Workshop

Facebook oldal- és hirdetéskezelés a nulláról

A föld 49%-a aktív közösségi média felhasználó. 

A Facebook a világ legnagyobb közösségi média felülete 2.7 milliárd aktív felhasználóval. 

A magyar lakosság több mint 65%-a használja a Facebookot. 

Egy átlagember naponta több mint két órát tölt el közösségi médián. 

A vállalkozók 70%-a mondja, hogy értékesített már Facebookon keresztül.

A közösségi média használók 54%-a keres termékeket, szolgáltatásokat a közösségi médián.

Erről maradsz le, ha nincs fent a vállalkozásod Facebookon!

Tagadhatatlan tény, hogy a Facebook a világ legjelentősebb közösségi médiaóriása, és erre a pozíciójára nagyon gondosan ügyel.

kozossegimedia

Hogy induljak el, ha teljesen kezdő vagyok?

Sok Facebook tanfolyam van ma a piacon, de senki sem gondol a kezdőkre.

Van már egy profilod mint magánszemély, de céges oldalad még nincsen. Vagy esetleg már létrehoztál egy céges oldalt, de nem nagyon tudod, mit lehetne kihozni belőle. Szinte teljesen a nulláról kell megtanulnod, hogy hogyan használd az üzleti céljaidra ezt a felületet. Könnyűnek látszik, de valójában elég összetett. 

Az igazság az, hogy ahhoz, hogy valaki profi posztolóvá és hirdetővé váljon a Facebookon, sok száz óra tanulásra és tapasztalatszerzésre van szükség – de mindenki elkezdte valahol. 

A Facebook valóban egy óriási lehetőség, amiből nem érdemes kimaradni egyetlen vállalkozónak sem. Viszont lehet, hogy indulásként saját maga szeretné kezelni az oldalát és a hirdetéseit.

Ezért mi a nulláról tanítjuk meg neked

Létrehoztunk egy tanfolyamot a teljesen kezdők számára, akiknek szinte a nulláról kell megtanulniuk a Facebook oldalak és hirdetések kezelésének módját. 

Erre a tanfolyamra azokat várjuk, akiknek nincs vagy csak nagyon kezdetleges Facebook oldala van, akik eddig még nem nagyon adtak fel a Facebookon hirdetéseket, de szeretnék ezt valahol elkezdeni és megtanulni. 

Azok is jöhetnek, akik már felépítettek egy többé-kevésbé sikeres oldalt, de elakadtak, és jobb posztokkal, valamint hirdetések használatával szeretnének végre szintet ugrani.

Azokat a tanulni vágyókat invitáljuk, akik még nem akarnak egy marketingügynökséget megfizetni, viszont meg akarják tanulni, hogy hogyan tudnak több potenciális ügyfélhez eljutni a Facebookon keresztül.

A képzés azoknak szól, akik egyelőre csak havi pár tízezer forintot szánnak hirdetésekre, és szeretnék azt a lehető legokosabban elkölteni. 

facebook.tanf (3)

A tanfolyam pontos felépítése. Milyen kérdésekre kapsz választ?

  • Tervezés – milyen alapokra építs fel egy sikeres Facebook oldalt?
  • Hogyan helyezd el a marketingfolyamataidban a Facebookot?
  • Hogyan néz ki egy tökéletesen összerakott Facebook oldal? Miket kell beállítani és kitölteni hozzá? (Együtt létrehozzuk vagy kijavítjuk a tiédet.)
  • Posztok: hogyan, mit, mikor kommunikálj? Milyen tartalmakat érdemes készíteni?
  • Hogyan írd meg azokat a posztokat, amelyekkel szeretnéd eladni a termékedet vagy szolgáltatásodat?
  • Együtt megtervezünk két olyan poszttípust amelyekkel érdemes lesz hirdetni.
  • A hirdetéskezelő alapbeállításai a gyakorlatban (számlázás, fizetés).
  • A hirdetéskezelő bemutatása, hogyan néz ki, hogyan épül fel?
  • Hogyan használd a kiemelést? Hogyan hozz létre egy egyszerű hirdetést?
  • Megmutatjuk, hogyan döntsd el mennyit érdemes költened, mi számít egy jó hirdetésnek. 
  • Sok sikeres és inspiráló példát mutatunk be jól menő Facebook oldalakról. 
  • Elmondjuk, hogy milyen lehetőségeid vannak még, amiket majd akkor lesz érdemes megtanulni, amikor az alapokat már jól begyakoroltad. 

Fontos!

A piacon található legtöbb Facebook marketingképzéssel ellentétben mi nem tömény elméletet fogunk rád zúdítani, hanem a gyakorlatban vezetünk végig az egész folyamaton, a tervezéstől a megvalósításig. 

Ezért fontos, hogy a tanfolyam alatt végig előtted legyen a laptopod, mert együtt a gyakorlatban meg is fogjuk valósítani az elhangzottakat. 

Mire vége lesz a tanfolyamnak, lesz egy működő rendszered, amit ha fegyelemmel és kitartással tovább fejlesztesz, a siker garantált lesz.

Nem fogjuk rád erőltetni a szavakat, a mi mondandónkat. Az egész felépített rendszer a te egyéniségedet fogja tükrözni, pont ettől lesz személyes, és igazi. 

Eszközt adunk a kezedbe, de rajtad áll, hogy mit kezdesz vele. Ami biztos, hogy a képzés végére rendelkezni fogsz egy átlátható folyamattal, ami segít elérni az üzleti céljaidat.

 

Kik vagyunk mi?

Kovács Szinti - Facebook hirdetési specialista

Hiszek benne, hogy a jó eszköz, a jó kezekben, a jó ügyet szolgálva megváltoztatja a világot. Kovács Szintia vagyok, és az én eszközöm a hirdetés. A pályafutásom közel 7 éve kezdődött, amikor úgy gondoltam, elkészítem a saját webáruházamat, hiszen olyan sokan csinálják sikeresen, biztosan nem lehet nehéz.

Kovács Szintia

Sajnos a saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy hiába a jó termék, hiába a szépen felépített webáruház és Facebook oldal, ha senki sem látogatja. Hiányzott a legfontosabb eszköz a kezemből, amit akkor még csak nem is ismertem: a hirdetések. Így egy hatalmas pofon után kénytelen voltam belátni, hogy rengeteget kell még tanulnom a témáról.

Azóta eltelt 7 év, sok-sok tapasztalattal gazdagodtam, folyamatosan tanultam és képeztem magam a témában. Ott és akkor, a bukás hatására találtam rá a szenvedélyemre. Hirdetések kezelésére specializálódtam, és elsajátítottam a közönségek elérésének leggyorsabb módját.

Ügyfeleimmel néhány hónap alatt, a semmiből építünk fel több ezres követőtábort, szerzünk több 10.000 látogatót a weboldalakra, érünk el több 100.000 embert a social platformokon, sikeresen töltünk meg képzéseket, vezetünk be új szolgáltatásokat, és büszke vagyok rá, hogy nem egy ügyfelem nőtte már ki a katás vállalkozását. 

A jelenlegi helyzetben látom csak igazán, mekkora érték, ha valaki birtokában van a tudásnak, és képes a hirdetések segítségével eljutni a közönségéhez. Aki eddig hitte, hogy az online jelenlét nem fontos, arra az élet most erősen rácáfolt. Még nem késő behozni a lemaradást, ez a tanfolyam megadja hozzá a megfelelő útmutatást.

Akik már elvégezték

Nagyon gyakorlatias webinárium. Rengeteget tanultam, amiket azóta nap mint nap a gyakorlatban is hasznosítok. A webinárium után is számíthattam Szintire, ha kérdésem volt, mindig szívesen és lelkesen segített. Neki és a tanultaknak köszönhetően megduplázódott a követőbázisom Facebookon, és a hirdetéseim is elérik a célközönségemet. Minden perce hasznos volt, jó szívvel ajánlom mindenkinek!
Anita
pszichológus, coach
Nagyon szépen köszönjük a részvételi lehetőséget és az átadott ismereteket. A tanfolyam véleményem szerint kellően intenzív, de mégis feldolgozható és könnyen értelmezhető volt, tele jó kedvvel és pozitív energiákkal, melyek abszolút motiváló erőként hatottak. Úgy gondolom, hogy a tanfolyam számomra legérdekesebb részét a különböző kampánytípusok bemutatása alkotta, kiegészítve a kreatív szerkesztőprogramok megismerésével. Még egyszer köszönjük!
Andrea
irodavezető
Örülök, hogy részt vehettem ezen a kurzuson, mert végre megértettem a rendszert, ahogy ez az egész Facebook hirdetősdi működik, és már rengeteg ötletem is van, hogyan fogom felépíteni a saját brandemet, kombinálva még azzal a többi ötlettel is, amit az egyéni konzultáción is beszéltünk!
István
agile coach-és szervezetfejlesztő
Uh, de szép Boróka! 👏🤗❤️Ajánlom minden képzését a csapatnak, egyszerűen profi, értéket teremtő és valós értéket adó minden képzés, amin részt vettem eddig! 😊😊👆👏💻👀 ​
Tünde
vállalkozó

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Kezdő, teljesen a nulláról

Előképzettség

Milyen előképzettség kell hozzá?

Facebook alapvető felhasználói ismeretek (átlag, magán felhasználóként már tudod használni a Facebookot).

Előfeltétel

Van-e a tanfolyamnak előfeltétele?

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető workshop.

Facebook oldal- és hirdetéskezelés a nulláról

workshop

Válaszd ki a neked megfelelő időpontot és helyszínt!

Időpont: 

2021. március 10. (szerda)  10:00-14:30  

(két szünettel)

Élő, online rendezvény

39000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza
  • Élő online webinárium
  • Felvételről még 10 napig visszanézhető
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 20 fő
online

Időpont: 

Az emelkedő covid esetszámok miatt az élő rendezvények szervezését határozatlan időre elnapoljuk.

Megértésedet köszönjük!

Élő, személyes rendezvény

49000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza
  • Helyszín: Park Inn By Radisson hotel, Budapest, Szekszárdi u. 16-18, 1138
  • Igényes környezetben
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 20 fő

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “FACEBOOK OLDAL- ÉS HIRDETÉSKEZELÉS A NULLÁRÓL” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

“Facebook oldal és hirdetéskezelés a nulláról” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 4,5 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. március 10.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. március 10.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Sok Facebook tanfolyam van ma a piacon, de senki sem gondol a kezdőkre. Van már egy profilod mint magánszemély, de céges oldalad még nincsen? Vagy esetleg már létrehoztál egy céges oldalt, de nem nagyon tudod, mit lehetne kihozni belőle? Szinte teljesen a nulláról kell megtanulnod, hogy hogyan használd az üzleti céljaidra ezt a felületet? Akkor ezt a tanfolyamot, neked találták ki!

  1. rész – Tervezés – milyen alapokra építs fel egy sikeres Facebook oldalt?
  2. rész – Hogyan helyezd el a marketingfolyamataidban a Facebookot?
  3. rész – Posztok: hogyan, mit, mikor kommunikálj?
  4. rész – A hirdetéskezelő alapbeállításai a gyakorlatban
  5. rész – A hirdetéskezelő bemutatása, hogyan néz ki, hogyan épül fel?

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 39.000, – Ft , élő rendezvény estén 49.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a workshop után pár órával azonnal kiküldünk a résztvevőknek.

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Még aznap küldünk róla egy e-mailt, miután a webinárium véget ért.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart