fbpx

Te vagy a brand

Vizuális márkaépítés az instagramon workshop

Instagram – a meg nem értett felület.

Főleg a magyar vállalkozók körében.

Csak nézzük a több tízezer vagy több százezer követővel rendelkező Insta-influenszereket, és nem értjük…

Mi is posztolunk, csináljuk, mégsem jönnek az eredmények! Nem fejlődik a csatorna, ügyfeleket sem hoz. Semmi értelme ennek az Instagram-marketingnek! Nagy humbuk az egész. 

Aztán látunk egy sikeres instagrammert, egy céget, amelyiknek jól megy, és megint dühösen konstatáljuk, hogy nem értjük, másoknak miért működik, nekünk pedig miért nem hoz eredményeket.

Ismerős ez az érzés?

Talán az összes közösségi médiafelület közül az Instagram okozza a legtöbb fejtörést a cégeknek. Hogyan hallassák a hangjukat, hogyan fejezzék ki a márkájukat ebben a közegben? Hogyan szerezzenek itt ügyfeleteket, eladásokat?

Az Instagram ökoszisztéma teljesen más, mint a Facebook vagy a LinkedIn. Ha az ott bevált gyakorlatainkat hozzuk át erre a felületre, garantált lesz a bukás.

Egyszerűen meg kell érteni ezt a felületet. Meg kell érteni, mi tesz itt egy márkát sikeressé.

Rá kell érezni, hogy ezen a felületen a vizualitásé a főszerep. Meg kell tanulnunk képekben kifejezni a márkánkat.

Ezért egy teljesen új szemléletmóddal fogjuk neked oktatni ezt a felületet.

Amellett, hogy megtanítunk minden technikai tudnivalóra, ami ehhez a felülethez kell, megtanítunk még egy nagyon lényeges dologra: hogyan kommunikáld a márkádat vizuálisan.

Azt gondolom, hogy ehhez nem elég instagurunak lenni. A legtöbb Instagram-oktató elmondja neked, legyen szép feeded, legyen egységes, csinálj szép képeket, használj filtereket, aztán abrakadabra, legyintesz hármat a pálcáddal, és máris profi tartalomkészítő lettél.

Hohó, álljunk meg egy szóra! Bárcsak ennyi lenne az egész! De a fotózás egy külön szakma. Hogyan várják el tőlünk, hogy varázsütésre gyönyörű tartalmat készítsünk?

Ezért ezen a tanfolyamon nagyon nagy hangsúlyt fektetünk rá, hogy megtanítsunk vizuálisan kommunikálni, és ki tudná ezt a leghitelesebben oktatni, ha nem egy befutott fotós, aki mögött több ezer, különböző márkáknak elkészített kép áll.

A workshop felépítése

Instagram alapok. Hol van a helye az Instagramnak a marketingedben? Mit tud kihozni egy vállalkozás ebből a marketingcsatornából?

Hogyan kell kialakítani egy olyan profilt, ami vonzó lesz a potenciális ügyfelek számára?

Mire való a telefonos fotó, és mikor használjuk a profi fotós által készített képeket?

Mit jelent a vizuális márkaépítés?

Mit jelent a vizuális storytelling, és hogyan tudja ezt egy márka kialakítani?

Hogyan találd meg a márkád vizuális stílusát? Egy gyakorlaton keresztül segítünk tudatosítani, hogy a márkádnak milyen stílus áll a legjobban.

Beszéljünk a fotózásról. Alapok: milyen eszközökre van szükséged, hogy igényes legyen az Instagram-tartalmad?

Hogyan használd a telefonodat mint fényképezőgépet? Alapbeállítások, amelyek minden telefonban benne vannak, de valószínűleg nem tudtál róluk.

Fények – egy jó fotó alapja, hogy a fények rendben legyenek. De mit jelent ez egy amatőr telefonos fotós számára? Mi az, amit neked feltétlenül tudnod kell erről?

A fotózás másik fontos tétele a kompozíció. Hogyan kell úgy megkomponálni egy képet, ahogy a profik is csinálják?

Hogyan jelenítsd meg a termékedet, szolgáltatásodat vizuálisan az Instagramon? Milyen lehetőségek, ötletek vannak erre? Miután megtanultad az ide vonatkozó elméletet, a gyakorlatban is el kell készítened egy termékfotót, amit Orsi, az oktató építő céllal véleményezni is fog.

Portré, önportré — hogyan készíts magadról vagy a csapatodról Insta-kompatibilis képeket? Az elmélet utáni gyakorlati feladat során el kell készíteni egy portrét, és Orsi építő szándékkal ezeket is véleményezni fogja.

Fotószerkesztés: VSCO, Lightroom és társai. Megtanítunk, hogyan tudsz képeket szerkeszteni ezekben az appokban, és hogyan tudsz egységes hangulatot teremteni a fotóidnak.

A végén pedig visszatérünk a száraz technikai dolgokhoz is.

Mivel most van egy baromi jól összerakott profilod. Tudod, hogyan kell vizuálisan igényes tartalmat készíteni. Mi a következő lépés? Szeretnénk minél több követőt. 8 követőszerzési technikát fogunk megtanítani. Lesz szó a hashtagekről is, a játékok szervezéséről és a hirdetésekről is.

Extra tippek: hogyan tudja egy vállalkozás az influenszer-marketinget felhasználni, hogy így egyre nagyobb territóriumot hódítson meg az Instagramon.

És végül: hogyan szerezz ügyfeleket az Instagramon keresztül.

360 fokos tanfolyam

Amint láthatod, ez egy nagyon összeszedett, 360 fokos tanfolyam, amiben minden benne van, ami az Insta-sikerhez kell. Kezdve a profil kialakításával, az igényes fotókon át a követőszerzési technikákig.

Már megint alaposak és nagyon gyakorlatorientáltak voltunk, amikor ezt a tanfolyamot összeállítottuk. De kik is lesznek az előadók?

Kik vagyunk mi?

A fotós

Potyondi-Galasi Orsi vagyok, a Pure&Pastel Photography tulajdonosa és egyben fotósa.Az elmúlt 6 évben azon dolgoztam, hogy egy terméket, ételt, szolgáltatást vagy akár egy ingatlant izgalmasan, eladhatóan mutassak be.  Több ezer olyan kép került ki a kezeim közül, amelyekkel segítettem az eladást, az egyedivé válást.

Potyondi-Galasi Orsi

Az ügyfeleim széles skálán mozognak, van közöttük borászat, pénzügyi befektető, hotel, gasztronómiával foglalkozó szakemberek, bloggerek, jóga-társasjátékot fejlesztő vállalkozás gyermekek számára, de megtalálhatók nálam a szépségápolással, kezelésekkel foglalkozó cégek is.

Az utóbbi időkben a munkám nagy része szervesen kapcsolódik a közösségi média platformokra készített fényképek készítéséhez, továbbá a vizuális márkaépítéshez. A fő fókusz a vizuális kommunikációt teszi ki, kezdve egy tudatosan felépített oldallal, majd megtámogatva ezt megfelelő képekkel, és befejezve egy jól és látványosan kialakított feeddel.

Ezt a tanfolyamot azért találtuk ki, mert úgy érezzük, hogy ma már nem elég egy jó termék, ha nincs jól reprezentálva. A mai kor megköveteli, hogy megtanuljunk élni a vizuális igényesség adta eszközökkel és beépítsük őket a mindennapokba! 

Ehhez adunk most segítséget! Nemcsak azt mondjuk el, hogy miként működik az Instagram, hanem azt is megmutatjuk, hogyan épül fel egy eladást ösztönző feed, milyen típusú képeket válogassunk össze, és hogyan használjuk a telefonunkat, ha éppen képszűkében vagyunk!

A marketinges

Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója. Cégünk küldetése, hogy megtanítsuk a vállalkozókat arra, hogyan kommunikálják a kiválóságukat, hogy többé ne kelljen ügyfelek után futniuk. Ez lenne a brandépítés lényege.

Csábi Boróka

Marketinggel most már több mint 10 éve foglalkozom, azon belül az Instagramot 4 éve használom. Én magam is jelentős követőtáborral rendelkezem ezen a felületen, szóval a saját bőrömön is tapasztalom, milyen nap mint nap megdolgozni a követők figyelméért. Gyakran végzek Instagram-tanácsadást kisebb vállalkozásoknak, ahol ennek köszönhetően már jó néhány ügyfelem 10 ezer feletti követőtáborral büszkélkedhet. De sokszor hívnak nagyobb cégek is minket, hogy tartsunk belső tréningeket közösségi médiával, brandépítéssel, személyes márkaépítéssel kapcsolatban. Éppen ezért már elég nagy rutint szereztünk abban, hogy hogyan lehet megtanítani a vállalkozókat ezen felületek sikeres használatára. Orsival megalkottunk nektek egy 360 fokos Instagram workshopot, amiről tudom, hogy már nagyon vártátok. Aki volt már nálunk, ismeri a stílusunkat. Ha pedig ez lesz az első tanfolyamod, biztos vagyok benne, hogy még találkozunk.

Kinek lehet jó ez a workshop?

Személyes márkáknak

Induló vállalkozóknak

Olyan cégeknek, melyek nem elégedettek a jelenlegi Instagram-marketingjükkel.

Marketingeseknek, akik szeretnék mélyíteni a tudásukat.

Online networkereknek

Azoknak, akik gondolkodnak rajta, hogy online vállalkozást indítanának, de előbb szeretnék felmérni, mivel jár ennek a marketingje.

Olyan ügyvezetőknek, akik szeretnék megérteni az Instagramot, hogy azután jobban tudják a marketingcsapatot irányítani.

Akik már elvégezték

A workshop nagyon formabontó volt, sokat tanultam tőletek. Külön tetszett, hogy Orsi szakmai fotós szemmel tanított minket és segített nekünk abban, hogy minél jobb képeket készítsünk. Olyan tippeket és trükköket osztott meg velünk, amiket máshol nem hallottam még. A tanfolyamaitok nagyon gyakorlatiasak, ilyet máshol nem tapasztaltam, ezért szeretem őket. Nálatok nem csak a “Hol?” kérdésre kapok választ, hanem a “Mit?” és a “Hogyan?” kérdésre is.
Zoltán
online networker
Pozitív csalódás volt a workshop! Előtte már sok dolognak utánanéztem, így nem hittem, hogy fogtok újat mondani. Az igazság, hogy többet is kaptam tőletek, mint amire számítottam. A téma komolyan volt véve, de mégis tiszta és érhető volt. Tetszett az, hogy jól felépített és interaktív volt. A feladatok segítettek, hogy gyakorlatban is alkalmazzuk a tanultakat és szuper lehetőség volt, hogy egy fotós segített kiértékelni őket, illetve tanácsokat adott a tökéletesítésre.
Csilla
kertészmérnök
Nagyon tetszett a workshop, a fotós rész kifejezetten szenzációs volt! Kezdőként is érthető volt, szuper telefonos fotózási technikákat tanultam. A-tól Z-ig minden információt elmondtatok és belementetek a különböző részletekbe, így teljesen eltűnt a káosz a fejemből ezzel a témával kapcsolatban. Nagyon összeállt a kép és a “hogyan”, már el is kezdtem kidolgozni a cégem új arculatát és annak egységesítését. Köszönöm nektek!
Edina
természetgyógyász

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Kezdő

Közepes

Előképzettség

Milyen előképzettség kell hozzá?

Instagram alapvető felhasználói ismeretek (átlagos magánfelhasználóként már tudod használni a Instagramot).

Előfeltétel

Van-e a tanfolyamnak előfeltétele?

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető workshop.

Eszközök

Milyen eszközökre LESZ szükséged a workshop sORÁN?

Egy telefonra jó minőségű kamerával és egy tripodra.

Vizuális márkaépítés az instagramon workshop

Válaszd ki a neked megfelelő időpontot és helyszínt!

Időpont:

Kétnapos tanfolyam:

1. nap: 2021. június 9. (szerda) 

13:00-17:30 

2. nap: 2021. június 10. (csütörtök) 

13:00-17:30

Élő, online rendezvény

44000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza.
  • Élő online webinárium
  • Felvételről még 10 napig visszanézhető
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 20 fő
online

Időpont: 

A jelenlegi kormányrendeleteknek megfelelően nem tartunk élő, személyes rendezvényeket. 

Várjuk, hogy mielőbb visszaállhassunk az élő oktatásra is. 

Élő rendezvény személyes részvétellel

54000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza.
  • Helyszín: Park Inn By Radisson hotel, Budapest, Szekszárdi u. 16-18, 1138
  • Igényes környezetben
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 20 fő

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “VIZUÁLIS MÁRKAÉPÍTÉS AZ INSTAGRAMON WORKSHOP” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

„Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 9 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. június 9.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. június 10.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Egy teljesen új szemléletmóddal fogjuk neked oktatni ezt a felületet. Amellett, hogy megtanítunk minden technikai tudnivalóra, ami ehhez a felülethez kell, megtanítunk még egy nagyon lényeges dologra: hogyan kommunikáld a márkádat vizuálisan.

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 44.000, – Ft , élő rendezvény estén 54.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart