fbpx

Te vagy a brand

Így szerkeszd a fotóidat telefonon workshop

Egy fotós számára a munka nem a stúdióban vagy a terepen ér véget, hanem a számítógép előtt, amikor is az elkészült fotóanyagot utómunkázza. Mi erre bonyolult programokat használunk, amelyekkel egy nyers képből szinte bármit ki lehet hozni. Ennek az egyik célja nyilván a fénykép esztétikájának fokozása, de utómunkával az esetleges bakikat is ki lehet javítani. Nem voltak tökéletesek a fények? A kompozíció nem sikerült a legjobban? Nem egyenes a horizont? Ez mind javítható utólag is. 

Viszont egy fényképet szerkeszteni már nem csak a fotós szakma kiváltsága. A mai modern telefonokkal elképesztően magas minőségű fotókat lehet készíteni – már amennyiben szakszerűen használjuk, és néhány fotózási alapelvet is elsajátítunk. Ezzel a tenyérnyi készülékkel a szerkesztési utómunkát is el tudjuk már végezni. 

A vizuális márkaépítés az Instagramon tanfolyamon sokat beszélek a részvevőknek arról, hogy a brandépítés lényege többek között a koherens vizuális élmény is, és arról is, hogy ezt hogyan érjük el.

Abban, hogy ténylegesen vizuális harmóniát és összhangot tudjunk megteremteni egy márka fotóanyagában, nagy szerepet játszik a képek utólagos szerkesztése. 

Hihetetlen, hogy mit lehet kihozni egy fotóból, és mennyiféleképpen lehet interpretálni ugyanazt a fényképet más-más szerkesztési beállításokkal.

Kicsit bele kell, hogy kóstolj a fotós szakmába...

Ha szeretnél szép telefonos képeket készíteni, és azokat ízlésesen szerkeszteni, akkor nyilván kénytelen leszel megtanulni a telefonos szerkesztő-applikációk használatát, a különböző funkciókat és beállítási lehetőségeket. Illetve muszáj megtanulnod néhány fotós alapfogalmat is.

Potyondi-Galasi Orsi vagyok, fotós, vizuális márkaépítő, és segíteni fogok neked abban, hogy átlásd ezen applikációk működését, megérts néhány kulcsfontosságú fotós szakkifejezést, és képes legyél te is úgy szerkeszteni, mint ahogy a fotósok teszik. 

Nézzük, miről lesz szó a workshopon

Hogyan találd meg azt a szerkesztési stílust, amelyik a legjobban passzol a márkádhoz?

Milyen a jó nyers kép, a jó alap? Hogyan komponáljuk? Nem túl sötét, nem túl világos.

Mi a legalapvetőbb szerkesztési lépés, mielőtt belekezdesz a színek manipulálásába?

Bemutatjuk a legelterjedtebb szerkesztőprogramokat, és közülük is azt a hármat, amit a legtöbb fotós használ, ha telefonon szerkeszti a képeit. Ezeket az applikációkat telepítsd fel a telefonodra addig: VSCO, Lightroom, Snapseed.

Mind a három applikáció bemutatása, melyik mire jó, mik az erősségeik.

Átvesszük egyesével a szerkesztési módok alapfogalmait: fényerősség, kontraszt, árnyék, szaturáció, tisztaság, csúcsfény, zaj. Megtanuljuk, hogy melyik mit jelent és mire jó.

Hogyan használd a szerkesztési módokat?

Lightroomban szerkesztés telefonról. Élőben is megmutatom, melyik beállítástól hogyan változik a kép.

Együtt megszerkesztünk egy képet a Lightroom nevű applikációban.

Honnan tudsz vásárolni vagy díjmentesen beszerezni profi, előre beállított filtereket?

Miért nem tökéletes azonnal a letöltött filter? Mit csinálj, hogy jó legyen?

Szerkesztési bakik, amik miatt gagyi lesz a fotód; mire figyelj.

Együtt csináljuk!

Hozd a telefonodat, mert dolgozni fogunk! Együtt megszerkesztünk egy képet. 

Ha még nagyon kezdő vagy az Instagram és a fotózás világában, akkor ajánlom még elvégezni a Vizuális márkaépítés az Instagramon című kurzust, ahol megtanulod, hogyan érd el azt a képi világot, amelyet a márkád számára megálmodtál!

Kik vagyunk mi?

Fotós, vizuális márkaépítő

Potyondi-Galasi Orsi vagyok, a Pure&Pastel Photography tulajdonosa és egyben fotósa. Az elmúlt 7 évben azon dolgoztam, hogy egy terméket, ételt, szolgáltatást vagy akár egy ingatlant izgalmasan, eladhatóan mutassak be. Több ezer olyan kép került ki a kezeim közül, amelyekkel segítettem az eladást, a márkák egyedivé válását.

Potyondi-Galasi Orsi

Olyan területen dolgozom, amely gyakorlatilag kimeríthetetlen, és csak a kreativitás (vagy annak hiánya) szabhat gátat neki. Az utóbbi években erősen megszaporodtak a vállalkozások számára általam készített sorozatok, ezt pedig követte a vizuális márkaépítés oktatása, majd a cégek számára nyújtott konzultációs lehetőség. Mindezekben van egy közös pont, amely folyamatosan vissza-visszatér.

Évek óta ugyanazokkal a problémákkal szembesülök, ugyanazokat a kérdéseket teszik fel nekem az ügyfelek.

“Mitől lesz ilyen világos egy fotó?”

“Annyira tetszik a Julika oldala, hogy csinálta?”

“Ugye, két kattintással össze lehet hozni egy ilyen képet?”

“Utálom a filtereket, biztosan nem fogom használni őket!”

“Ezzel a telefonnal nem lehet jó képet készíteni (legújabb iPhone)!”

A vizualitás beszivárgott az életünkbe; nap mint nap szebbnél szebb oldalakkal találkozunk, és érezzük a nyomást, hogy nekünk is hasonlóan érdekes, gyönyörű oldalt kellene összehoznunk. Elhisszük, hogy Julika elsőre fantasztikus képet készített önmagáról a tükörben, és nem rakott rá 100 filtert, hogy még tökéletesebbnek tűnjön, és hogy nem töltött el az 1 darab használható, posztolható képpel legalább egy órát…

Látszólag minden olyan egyszerűnek tűnik, csak egy kattintás ide, egy kis beállítás oda, és már készen is van a csodafotó.

Azt azonban kevesen tudják, hogy minden kép mögött rejtőzik egy stratégia, egy szemlélet, ami miatt már nem “csak” egy kép lesz, hanem egy eladható termék vagy szolgáltatás. Nem a “csupasz”, nyers képek fogják önmagukat eladni, hanem a szerkesztett, márkaazonos, minőségi fotók fognak minket előre vinni.

Ezért is jött létre ez a képzés. Vizuális márkaépítőként azt tanítom, hogy a telefonos fotóknak is van létjogosultságuk a napi, vagy akár a személyesebb hangvételű posztok esetén. Lehet életképeket készíteni, le lehet fotózni a kedvenc kávénkat, de akár a kutyánkat is meg lehet örökíteni.

De nem mindegy, hogy mindezt hogyan tesszük, és hogy milyen formában tálaljuk a nagyközönség elé. A random, össze-vissza szerkesztett képek világa lejárt, itt is szükség van a tudatosságra.

Ezért ezen a kurzuson megtanítom, hogy mi mindent lehet kezdeni egy jól elkészített képpel.

Kinek lehet jó ez a workshop?

Személyes márkáknak.

Vállalkozóknak.

Olyan cégeknek, melyek nem elégedettek a jelenlegi fotóanyagukkal.

Marketingeseknek, akik szeretnék mélyíteni a tudásukat.

Online networkereknek.

Amatőr, hobbi fotósoknak. 

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Közepes

haladó

Előképzettség

Milyen előképzettség kell hozzá?

Alapvető felhasználói ismeretek arról, hogyan kell egy applikációt használni.

Előfeltétel

Van-e a tanfolyamnak előfeltétele?

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a Vizuális Márkaépítés az Instagramon workshop.

Eszközök

Milyen eszközökre lesz szükséged a workshop során?

Egy telefonra és a VSCO, LIGHTROOM, SNAPSEED nevű alkalmazásokra.

Így szerkeszd a fotóidat telefonon workshop

Válaszd ki a neked megfelelő időpontot és helyszínt!

Időpont:

2021. július 23. (péntek) 

15:00-18:30 

(egy rövid szünettel)

Élő, online rendezvény

29000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza.
  • Élő online webinárium
  • Felvételről még 10 napig visszanézhető
  • Minden kérdésedre válaszolunk
  • Maximum 20 fő
online

Időpont: 

A jelenlegi kormányrendeleteknek megfelelően nem tartunk élő, személyes rendezvényeket. Várjuk, hogy mielőbb visszaállhassunk az élő oktatásra is. 

Élő rendezvény személyes részvétellel

39000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza.
  • Helyszín: Park Inn By Radisson hotel, Budapest, Szekszárdi u. 16-18, 1138
  • Igényes környezetben
  • Minden kérdésedre válaszolunk
  • Maximum 20 fő

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “ÍGY SZERKESZD A FOTÓIDAT TELEFONON WORKSHOP” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

„Így szerkeszd a fotóidat telefonon” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 3,5 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. július 23.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. július 23.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Egy teljesen új szemléletmóddal fogjuk neked oktatni ezt a felületet. Amellett, hogy megtanítunk minden technikai tudnivalóra, ami ehhez a felülethez kell, megtanítunk még egy nagyon lényeges dologra: hogyan kommunikáld a márkádat vizuálisan.

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 29.000, – Ft , élő rendezvény estén 39.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a workshop után pár órával azonnal kiküldünk a résztvevőknek.

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Még aznap küldünk róla egy e-mailt, miután a webinárium véget ért.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart