Érdeklődőből ügyfél
videótanfolyam
videótanfolyam
Építed a brandedet a közösségi médián. Szépen növekedsz is. Egyre több követőd van, és megérkeznek az első érdeklődők.
Valaki írt, ő kezdeményezte a beszélgetést, érdeklődik. Úristen, de jó!
De itt még nagyon el lehet szúrni, és sokan el is szúrják.
Illetve szeretnél beszélgetést kezdeményezni, de nem akarsz túl nyomulósnak vagy tolakodónak tűnni? Mi tegyél most?
Netán okafogyottnak érzed az egész közösségi média jelenlétet, mert nem látod, hogy fog ez nektek ügyfeleket hozni?
A marketing nem minden. A marketinggel elértük, hogy ott áll az ajtódban és kopogtat, de most neked be kell invitálnod, vagyis ügyféllé konvertálnod őt.
Ez már értékesítés. Véget ért a marketing feladata, amelynek az volt a dolga, hogy érdeklődővé tegye a potenciális ügyfelet, felépítse a bizalmat. Most le kell zárnod az üzletet. Ennek is megvan a maga művészete, és pontosan erről szól ez a tanfolyam: hogyan konvertáld az érdeklőidet ügyféllé.
Cégvezetőknek, akik maguk is értékesítenek.
Cégvezetőknek, akiknek van marketing és sales csapata is, de hatékonyabbá szeretné tenni a folyamatait.
Egyszemélyes vállalkozóknak, akiknek élethalál kérdés, hogy jó értékesítők is legyenek egyben.
Marketingeseknek, akik cégeknek dolgoznak és érteni szeretnék, hogyan kapcsolódik a brandépítés, a marketing és értékesítés területe egymáshoz.
Azoknak, akiknek már van egy online jelenléte, de mégsem konvertál elég üzlettél az.
Az értékesítés nem marketing, és a marketing nem értékesítés. Ez két külön szakma, két külön módszer, és két külön terület.
Lehet zseniális a marketinged, de ha gyenge vagy az eladásban, rengeteg üzlettől esel el.
Ez a tanfolyam arra tanít meg, hogyan kezeld jól az érdeklőidet, és hogyan konvertáld őket vásárlóvá.
Nem jó az ajánlatod.
Nincsenek folyamataid.
Nem kontrolláltad a folyamatot.
Nem voltál elég meggyőző.
Rosszul építetted fel a beszélgetést.
Sok ponton el lehet rontani, és ezen a tanfolyamon az összes ilyenre rá fogunk világítani.
De ki lesz az oktatód?
"
Csábi Boróka
Kevesen tudják rólam, de pályám jó néhány évében dolgoztam értékesítőként is, és mind a mai napig mint cégvezető, havi több millió forint értékben értékesítek szolgáltatásokat, termékeket.
Azt a vékony határvonalat szeretném körbejárni ezen a tanfolyamon, ahol a marketing véget ér és az értékesítés elkezdődik. Tehát, hogyan konvertáld a bejövő megkereséseidet, hogy abból tényleg ügyfél is legyen.
Mert az az igazság, ha ezt a részt nem tanulod meg, hiába minden brandépítési erőfeszítés, mert ki fognak csúszni a kezeid közül az érdeklődők.
Marketingesként számtalan példát tudnék mesélni, amikor egy cégnek ezüsttálcán szállítottuk az érdeklődőket, mégsem tudtak elég üzletet generálni, mert elszúrták az értékesítési folyamataikat.
Ezért ezzel a tanfolyammal azt a hidat szeretném megmutatni, ami a brandépítés, marketing és az értékesítés között húzódik. Azt a szentháromságot, ami ha jól működik, egy cégnek nem lesz gondja az ügyfélszerzéssel.
Cégvezetőként életbevágó, hogy erről tudj. Ha te magad is értékesítesz, tudnod kell, hogyan konvertáld a megkereséseidet, ha marketing- és sales csapatod van, hogyan verj hidat közéjük.
A mi kommunikációnkat több tízezer ember olvassa, látja havi szinten, ebből bőséges mennyiségű érdeklődő érkezik be hozzánk a különböző felületeinken, de közben ott van egy 4 fős értékesítési csapat is, aki ezeket kezeli.
Megint egy nagyon gyakorlatias tanfolyamra számíthatsz, tele életből merített példákkal és esettanulmányokkal, hogyan oldottam meg egyes cégeimben, vagy az ügyfeleimnél, hogy a közösségi média jelenlét tényleg konvertáljon.
KKV cégvezetők, egyszemélyes vállalkozások és marketingesek is nagyon sokat tudnak profitálni ebből a tananyagból, mert törvények, amiket megmutatok, örökérvényűek minden vállalkozástípusra.
Ezzel a tanfolyammal szeretném feltenni a pontot a brandépítésről szóló tanfolyamsorozatunkra, és megmutatni, hogyan fog konvertálni a közösségi média jelenléted. Lényegre törő, átfogó, mindenre kiterjedő és gyakorlatias tanfolyam, ahogy megszokhattátok tőlem.
1. lecke: Branding, marketing, értékesítés szentháromság
Hol ér véget az értékesítés és hol kezdődik a marketing?
Hogyan függ össze a branding, a marketing és az értékesítés?
2. lecke: Az értékesítés képessége fontosabb, mint a marketing
Miért az értékesítés egy vállalkozó legfontosabb készsége?
3. lecke: Gondolkozz folyamatokban
Valós példák működő értékesítési folyamatokra kisebb és nagyobb cégek számára.
4. lecke: Mire számíthatsz a közösségi média jelenlétből?
Mikor és hogyan kezd el konvertálni a közösségi média?
Mikor hirdessünk és mennyire elég az organikus megjelenés?
Hogyan adj el a közösségi médián keresztül, mi működik most?
5. lecke: Az ellenállhatatlan ajánlat
Nem mindegy, mit adsz el: ellenállhatatlan ajánlat kidolgozása
6. lecke: Terméklétra
Terméklétra felépítése: a tökéletes csalitermék titka.
7. lecke: Árazás
Hogyan növeld a terméked, szolgáltatásod árát, azzal, hogy növeled a vásárló által észlelt értékét?
8. lecke: Érdeklődők kezelése
Hogyan kezeld a közösségi médián beérkező érdeklődőket?
Hogyan szerezd meg az első ügyfeleidet?
9. lecke: Hatékonyságnövelés
Hogyan spórolj időt és energiát, azzal, hogy nem vesztegeted az idődet nem kvalifikált érdeklődőkre?
Mintalevelek használata (kész levélsablonokkal)
10. lecke: Értekesítési beszélgetés folyamata
A beszélgetésed, vagy beszélgetéseid felépítése, melyik szakaszban mit csinálj és miért?
11. lecke: Az árajánlat
Milyen a profi árajánlat, ami akkor is elad téged, ha te nem vagy ott.
12. lecke: Legfontosabb készségeid mint értékesítő
Hogyan tovább? Milyen soft skilleket kell fejlesztened még, ha igazán profi értékesítő szeretnél lenni?
A tanfolyam 2024. június 30-ig 59 000 Ft helyett 35 400 Ft-ért lehet a tiéd
Ha nem egy 100%-ban gyakorlatias, alkalmazható és érthető tanfolyamot kapsz, 30 napig visszatérítjük a teljes vételárat, és 1 óra ingyenes marketing-tanácsadást is kapsz az előadótól.