velünk. Tanácsainkat megfogadva, bő 2 hónap alatt sikerült az Instagram statisztikáját több mint 50%-al növelni, illetve elkezdte a márkaépítést a TikTokon is.

A vele készült interjúnk mindenki számára inspiráló és tanulságos lehet!

Netti: Gabi, kérlek mutatkozz be egy kicsit, mivel foglalkozol, milyen márkát építesz?

Gabi: Először is nagyon örülök, hogy itt lehetek. Én Molnár Gabriella vagyok, online networker és a Forever Living Products céget képviselem. Mind az egészséges életmód, mind pedig az üzletépítés nagyon fontos és közel áll a szívemhez. Tizenegy éve ismertem meg a céget, viszont mióta online lehet üzletet építeni, azóta van a szívemben leginkább az, hogy oké, akkor ezt a szabad életet, amit a Forever biztosítani tud, ezt én is fel tudom építeni. Soha nem állt távol tőlem az online világ, én szerettem itt megjelenni. Sok vállalkozó és alkalmazott van körülöttem (meg egyébként én is egy ilyen alkalmazott voltam), aki rengeteget dolgozik. 

Láttam azt, hogy mennyire fontos, hogy az egészségünk rendben legyen, hiszen csak úgy tudunk jól haladni, hogyha mi is jól vagyunk. Láttam a feszített tempót és azt, hogy mennyire fontos a megelőzés. Én ezzel jól tudtam azonosulni, mert észrevettem azt is, hogy mekkora igény van arra, hogy ne csak bemenjek a patikába, és vegyek egy gyógyszert, hanem igenis legyen egy hiteles információforrás a minőség mellé. Ezért is képviselem büszkén Forevert, illetve azt a csapatot, akikkel együtt dolgozom, mert kiváló orvosokkal működök együtt közvetlenül, és 11 éve használom én is a termékeket.

Netti: Ez mind nagyon szuper és egy szép küldetés mellé álltál! Gratulálok hozzá! Mi volt a legnagyobb kihívás számodra a márkaépítésben, hol voltál elakadva?

Gabi: Ahogy említettem, nekem nem volt nehéz online megjelenni, szerettem is. Nálunk az online networking már egy kidolgozott rendszer alapján abszolút működőképes. Nekem az a célom, hogy minél több családot megismerjek és tudjak támogatni akár az egészségmegőrzésben, akár az életmódváltásban. Én 15 kilót fogytam a FIT programunk segítségével, a következő 15 kilón pedig most is dolgozom. Meg akarom mutatni, hogy igenis lehet profin képviselni ezt a szakmát és hitelesen tájékoztatni az embereket, nyomulás és tukmálás nélkül. Pontosan emiatt a cél miatt fogalmazódott meg bennem az, hogy van egy bombabiztos, kidolgozott rendszerünk, amivel fel lehet építeni egy generációkon átívelő lehetőséget, értéket teremtve, ám én elveszek a közösségi média zajában. Nagyon szívesen megosztok mindent, de kellett egy iránymutatás. Eldöntöttem, hogy változtatnom kell az online megjelenésemen és stratégiában kell gondolkodnom, mert különben elveszek a tömegben. Tudtam kihez akarok szólni, viszont nem tudtam, hogy hogyan tudok profin elérni hozzájuk.

Netti: Nagyon nagy segítség az, hogy szeretsz online megjelenni, így ezt a gátat már nem kellett ledönteni benned. Az online tér valóban nagyon zajos és egyre jobban azzá válik, így a stratégiában való gondolkodás az, ami segíthet neked abban, hogy mégis kitűnj a tömegből. Nagyon jó, hogy erre rájöttél! Hol találkoztál velünk?

Gabi: A közösségi médián keresztül. Egy online networker ismerősöm, aki részt vett Boróka képzésén, osztotta meg, hogy mennyire sokat tanult tőle. Nekem ő nagyon hiteles a szakmában, így úgy voltam vele, hogy ha ő a csapatához oda viszi Borókát, akkor nekem is meg kell néznem, hogy ki ő és kik vagytok ti.

Netti: Szuper, akkor te abszolút ajánlás útján kerültél hozzánk, ennek mindig nagyon örülünk! Miket végeztél nálunk?

Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre.

Gabi: A Vizuális márkaépítés az Instagramon workshoppal kezdtem. Ezután a Frappáns szövegírás workshopot is elvégeztem. A Facebook élőket is nagyon szeretem, azon már hamarabb részt vettem, mint a tanfolyamokon. Végül Orsival volt még egy órás konzultációm, ami szintén nagyon hasznos volt, és elképesztően sokat segített. Megtaláltam általa a színemet és megtanultam azt, hogy hogyan tudok jól filtereket használni. Nekem ő alapból szimpatikus volt és izgatottan vártam már akkor is, amikor Boróka beszélt róla, hogy milyen jó előadó lesz. Sok előadáson részt veszek és szeretem, amikor tényleg a felépítéssel egyenértékű az előadó, körülbelül az első perc után beigazolódott az, hogy Borókának minden szava igaz volt. Alapból a Vizuális márkaépítés az Instagramon workshopon sok mindent tanított nekünk, és a gyakorlati példákat is megcsináltuk. Tőlem nem állt távol az, hogy fényképezzem saját magamat, úgyhogy amikor a portré képet megcsináltuk, az sokkal egyszerűbben ment, mint amikor flatlay képet készítettünk. Fontos az, hogy tényleg át tudjunk adni életérzéseket egy képpel, termékinformációt közvetítsünk, de úgy, hogy ne legyen sok. Én ebben nem voltam jó, ez számomra nagy kihívás volt. A covid alatt beszéltük a párommal, hogy ezt muszáj lesz megtanulnunk igényesen és minőségin képviselni, hiszen mi is azokat az embereket keressük, akik a minőséget akarják. Amikor láttam, hogy Orsi szimpatikus és profi, a workshopon tanultakat pedig elkezdtem alkalmazni, úgy voltam vele, hogy nekem kell még az ő tudásából. Szuper volt, mert átnézte a profilomat és roppant felkészülten érkezett a megbeszélésre. Közvetlen és segítőkész volt, tényleg személyre szabottan segített nekem és ez jó érzés volt. Abszolút megéri időt, energiát és pénzt fektetni a tanulásba.

Netti: Azta, ezt Orsi biztosan nagyon boldogan fogja olvasni. Örülök, hogy ennyire elégedett voltál a tanácsadással. Pontosan mit profitáltál a szolgáltatásainkból?

Gabi: Letisztultabb vagyok, megtaláltam azt az irányvonalat, amit szívesen tudok képviselni. Elkezdtem megjelenési stratégiát kidolgozni, ehhez kapcsolódóan kaptam információkat, amiket be tudtam építeni a mindennapokban. Számomra fontos volt, hogy megtaláljam a színemet, ami hiába erőteljes és kék, ez én vagyok és bátran használom. Nagyon tetszik így az Instagram feedem is. A Frappáns szövegírásnak köszönhetően pedig lényegre törő lett a kommunikációm.  Amit kaptam tőletek és a képzésektől az a „lazán vagyok profi” érzés, amit ti is közvetítetek. Ahogy látom a kommenteket és figyelek egy-egy oktatáson, mindenki ezt mondja rólatok. Érthető, egyszerű, laza és mégis nagyon fontos dolgokról beszéltek. A workshopok után annyi pozitív visszajelzést kaptam, hogy az önértékelésem és az önbecsülésem egy magasabb szintre került általatok.

Imádtam Borókának azt a mondatát, hogy azért kell megtalálnunk a saját hangunkat és érdemes tudnunk, hogy kikhez kommunikálunk, mert nem közszereplők vagyunk, és egyáltalán nem érdekel senkit, hogy mit eszünk és a többi. Általatok megtanultam az Instagramra vállalkozásként tekinteni. Elképesztően tudatos lettem és ennek nagyon örülök.

Netti: Ez mind nagyszerű és abszolút látszik a munkádon az az átütő szorgalom és lelkesedés, amiről itt is beszélsz és hallom a hangodon. Mesélj kérlek arról, hogy mi az a kézzel fogható eredmény, amit elértél?

Gabi: Az Instagram követőim és eléréseim száma folyamatosan nő és azt látom, hogy az új követőim abszolút relevánsak, az én célközönségem! Az analitika szerint 55-64%-os növekedésem van, mióta részt vettem az első workshopon és elkezdtem a tanultakat alkalmazni! Boróka a workshopokon említette, hogy érdemes 3 platformon jelen lenni. Én ugye csak Facebookon és Instagramon voltam, ezért nyitottam a TikTok felé. Láttam, hogy ebben van a jövő. Szeretek kommunikálni és megjelenni, de a videókészítés számomra még kicsit a komfortzónán kívüli, ám tanultuk tőletek és a Foreverben is folyamatosan ezt tanuljuk, hogy mindig kicsit feszegetni kell a határaimat, ezért belevágtam. Itt körülbelül 400 követőm van, a videóimat több százan, de van, hogy több ezren megnézik, az egyik videóm majdnem 10 000 megtekintésnél jár, ez nagyjából 1,5 hónap eredménye. Én hiszek abban, hogy itt is lehet értéket képviselni.

Netti: Óriási gratuláció neked, ezek fantasztikus eredmények! Azt pedig külön szeretném kiemelni, hogy mennyire figyelemre méltó, hogy kiléptél a komfortzónádból és belekezdtél a TikTokba! Mik a terveid a jövőben?

Gabi: Mindenféleképpen szeretném az Instagramomat év végére 2-3 000 követőre felhúzni, jelenleg 1 200 körül mozog. Szeretném, hogy egy pár ezer fős minőségi, hasonló gondolkozással rendelkező közösség legyen itt. A TikTokban is hasonló, legalább 2-3 000 követő a cél, de szerintem ez hamarabb meg lesz. Nagyon várom nálatok az újdonságokat, mert szeretnék fejlődni a fotózásban és szeretnék sokkal minőségibb tartalmakat gyártani azzal a szakértelemmel, amit ti adtok. A legnagyobb célom az, hogy a tőletek kapott tudással, minél több emberhez eljussak és azt mondják, hogy tőlem szeretnék megkapni a hiteles információt a termékekkel kapcsolatban, illetve megtaláljam azokat az embereket, akik úgy akarnak élni, mint mi. Sok családot szeretnék megérinteni azzal, hogy lehet boldogan sikeres életet élni, és hiszem azt, hogy azzal a minőségi információval, amit ti adtok, jól lehet haladni.

Netti: Sok sikert kívánok ezekhez a célokhoz, biztos vagyok benne, hogy egytől-egyig mindet meg fogod valósítani. Van valami, amiről nem beszéltünk, de mindenképpen elszeretnéd mondani?

Gabi: Én tényleg végtelenül hálás vagyok, és ez nagyon megtisztelő. Tudom, hogy mindannyian mondtátok, hogy megérdemlem ezt, de amikor értéket teremtő emberektől jön ez a visszajelzés, az egy különleges érzés. Ha üzenhetek azoknak, akik majd olvasnak minket, akkor azt mondanám, hogy: Igenis merjünk nyitni az új felé és higgyünk abban, hogy van ma Magyarországon egy olyan profi marketinges cég, akiktől lehet tanulni. Nagyon fontos az, hogy ha valaki vállalkozó, akkor körülménytől függetlenül tudjon cselekedni és megoldó üzemmódban legyen.

Netti: Nagyon köszönjük! Tényleg megérdemelted ezt a címet és minden vele járó jutalmat, úgyhogy még egyszer gratulálok neked és további sikereket kívánok!

Gabi közösségi média oldalait itt találod:

TikTok | Instagram | Facebook 

Ha te szeretnél lenni a következő Hónap Márkaépítője, várjuk a jelentkezésedet a netti(kukac)tevagyabrand.hu e-mail címen. A pályázatról itt olvashatsz részletesen. 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart