Énmárka alapkurzus

videótanfolyam


Szeretnél belevágni az énmárkaépítésbe, de előbb meg szeretnéd érteni az alapjait?

Már építed az énmárkádat, de szeretnél visszacsatolást kapni, hogy valóban jó stratégiát alkalmazol-e?

Érdekel az énmárkaépítés témaköre, és szeretnél az egyik legjobbtól tanulni a témában?

Akkor jó helyen jársz, megtaláltad, amit keresel.

A Te vagy a brand célja ugyanis: láttatni a vezetőket a cég mögött

Ez a tanfolyam pedig választ ad arra, hogyan kell ezt jól csinálni!

Készítettem egy tanfolyamot, ami alapjában teszi rendbe az énmárkaépítés témakörét.

Ez a tanfolyam nagyon jó anyag egy kezdő számára, aki most akar belevágni az énmárkaépítésbe, és először szeretne róla egy átfogó képet kapni. Nagyon hasznos annak is, aki eddig többé-kevésbé zsigeri szinten építette az énmárkáját, de szeretné tudatosabban tenni azt, visszacsatolásokat és megerősítéseket, illetve új ötleteket kapni a finomhangoláshoz.

AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONOSAN, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT – ez a Te vagy a brand küldetése.

Többek között ezt a filozófiát és az önazonos énmárka-stratégia és -kommunikáció alapjait vesszük át ebben a kurzusban.

Ez egy orientációs tanfolyam.

Ha tanultál már nálunk, akkor tudod, milyenek a képzéseink. Ha még nem tanultál nálunk, akkor tudd: ügyfeleink azt szokták mondani, hogy ezek a leghasznosabb, leggyakorlatiasabb és legérthetőbb tanfolyamok az énmárkaépítés témájában a piacon.

Ezt a tanfolyamot azonban orientációs célra terveztem, hogy képet adjak róla, mi vár rád, és hogyan kell az énmárkaépítést helyesen csinálni.

Kinek szól a tanfolyam?

Énmárkaépítőknek. 

Vezetőknek, akik meg szeretnék mutatni magukat. 

Ez egy hiánypótló tanfolyam, amelyet minden énmárkaépítőnek hallania kell.

A brand és a rend

Amikor interjút készítek egy-egy eredményes ügyfelünkkel, mindig két dologra vezetik vissza a siker kulcsát: tisztánlátás és megfelelő stratégia kialakítása. 

Néha már úgy érzem magam, mint egy beakadt lemez, ami 5-6 éve, több száz egyéni mentorálás és több ezer oktatott tanuló után is ugyanazt ismételgeti: a sikeres énmárkaépítés titka a megfelelő stratégia megtalálásában és alkalmazásában rejlik.

AMÍG A FEJEDBEN NINCS REND, ADDIG NEM LESZ BRAND

Az ember cselekvőségét lebénítja a döntésképtelenség: mit szeretnék mondani, kinek szeretném mondani, mi lesz a lényeg, mire fókuszáljunk? Amíg ezekre a kérdésekre nem tudsz kristálytiszta választ adni, addig egyfajta bénultságot fogsz érezni a kommunikációban. A fejedben uralkodó káosz és döntésképtelenség lebénít az elindulásban.

Csábi Boróka

"

Csábi Boróka

A Te vagy a brand alapítója

A saját énmárkámat 7-8 éve építem, másokét 6-7 éve. Amikor elkezdtem ezzel a területtel foglalkozni, főként a közösségimédia-kommunikációra fókuszáltam, erre képeztem és tanítottam az embereket. 

Megfigyeltem, hogy azok tudnak jól kommunikálni, akik szenvedélyesen szeretik a területet, amellyel foglalkoznak. Így felmerült bennem a kérdés: hogyan tudok az embereknek abban segíteni, hogy megtalálják, mi az, amit szenvedélyesen szeretnek. Így kezdtem el beleásni magam az erősségek és célok témakörébe, és ügyfeleimet segíteni az önismereti útjukon. Én ezt énmárka-önismeretnek neveztem el. Tudom, nincs ilyen kifejezés, de én megalkottam.

Viszont szembesültem egy másik problémával is, ez pedig az önfelvállalás és a bátorság volt. Hogyan tudom rávenni az embereket arra, hogy merészebben kommunikáljanak, legyenek eredeti gondolataik, és azokat fel merjék vállalni. Egyre többet foglalkoztam ezeknek a készségeknek a fejlesztésével. Így alakult ki és forrta ki magát az, amit a Te vagy a brand ma képvisel: az önismeretre alapuló énmárkaépítés, a kommunikációs készségfejlesztés és a tudatos énmárka-stratégia megalkotása. Mert minden itt kezdődik: amikor ezeket a területeket rendbe tesszük az ügyfeleknél, elkezdenek szárnyalni, és a közösségi médiában való kommunikációt megtanulni innentől már gyerekjáték a számukra. Ugyanis belülről építkezünk kifelé.

Ez a tanfolyam beavat a tudatos énmárkaépítés alapjaiba: hogyan kell ezt jól csinálni, úgy, hogy még élvezed is. 

Sokkal drágábban kellene adnom ezt a kurzust, mert nem annyit ér, amennyiért adom, de úgy vagyok vele, hogy ezt a tudást közkinccsé kell tenni, és mindenkinek jár. Azoknak, akik most indulnak, vagy azoknak, akik nagy célokat tűztek ki az énmárkájuknak. 

Mert az én igazi belső indíttatásom az, hogy szeretném láttatni az értékes embereket, szeretnék nekik önbizalmat és támogatást nyújtani, hogy merészebben kommunikáljanak, és megosszák a világgal értékes gondolataikat.

Nézz bele a 0. leckébe
(hamarosan)

Miről fog szólni az előadás?

1. lecke: Miért fontos a tudatos stratégia az énmárkaépítésben? 

2. lecke: Az önismeret fontossága 

3. lecke: A piac és a versenytársak

4. lecke: Az értékrended

5. lecke: Szakmai üzenet

6. lecke: Misszió és story 

7. lecke: Vizualitás

8. lecke: Célközönség és stílus

9. lecke: Énmárka egyszerűen 

10. lecke: Kommunikáció 

11. lecke: Szolgáltatások kidolgozása

12. lecke: Személyiségfejlesztés

13. lecke: Hogyan tovább?

A tanfolyam megjelenése

A tanfolyam 2024. július 31-én válik elérhetővé, addig az elővételi ára 19 000 Ft helyett 9 000 Ft. JUSS HOZZÁ KEDVEZMÉNYES ÁRON!

énmárka alapkurzus

100% garancia

Ha nem egy 100%-ban gyakorlatias, alkalmazható és érthető tanfolyamot kapsz, 30 napig visszatérítjük a teljes vételárat, és 1 óra ingyenes marketing-tanácsadást is kapsz az előadótól.

Videótanfolyam

örök hozzáféréssel
19000
9000 Ft
  • 13 lecke
  • Bizonyított módszerek
  • Hiteles előadó
  • Örök hozzáférés
  • Hiánypótló tananyag
  • Rengeteg példa