fbpx

A Te vagy a brand végzettje olyan jól eladta magát a LinkedInen, hogy még én is megvettem

Elég vicces a mi történetünk Gáborral. Arra lettem figyelmes, hogy itt egy Nagy Gábor nevű fickó, aki baromi jól kommunikál a LinkedInen. Úgy döntöttem írok neki, láttam keresőoptimalizálással foglakozik. A Te vagy a brand oldalának keresőoptimalizálására még nem volt eddig kapacitásunk, épp ideje megbízni egy profit. Gábor szimpatikus fickónak tűnik a kommunikációja alapján, ért is hozzá, megbíznám hát őt vele.

Most jön a csavar.

A személyes találkozón kiderült, hogy Gábor pár hónappal ezelőtt elvégezte a Te vagy a brand tanfolyamot, amit én tartottam. Tehát a fickó, aki baromi jól építi magát a LinkedInen, valójában azt csinálja, amit tőlem tanult.

Gyakorlatilag egy Te vagy brand végzett annyira jól eladta magát, hogy még én is megvettem. Az élet furcsa viccei.

Bevallom nem tudom megjegyezni mindenki nevét, aki a tanfolyamaimon részt vesz, nézzétek ezt el nekem.

Viszont, mikor Gábor segített felfrissíteni az emlékezetemet, tényleg beugrott a kép, hogy ott ült a nézők között. Nagyon színes csapat gyűlt össze aznap, ott volt az ország egyik legnagyobb fegyverkereskedő cégének termelési igazgatója, egy stílustanácsadó, multi top vezetőből avanzsált üzleti tanácsadó, egy nagyobb cég HR-ese, szoftverfejlesztő, és még sokan mások. És ott ült Gábor is, SEO szakértő. A workshop résztvevőiről általában elmondható, hogy színes egyéniségek. Akik eljönnek hozzám, azok pontosan azért jönnek, mert nem akarnak beleolvadni a tömegbe.

A Te vagy a brand workshopon megtanítom a résztvevőknek, hogyan kell felépíteni egy személyes márkát, amivel kiemelkedhetsz a tömegből. Gábor is ezt a tudást használta fel arra, hogy a LinkedInen felépítse személyes márkáját, mint keresőoptimalizálás szakértő.

Nagy Gábor LinkedIn profilját ezen a linken érheted el. 

Na, most már nagyon elkezdett érdekelni ki is ez a Nagy Gábor

Gábor marketinges háttértudással rendelkezik, de a tudását egész életében arra használta, hogy az ügyfeleinek segítsen pénzt keresni. Az ügyfelek mellett saját projektjei is voltak, így közelről megismerkedett a burnout fogalmával. Padlóra került. Ez vezette el a felismeréshez, hogy nincs tovább: ki kell lépnie abból az ördögi körből, amiben benne volt. Most készül kiadni a könyvét Végtelen ciklusok címmel, amiben leírja a teljes sztorit, érdemes elolvasni!

Rájött, hogy változtatnia kell azon a berendezkedésen, ahogy eddig kezelte a pénzkeresést, a munka-magánélet egyensúlyt. Egyik napról a másikra elvágta az összes szálat, ami a kiégést okozó mókuskerékbe taszította őt. A burnout kezeléseként Gábor kivett egy év alkotói szabadságot, és ezalatt újragondolta az egész életét.

Ez öngyilkos húzásnak tűnhet, de abban a helyzetben ez volt az egyetlen jó megoldás. Szakított az addigi életével, és egy teljes évig távol tartotta magát a kiégést okozó stressztől. Kis hiba a képletben, hogy ez az alkotói szabadság azt is jelentette, hogy a bevételeit is elveszítette. Nagy áldozat volt, ez nem kérdés.

Az alkotói szabadsága alatt sok időt töltött a családjával, újra elkezdett sportolni és egészségesen táplálkozni. A pihenést nagyon élvezte, de ő nem az a fajta, aki sokáig csak úgy üldögélni tud. Nem tudott sokáig nyugton maradni, ezért pár hónap múlva már azon gondolkodott, hogy belevág valami újba: személyes márkát fog építeni.

Az volt a célja, hogy megelőzze a kiégés újratermelődését: elhatározta, hogy semmiképp nem fog többet ügyfelek után szaladgálni, hanem a személyes márkaépítés ösvényére fog rálépni, amivel el tudja érni, hogy az ügyfelek keressék őt. Beleásta magát a témába, könyveket olvasott, videókat nézett, de egyik sem hozta meg azt a lökést, amire szüksége lett volna ahhoz, hogy belevágjon.

Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre.

Hogy jött Boróka a képbe? Ezt mesélje el most Gábor személyesen:

„Úgy döntöttem Boróka kap egy esélyt. 2019 év végén találkoztam a Te vagy a brand workshoppal. Azt gondoltam, hogy Boróka kap egy esélyt arra, hogy megmutassa, mit lehet kihozni a személyes márkaépítésből, és lefoglaltam a helyem a következő workshopra.

Végsősoron az hozott be a rendezvényre, hogy az Instán már hónapok óta követtem Boróka profilját. Ott azt láttam, hogy nagy elérések vannak, sok hozzászólás, nagy aktivitás. Ebből arra következtettem, hogy csak tud valamit ez a Boróka, mert nem véletlenül jön össze a 20.000 követő vagy a több száz reakciót kiváltó posztok sorozata.

Úgy érkeztem meg a workshopra, hogy korábban már használtam a LinkedInt és az Instagramot is, de ezek nem hozták azokat az eredményeket, amiket vártam. Nem volt jól átgondolt stratégia a posztok mögött, ezért az eredmények sem érkeztek. Tudtam, hogy meg lehet csinálni, ezért mentem el a workshopra, csak meg kell szereznem hozzá a tudást.

Az áttörés

A workshop alatt telejegyzeteltem egy komplett füzetet, és ezzel a tudással felvértezve elkezdtem újraépíteni a közösségi média kommunikációmat. A nulla reakciót és nulla közeli elérést kiváltó posztok nem vették el a kedvemet attól, hogy következetesen toljam előre a személyes márkaépítési folyamatot.

A nagy áttörés akkor következett be, amikor a workshop alatt kijegyzetelt módszereket elkezdtem következetesen alkalmazni. Már nem össze-vissza posztoltam, hanem mindig konkrét céllal, terv szerint.

2020 elején csatlakoztam Boróka LinkedIn csoportjához a #brandchallenge kihíváshoz és a feladatokat sorra elvégeztem. Az eredmények elkezdtek javulni: nőtt az elérés és szépen megérkeztek a reakciók, hozzászólások.

Három hónap alatt sikerült eljutnom oda, hogy kiépült egy olvasótáborom és a LinkedIn már az elsődleges vevőszerző csatornámmá vált. A posztok nyomán kialakult egy olvasótábor, akik aktívan hozzászólnak, reagálnak a bejegyzéseimre.

A következetes kommunikáció meghozta az eredményét: sorra kapom a megkereséseket, ajánlatkéréseket. A telefonon és emailben bejövő ajánlatkérésekben gyakran hivatkoznak arra, hogy a LinkedInen már olvassák a posztjait.

Volt olyan posztom is, ami közel 11.000 elérést generált. Egy másik posztomon pedig 104 hozzászólás van a mai napig. Nem kiscicás videók, hanem szakmai tartalmak…”

Gratulálok Gábor!

Kitartás, szorgalom, na és persze a tudás meghozza az eredményt. Pár hónap alatt Gábor olyan online jelenlétet épített ki a LinkedInen, hogy nem kell többé az ügyfelek után futnia, hanem folyamatosan jönnek a megkeresések – elvégre is pont ez volt a cél, nem?

Azok a módszerek, amiker a Te vagy a brand workshopon oktatok, működnek – és egy ilyen briliáns és kitartó megvalósító kezében, mint Gábor pedig csodákra képesek.

Ha szeretnéd Te is megtanulni, hogyan építheted fel személyes márkádat a közösség médián, akkor gyere el a következő Te vagy a brand workshopra. Részletek a linken.

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart