online Workshop

Frappáns szövegírás

Tanulj meg olyan posztokat és cikkeket írni, amire felfigyelnek az emberek!

Csábi Boróka személyes márkaépítés

Azért hoztam létre a Frappáns szövegírás tanfolyamot, mert megfigyeltem, mi az egyik legfőbb oka annak, amiért nem indulnak be a brandek, személyes márkák. Ez pedig az, hogy nem elég ütősek a tartalmak, amelyeket létrehoznak. Azaz nem elég frappánsak a szövegek!

Dunát lehet rekeszteni a marketing-tanácsadókkal, marketingügynökségekkel, oktatóanyagokkal.

Betűről betűre, szóról szóra megcsinálsz mindent, amit tanítanak.

Minden tanácsot megfogadsz, amit adnak, de valahogy nem indul be az egész. Mennyi ilyet látok…

Csábi Boróka

A blogodat kb. 10-en olvassák, a posztjaidat pedig csak a párod, a kollégád és a legjobb barátod lájkolja. Ismerős?

Pedig te megtettél mindent. Minden guru tanácsát megfogadtad, mégsem jön a várva várt áttörés.

Ennek az az oka, hogy – ebben a virtuális zajban – ha a kommunikációd nem elég eredeti, átütő, és hiányzik belőle a tűz, akkor nem fog kitűnni.

Persze ilyenkor mindig hallom a magyarázatokat:

“Az algoritmus már megint kiszúrt velem, nem mutatja a posztjaimat, nem érem el az embereket. Az egész Zuckerbergék hibája.”

Nem!

Nem az algoritmussal van a baj.

A posztoddal van a baj. A cikkeddel van a baj.

Nem jó a témaválasztás.

Nem jó a megfogalmazás.

Nem elég ütős az üzenet. ​

Bonyolult.

Klisé.

Semmitmondó. ​

Unalmas.

Rossz a struktúra.

Túl körülményes.

Sok benne a felesleges rizsa.

Túl hosszú. ​

Túl rövid.

Rossz hozzá a grafika.

nem elég ütős a címe.

Sorolhatnám a hibákat, amik miatt az emberek egyszerűen nem harapnak rá az írásaidra.

Úgy gondolom, hogy az írói készség két fő részből tevődik össze.

  • Kell hozzá egy alapvető kommunikációs képesség, kreativitás – a jó hírem az, hogy ez is fejleszthető.
  • Illetve a poszt/cikkírásnak is vannak szabályai, trükkjei, fogásai – ez pedig megtanulható.

Megfigyeltem, hogy ha ezeket a fogásokat átadom az ügyfeleimnek, előbb-utóbb ráéreznek az írásra.

Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója. Körülbelül 4-500 cikkem kering jelenleg az interneten.

Abból legalább 50 olyan, amit több tízezren, de akár több százezren is olvastak.

Főszerkesztőként vezettem 20-30 főből álló cikkíró csapatot, ahol egy év alatt több mint 300 cikknek kellett átmennie a kezeim között.

Írtam sajtónak, írtam blogba, írtam posztokat, írtam szakmai cikkeket, több e-bookot; építettem fel sikeres blogokat; szinte az összes közösségi médiacsatornán jelentős követőtáborral rendelkezem. 9 éve foglalkozom online marketinggel. 

Sokszor értem már el azt, hogy a posztjaimat százezrek, de néha millió feletti számú ember is látta/olvasta. Megvannak ehhez a bevált receptjeim. 

Sem szépirodalmi író, sem költő nem vagyok, de talán majd egy nap…

Ezen a workshopon nem azt fogom megtanítani neked, hogyan írj regényt, novellát – ez nem az én asztalom.

Az én asztalom az, hogy hogyan írj zseniális posztokat, cikkeket, amik annyira érdekesek, hogy hirdetés nélkül és több tízezren olvassák őket.

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Kezdő

Közepes

Előképzettség

Milyen előképzettség kell hozzá?

Közösségi média alapvető felhasználói ismeretek (átlag, magán felhasználóként már tudod használni legalább a Facebookot).

Előfeltétel

Van-e előfeltétle a tanfolyamnak?

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető workshop.

Miről fogunk tanulni?

  • Mit jelent a tartalommarketing és hogyan illeszd bele a marketing-stratégiádba?
  • Mi kell ahhoz, hogy egy cikk vagy poszt taroljon?
  • Hogyan találj ütős témákat, amelyek valóban érdeklik az embereket?
  • Storytelling – mit jelent ez a technika a gyakorlatban, és hogyan építsd be a marketingedbe?
  • Hogyan adj címet a cikkednek, posztodnak? Hiába írod meg a világ legjobb cikkét: ha nem jó a címe, nem fogják elolvasni.
  • Hogyan írd meg a szöveget, milyen legyen a struktúra, mikre kell figyelni?
  • Technikai kérdések megválaszolva: hova, mennyit posztoljak, milyen hosszú legyen, stb.
  • Tipikus baklövések – példákon keresztül.
  • Stílus – hogyan találd meg az írói stílusodat?
  • Hogyan dobj rá egy lapáttal az írásaidra ütős vizualitással?

Turbózd fel a márkádat frappáns szövegekkel!

Ha jók a szövegeid, képes leszel egy kisebb hirdetési kerettel is felépíteni egy ütős márkát.

A tanfolyam formája: élő webinárium

Időpont: 2021. március 30. (kedd)

10:00 – 13:30 (felénél 20 perc szünet)

 Ár: 19 000 Ft helyett most 14 000 Ft

Csapj
le
rá!

Jó hír!

Ha bármi közbejönne, vagy szeretnéd újranézni az anyagot, a webinárium felvételről még 10 napig elérhető lesz.

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Frappáns szövegírás online workshop

14 000 Ft Az ár az ÁFÁ-t tartalmazza
  • Otthonról kényelmesen
  • Több mint 3 óra színtiszta tudásanyag
  • Azonnal használható, gyakorlatias
  • A felvétel még 10 napig elérhető

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “FRAPPÁNS SZÖVEGÍRÁS” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

„Frappáns szövegírás” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 4 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. március 30.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. március 30.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Azért hoztuk létre a Frappáns szövegírás tanfolyamot, mert megfigyeltük, mi az egyik legfőbb oka annak, amiért nem indulnak be a brandek, személyes márkák. Ez pedig az, hogy nem elég ütősek a tartalmak, amelyeket létrehoznak. Azaz nem elég frappánsak a szövegek! Tanuljunk meg jól írni ezen a tanfolyamon! 

  1. rész – szövegírási stratégia kialakítása
  2. rész – mi kell egy jó íráshoz?
  3. rész – történetmesélés
  4. rész – tartalommarketing

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 14.000, – Ft.       

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a workshop után pár órával azonnal kiküldünk a résztvevőknek.

 

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Még aznap küldünk róla egy e-mailt, miután a webinárium véget ért.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

 

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Te vagy a brand – személyes márkaépítés a közösségi médián workshop

Részletes tájékoztató a Te vagy a brand workshopról itt.

Stratégiaalkotó workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Frappáns szövegírás workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Személyes márkaépítés a LinkedInen workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Facebook oldal-, és hirdetéskezelés a nulláról workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Blog, ami vonzza az ügyfeleket workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart