Workshop

Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből workshop

Ez a tanfolyam azoknak a vállalkozóknak és marketingeseknek szól, akik már több-kevesebb sikerrel visznek Facebook oldalakat, és használják a hirdetéseket, de úgy érzik, lenne még hová fejlődniük ebben. 

Ha teljesen kezdő vagy a Facebook oldalakkal és hirdetésekkel kapcsolatban, akkor a FACEBOOK OLDAL- ÉS HIRDETÉSKEZELÉS A NULLÁRÓL workshopot ajánljuk neked. 

Ez egy külön szakma

A Facebook oldalakkal kapcsolatban létezik egy kissé túlzó az optimizmus a vállalkozók körében.

Kívülről olyan könnyűnek tűnik. Kiteszünk pár posztot, hirdetgetünk, és már dőlnek is az ügyfelek. Aztán amikor nekiállunk, látjuk, hogy azért ez mégsem olyan egyszerű, mint amilyennek első ránézésre tűnt. 

Borzasztó bonyolult kezelőfelület, végtelen lehetőség és opció. Vajon az én vállalkozásomnak melyik lenne a legjobb? 

A valóság az, hogy profi Facebook hirdetővé válni több száz óra képzést és gyakorlati tapasztalatot igényel.

De te már jó úton vagy a felé, hogy profivá válj, csak nem szabad abbahagynod a tanulást és a fejlődést.

Ezt a tanfolyamot azért hoztuk létre, hogy meg tudd lépni a következő szintet a Facebook oldaladdal.  

A Facebookon hirdetések nélkül már nem lehet eljutni új közönséghez.

kozossegi media

Hol szoktak elcsúszni a hirdetők?

Az elmúlt években rengeteg olyan kérdést kaptam, hogy mi lehet a baj a hirdetésekkel? Mi lehet az oka annak, ha nem úgy jönnek az eredmények, ahogy azt szeretnénk?

Tapasztalatom szerint a következő pontok valamelyikén vannak elcsúszva a hirdetők:

1. A hirdetés célja nincs meghatározva 

A hirdetés cél nélkül szinte biztos, hogy nem hoz olyan eredményt, mint amit egyébként elvárnánk tőle. Fontos tehát meghatároznunk, hogy miért indítjuk a hirdetéseket, mi a kívánt eredmény, mennyit tudunk és mennyit vagyunk hajlandóak az eléréséért fizetni. Bármi is legyen a cél, fontos, hogy világosan meg legyen határozva.

2. Nincsen beállítva a mérés

Ha nincsenek beállítva a mérések, akkor hiába látjuk kristálytisztán a célunkat, nem fogjuk tudni, hogy elértük-e azt, és nem fogjuk látni, ha teljesen rossz irányba megyünk. Így aztán lehetséges, hogy olyan hirdetéseket futtatunk, amelyek baromi drágák, és közben leállítottuk azt, amelyik az eredményeket generálta. De honnan is tudhatnánk mindezt, ha nem látunk analitikát?

3. Kiemelést használnak a hirdetéskezelő helyett

A Facebook már csak olyan, hogy szeretné, ha minél többet hirdetnénk nála, és szereti is felhívni a figyelmünket arra, hogy ezt gyorsan meg is tehetjük a kiemelés gombra kattintva. Nincsen ezzel semmi baj, hiszen egyébként is tudjuk már, hogy költenünk kell a hirdetésekre, de ha már ezt tesszük, inkább használjuk a hirdetéskezelőt, és annak pontosabb beállítási lehetőségeit, hiszen a kiemelésnél olyan beállításoktól esünk el, melyekkel optimálisabban tudnánk a költségkeretünket felhasználni.

4. Nincsen meghatározva a célcsoport

Lehet, hogy unalmas már a „ki a célcsoportod?” kérdés, pedig ez a hirdetések indításának egyik első lépése. Ki használja, illetve kinek szánod a termékedet, szolgáltatásodat? Ki olvassa a blogodat? Ki a legjobb ügyfeled? Már tudjuk, hogy mindenki nem lehet a vásárlód, mindenki nem szeretheti a termékedet, és a világ összes pénze sem lenne elég, ha mindenkinek azonnal el szeretnéd juttatni az üzenetedet. Szűkítsd a célcsoportod! Határozd meg, kit szeretnél elérni, és mit szeretnél üzenni neki, utána pedig tereld őt az 1. pontban meghatározott célod felé!

5. Nem használnak remarketing közönségeket

Biztosan hallottad már, hogy van egy fantasztikus közönség, akiknek szinte kötelező hirdetned, ez pedig a remarketing közönséged. Ők a weboldalad, Facebook és Instagram oldalad látogatói. Ők már ismernek, ők egy „felmelegített” közönség, akiknek sokkal hatékonyabban tudsz hirdetéseket megjeleníteni. Kár lenne kihagynod!

6. Nem használnak hasonmás közönségeket

A remarketing mellett van egy másik közönség, akiket nem felejthetsz ki a stratégiádból, ez pedig a hasonmás közönségek, amikor a már meglévő közönségedhez hasonló embereket keres az algoritmus, és nekik jeleníti meg a hirdetésedet. Szóval van egy hatalmas közönséged olyan emberekből, akik a látogatóidra, vásárlóidra hasonlítanak, és akiknek eddig még nem hirdettél.

7. Mindig csak eladni akarnak, nincs stratégia és koncepció a posztok mögött

Elmegy a kedve a felhasználónak, amikor 1 perc görgetés alatt már a 20. eladási célú hirdetést látja a hírfolyamban, amikor ő csak ki akarta kapcsolni kicsit az agyát. Nincsen baj a „vegyél, vegyél, vegyél” stratégiával, de sokkal költséghatékonyabb, figyelemfelkeltőbb és felhasználóbarátabb, amikor az értékesítő célú hirdetések közé beszúrunk néhány eltérő típusú posztot, amelyekkel például tanítunk, szórakoztatunk, motiválunk vagy inspirálunk. Kire emlékszel vissza szívesebben, és kitől vásárolnál előbb? Attól, aki le akar nyomni valamit a torkodon, vagy attól, aki valamilyen formában értéket is ad neked? 

8. Nem stratégiában gondolkoznak és nem hosszú távon

Amikor hirdetésekről van szó, érdemes folyamatokban, stratégiában gondolkoznunk. Vagyis, hogy melyik közönségnek, a vásárlási folyamat melyik szakaszában, és milyen üzenetet mutatunk meg, illetve hogy milyen célteljesítést várunk el tőlük. Soha ne pár nap eredménye alapján vonjunk le messzemenő következtetéseket, mert talán téves feltételezésekbe bocsátkozunk, és később emiatt nem jönnek majd az eredmények.  

9. Megbolondítják az algoritmust

Te is türelmetlen típus vagy? Bevallom, én is. Pedig a hirdetések futtatásánál nem eshetünk abba a hibába, hogy óránként, vagy akár naponta variálunk valamit. Van egy algoritmusunk, ami a háttérben a beállításaink alapján tanul és dolgozik. Ha folyamatosan módosítgatunk, összezavarjuk, így a betanulási idején kívül még arra is várhatunk, hogy szegény összeszedje magát.

Magadra ismertél valamelyik pontban?

Ha úgy érzed, hogy a fent említett pontokról még lenne mit tanulnod, akkor ez a tanfolyam neked szól.

Azokat a fejlődni vágyókat várjuk erre a tanfolyamra, akiknek már van hirdetéskezelőjük, nem teljesen kezdők, de még bizonytalanok, szeretnék jobban érteni a hirdetések működését, szeretnék mérni a hatékonyságát, és szeretnék optimalizálni a hirdetéseket.

Nem fogjuk már bemutatni a felületet, elmagyarázni, mi hol van, hanem olyan technikákat oktatunk, amelyekkel újabb szintre hozhatod a tudásodat. Ezért fontos feltétele a részvételnek, hogy már indítottál néhány hirdetést, és nem most látod először a felületet. 

 

A tanfolyam pontos felépítése. Milyen kérdésekre kapsz választ?

  • Tanulj meg stratégiában gondolkodni, ha hirdetésekről van szó.
  • Hogyan állítsd fel a hirdetési stratégiádat?
  • Milyen tartalmakat hozz létre, hogy hatékonyabbak legyenek a hirdetésed?
  • A hirdetéskezelő fontos elemeinek bemutatása.
  • Hogyan határozd meg a hirdetésed célját?
  • Célok mérésének beállítása a gyakorlatban.
  • Pixel (követőkód, ami méréseket végez) elhelyezése a weboldalban, pixel ellenőrzése, konverziók beállítása.
  • Hogyan határozd meg a célcsoportot?
  • Kinek tudunk hirdetni, milyen lehetőségeink vannak?
  • Mi az a remarketing közönség, valamint mire és hogyan érdemes használni?
  • Mi az a hasonmás közönség és hogyan építhető be a stratégiába? 
  • Milyen alapvető hirdetéstípusok vannak, melyik kinek jó és mire?
  • Milyen a jó hirdetés-kreatív?
  • Milyen a jó hirdetési szöveg?
  • Mit nem szabad hirdetni?
  • Mik a KKV számára legjobb hirdetési beállítások?
  • Mennyit kell költeni a hirdetésekre? 
  • Mik a Facebookon belüli fontos statisztikák és kulcsmutatók, amiket követned kell? 
  • Hogyan kövesd a hirdetésed sikerességét? 
  • Melyik a hatékony hirdetés? Elérte a célját a hirdetés?
  • Meddig futtassunk egy hirdetést? Mikor kell a szöveget és a képeket frissítenünk?
  • Példák sikeres cégek sikeres hirdetéseire.

Kinek szól a képzés?

Vállalkozóknak, akik maguk kezelik a saját hirdetéseiket.

Marketingeseknek.

Szabadúszóknak, akik több kisebb cég Facebook oldalát kezelik. 

Portálok, online magazinok üzemeltetőinek.

Azoknak, akik már hirdetnek a Facebookon, de nem elégedettek az eredményekkel.

Azoknak, akiknek ügynökség kezeli a hirdetéseit, de nem hozza a várt eredményeket, ezért meg szeretnék érteni mi kell a sikeres kampányokhoz.

Azoknak, akik fel szeretnék frissíteni a tudásukat, és megérteni, mik a pontos trendek és működő módszerek.

Fontos!

A piacon található legtöbb Facebook marketingképzéssel ellentétben mi nem tömény elméletet fogunk Rád zúdítani, hanem a gyakorlatban végigvezetünk az egész folyamaton, a tervezéstől a megvalósításig. 

Ezért fontos, hogy a tanfolyam alatt végig előtted legyen a laptopod, mert együtt a gyakorlatban meg is fogjuk valósítani a tanfolyamon elhangzottakat. 

Mire vége lesz a tanfolyamnak, lesz egy működő rendszered, amit ha fegyelemmel és kitartással tovább fejlesztesz, a siker garantált.

Nem fogjuk rád erőltetni a szavakat, a mi mondandónkat. Az egész felépített rendszer a te egyéniségedet fogja tükrözni, pont ettől lesz személyes és igazi. 

Egy eszközt adunk a kezedbe, de rajtad áll, hogy mit kezdesz vele. Ami biztos, hogy a képzés végére rendelkezni fogsz egy kész, átlátható folyamattal, ami segít elérni az üzleti céljaidat.

Kik vagyunk mi?

kovács szintia

Hiszek benne, hogy a jó eszköz a jó kezekben, a jó ügyet szolgálva megváltoztatja a világot. Kovács Szintia vagyok, és az én eszközöm a hirdetés. A pályafutásom közel 7 éve kezdődött, amikor úgy gondoltam, elkészítem a saját webáruházamat, hiszen olyan sokan csinálják sikeresen, biztosan nem lehet nehéz. Akkor még hiányzott a legfontosabb eszköz a kezemből: a hirdetések. Így egy hatalmas pofon után kénytelen voltam belátni, hogy rengeteget kell még tanulnom a témáról. Ez indított el ezen a pályán.

Kovács Szintia

Azóta már sikerült kiépítenem a saját sikeres webáruházaimat is, és egy hirdetések kezelésével foglakozó ügynökséget is futtatok, ahol havonta több millió forintos hirdetési keretet kezelünk ügyfeleinknek. Dolgoztunk építőipari, pénzügyi, ingatlanos, egészséges életmóddal foglalkozó cégeknek, éttermeknek, kisboltoknak, ékszerboltnak, kozmetikának, fodrászatnak, oktató cégnek, műszaki szolgáltatásokat nyújtó cégnek, baba-mama webáruháznak. Amire a legbüszkébb vagyok, hogy az ügyfeleim átlagban 20%-os növekedést érnek el évről évre. Van olyan kliensünk, akinek 100 millióval növekedett az árbevétele a tavalyi évhez képest.

Őszinte leszek, nem nagyon tudnak nekem olyat mondani a hirdetések területén, amivel ne találkoztam volna, ezért ma már oktatom és mentorálom is a tanulni vágyókat.

Amikor átvettük egy-egy ügyfél hirdetési fiókját, amit előtte ő maga vagy más ügynökség kezelt nem nagy sikerrel, szinte kivétel nélkül azt tapasztaltam, hogy hiányoztak azok a beállítások, azok a finomítások, amik a következő szintre emelhették volna a hirdetéseket és vele a vállalkozást. Nem csoda, hogy nem hozták a várt eredményeket. Ezeket a tipikus hiányosságokat sűrítettem bele ebbe a tanfolyamba.

Akik már elvégezték

Nagyon gyakorlatias webinárium. Rengeteget tanultam, amiket azóta nap, mint nap a gyakorlatban is hasznosítok. A webinárium után is számíthattam Szintire, ha kérdésem volt, mindig szívesen és lelkesen segített. Neki és a tanultaknak köszönhetően megduplázódott a követőbázisom Facebookon, és a hirdetéseim is elérik a célközönségemet. Minden perce hasznos volt, jó szívvel ajánlom mindenkinek!
Anita
pszichológus, coach
A tanfolyam véleményem szerint kellően intenzív, de mégis feldolgozható és könnyen értelmezhető volt, tele jó kedvvel és pozitív energiákkal, melyek abszolút motiváló erőként hatottak. Úgy gondolom, hogy a tanfolyam számomra legérdekesebb részét a különböző kampánytípusok bemutatása alkotta, kiegészítve a kreatív szerkesztő programok megismerésével. Még egyszer köszönjük!
Andrea
irodavezető
Örülök, hogy részt vehettem ezen a kurzuson, mert végre megértettem a rendszert, ahogy ez az egész Facebook hirdetősdi működik, és már rengeteg ötletem is van, hogyan fogom felépíteni a saját brandemet, kombinálva még azzal a többi ötlettel is, amiket az egyéni konzultáción is beszéltünk!
István
agile coach-és szervezetfejlesztő

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

közepes

Előképzettség

Milyen előképzettség kell hozzá?

Rendelkezel Facebook oldallal és már használod azt. Van hirdetési fiókod, és indítottál már belőle néhány hirdetést.

Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből

workshop

Válaszd ki a neked megfelelő időpontot és helyszínt!

Időpont:

2021. március 19. (péntek)  10:00-14:30 

(két szünettel)

Élő, online rendezvény

43000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza
  • Élő online webinárium
  • Felvételről még 10 napig visszanézhető
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 20 fő
online

Időpont: 

Az emelkedő covid esetszámok miatt az élő rendezvények szervezését határozatlan időre elnapoljuk.

Megértésedet köszönjük!

Élő, személyes rendezvény

53000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza
  • Helyszín: Park Inn By Radisson hotel, Budapest, Szekszárdi u. 16-18, 1138
  • Igényes környezetben
  • Minden kérdésedre válaszolunk
  • Maximum 20 fő

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “HOZZ KI TÖBBET A FACEBOOK HIRDETÉSEIDBŐL” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

“Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 4,5 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. március 19.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. március 19.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Kívülről olyan könnyűnek tűnik. Aztán amikor nekiállunk, látjuk, hogy azért ez mégsem olyan egyszerű, mint amilyennek első ránézésre tűnt. Borzasztó bonyolult kezelőfelület, végtelen lehetőség és opció. Vajon az én vállalkozásomnak melyik lenne a legjobb? Ezt a tanfolyamot azért hoztuk létre, hogy meg tudd lépni a következő szintet a Facebook oldaladdal.

  1. rész – Hirdetési stratégia felállítása
  2. rész – Hirdetéskezelő fontos elemeinek bemutatása
  3. rész – Pixel elhelyezése és ellenőrzése, konverziók beállítása
  4. rész – Remarketing és hasonmás közönség, hirdetéstípusok
  5. rész – Milyen a jó és hatékony hirdetés?

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 43.000, – Ft , élő rendezvény estén 53.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a workshop után pár órával azonnal kiküldünk a résztvevőknek.

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Még aznap küldünk róla egy e-mailt, miután a webinárium véget ért.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart