Kinek való?
Miért hoztuk létre ezt a tagsági rendszert?
Rendszeresség
Ötletek
Motiváció
Stratégia
Kreativitás
Minőség
Folyamatos megújulás
Lépést tartani a trendekkel
Ezek okozzák a legnagyobb problémát a digitális tartalomkészítőknek. Tudjuk, hogy szükség van hozzá a minőségi és rendszeres tartalomra, hogy épüljön a márkánk, de ebben az állandóan változó, megújuló és zajos virtuális világban igazán nagy kihívás megtalálni a hangunkat.
A ContentPro egy olyan tagsági közösség, ahol megkapod a kellő tudást, támogatást és inspirációt a folyamatos online jelenléthez.
Azoknak, akiknek bármilyen okból rendszeres és kreatív tartalommal kell előállniuk a közösségi médián.
Ha marketinges vagy egy cégnél, közösségi média manager vagy stratéga egy ügynökségnél, szabadúszóként cégek közösségimédia-fiókjait kezeled, vagy a vállalkozásod kommunikációját tartod saját kézben, illetve ha énmárkát építesz, akkor ez a rendszer neked szól.
A tartalomgyártás összes típusáról fogunk tanulni: szöveges posztok, grafikai anyagok, fotók, rövidebb és hosszabb videók, blogcikkek. Minden közösségimédia-felületet felölelve, a legfrissebb és legújabb trendeket számításba véve.
Minden héten egy rövid, 10-15 perces oktatóanyagot a tartalomkészítésről, melyben megtanulunk egy-egy trükköt, praktikát.
Különböző segédanyagokat munkafüzetek és PDF dokumentumok formájában, amelyek segítenek szervezettséget vinni a tartalomkészítésbe (például naptárak, ellenőrzőlisták stb.).
Emellett rendszeres esettanulmányok, melyekben kielemezünk egy-egy csoporttag által készített tartalmat, és együtt okolunk a hibákból, vagy azokból a dolgokból, amik nagyon bejöttek.
Havi egy élő bejelentés, ahol témákat dobhatsz be a készülő tanfolyamokhoz és kérdéseket tehetsz fel.
Folyamatos motivációt, ötleteket, támogatást, és egy közösséget, amely motivál, hogy Te is rendszeres és kreatív legyél.
"
Csábi Boróka
Ha megkérdeznéd tőlem, hogy a marketing melyik területén érzem magam a leghitelesebbnek, és miben van a legnagyobb tapasztalatom, gondolkodás nélkül rávágnám, hogy a digitális tartalomkészítésben.
12 éve végzem ezt saját magam és mások számára, illetve ügyfeleimet coacholom rajta.
Azt hiszem, mindent megcsináltam már, amit ezen a területen meg lehet csinálni. Írtam olyan cikket, amit egymillióan olvastak, készítettem olyan videót, amit egymillióan láttak, napi rendszerességgel készítek több tíz- vagy akár százezres elérésű posztokat.
Már legalább 50 közösségimédia-felületet építettem fel, vagy közvetlenül segítettem felépíteni, és számtalanban volt részem tanácsadóként részt venni.
Minden social felületen van tapasztalatom: Pinteresten, LinkedInen, TikTokon, YouTube-on, Facebookon én Instagramon is.
Több szakmai blogot építtettem fel, melyek a mai napig sikeresek, és ügyfeleket generálnak.
Nem beszélve arról a több száz ügyfélről, akiket személyesen coacholtam, hogy jobb tartalomíróvá váljanak.
Vagy a számtalan marketingesről, akiket szakmailag mentoráltam.
Imádok kísérletezni, élen járni. Folyamatosan figyelem a nemzetközi trendeket, és azonnal ki is próbálom, hogy kis hazánkban is működnek-e.
Régóta fontolgatom egy tagsági csoport létrehozását, és ennek most elindul az első verziója.
Ezt fogod megtalálni a tagsági csoportban.
Az eredmény, amit ezzel a rendszerrel el szeretnék érni, hogy: sokkal átütőbb, frappánsabb és kreatívabb posztok szülessenek, melyekkel több ügyfelet tudsz bevonzani. Szerintem egy jól sikerült poszt már simán többszörösen visszahozza a program árát.
Csináljuk meg az ország legjobb tartalomkészítéssel foglalkozó tagsági csoportját!
Ugye nem akarsz ebből kimaradni?
Le tudom-e mondani, ha nem tetszik?
Természetesen, a fiókodon belül indoklás nélkül bárikor megszüntetheted az előfizetést. A kártyáról több levonás nem lesz.
Van-e éves vagy negyedéves előfizetés?
Még nincs, de ha lesz rá igény, akkor lehetővé tesszük majd ezeket is. Egyelőre havi előfizetéssel tudsz csatlakozni.
Nekem ez egy picit sok pénz. Meg fogja érni?
Azt gondolom, hogy már egyetlenegy jól megírt poszttal bőségesen vissza fogod keresni a havidíj árát, és remélem, hogy egy hónap alatt nemcsak egyetlen jó posztot fogsz írni. Fogd fel ezt egy befektetésnek, ha pedig nem térül meg úgy, ahogy szeretnéd, egyszerűen lemondod.
Cégként elszámolható-e költségként?
Természetesen. Áfás számlát adunk a regisztrációkor megadott cég nevére, melyet minden hónapban elküldünk, miután levonódott a kártyádról az összeg.
Több regisztrációval szeretnék csatlakozni.
Minden ötödik regisztráció után ajándékba adunk egyet.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy kidolgozzuk számodra az egyedi ajánlatot: contentpro@tevagyabrand.hu.
Én haladó vagyok a tartalomkészítésben, fogsz tudni nekem újat mondani?
Száz százalékig biztos vagyok benne. Nem akarok nagyképűnek tűnni, de ebben tényleg profi vagyok. Ha mégsem tudok neked újat mutatni, akkor beveszlek tanárnak.
Én kezdő vagyok, nem lesz ez túl erős nekem?
Ha kezdő vagy mindenképpen javaslom, hogy végezd el az alapozó tanfolyamokat, amiket itt találsz. Ettől függetlenül nyugodtan lépj be párhuzamosan a csoportba is. Kezdők is teljesen érteni fogják. Figyelünk erre.
Ez csak kisvállalkozóknak való?
Dehogyis. Sok nagy cég is küzd azzal, hogy nagyon lapos a közösségimarketing-tartalmuk, és állandó ötlethiányban szenvednek azzal kapcsolatban, hogy miről lehetne úgy kommunikálni, hogy egy aktív közösség épüljön fel a brand köré. Küldd el hozzánk a marketingesedet, vagy beszéld rá a főnöködet, hogy legyen ContentPro előfizetésetek, ami muníciót ad neked, hogy mindig kreatív legyél, és elálljon a lélegzetük a posztoktól, amiket készítesz.
Ügynökségi tartalomgyártók is jöhetnek?
Naná, nem fogunk vissza semmilyen információt. Megosztjuk a tudásunk színe-javát. Ha gyakornokod van, képezzük. Ha pedig haladó tartalomgyártód, akkor folyamatosan rajta tartjuk a legfrissebb trendeken.
Az első 200 tag automatikusan ajándékba kap egy belépőt a 39 000 Ft értékű Turbózd fel az eléréseidet előadásra.
Ahogy beérkezik a regisztrációd, küldjük a hozzáférési információkat a tanfolyamhoz.
Mi történik ezután?
Ahogy előfizetsz a ContentPro-ra, bebocsájtást nyersz egy zárt Facebook csoportba, illetve felkerülsz egy zárt levelezési listára, hogy e-mailben is tudjunk értesíteni, amikor új tananyag került fel.
Az előfizetés, amíg nem mondod le, minden hónapban magától megújul.