A tökéletes ügyfélkör megtalálása
videótanfolyam
videótanfolyam
Miért hoztuk létre ezt a tanfolyamot?
Hogy egy márka jól azonosítsa be a célcsoportjait, elengedhetetlen a sikere érdekében.
De mégis mit jelent az, hogy célcsoport?
Lehet-e több célcsoportom?
Hány célcsoportom legyen?
Mit kell kiderítenem a célcsoportomról?
A marketingembe hogyan építsem be mindazt, amit megtudtam?
Ez a marketing egy nagyon izgalmas és fontos területe, és létkérdés egy sikeres vállalkozás felépítéséhez.
Folyamatosan azt hallod, hogy találd meg a célcsoportodat, de senki nem mondja meg, hogy ezt hogyan kell csinálni. Ez a tanfolyam pontosan ezt fogja most bepótolni.
Legyél kezdő vagy haladó márkaépítő, a célcsoport meghatározása fontos számodra.
Lehet, hogy azért nem működik a marketinged, mert rosszul határoztad meg a célcsoportodat, vagy nem határoztad meg elég konkrétan.
Lehet, hogy túl sok célcsoportod van, vagy éppen túl kevés.
Teljesen új lendületet tud hozni a vállalkozásodba, ha tudatosabbá válsz a célcsoportoddal kapcsolatban.
Ha most indulsz, lehet, hogy ott vagy megakadva a folyamatban, hogy nem tudod megállapítani, ki lenne számodra az ideális célközönség.
Mindig is ködös volt számodra ez a célcsoport terület, szeretnéd végre megérteni, mit jelent pontosan, és mire jó ez neked.
Magadra ismertél? Akkor ez a tanfolyam neked szól. Ez a kurzus a kezdőknél és a haladóknál is végérvényesen rendbe teszi ezt a témát.
8 milliárd ember él a Földön.
És köztük ott van az a pár száz, pár ezer, pár tízezer, akinek szüksége van arra, amit Te nyújtasz.
Aki most azonnal hajlandó azért pénzt adni, ami nálad van.
De kik ezek az emberek?
Hogyan fogom beazonosítani őket?
Mik azok a közös nevezők, amelyek őket egy halmazzá képezik?
Hol találom őket?
Hogyan fogom megérteni őket?
Mi zajlik a fejükben?
Hogyan tudom a legjobban megszólítani őket?
Segítek neked megérteni, mit is jelent a célcsoport. Hogyan kell felkutatni, hogyan kell megérteni, és hogyan kell megszólítani.
"
Csábi Boróka
Az elmúlt 10 évben volt néhány vállalkozásom, és emlékszem arra, amikor részt vettem az első marketinges előadásokon, és tátott szájjal hallgattuk a marketinggurukat, akik azt mondták, nem lehet mindenki a célcsoportod.
Ez akkor minden vállalkozót mellbe vágott. Hogyhogy nem mindenki? De ezzel egy csomó embert el fogok bukni, amit én adok, az mindenkinek jó!
Jó, de mindenkit nem fogsz tudni megszólítani – érveltek a marketingesek, és mi szép lassan beláttuk, hogy ez így van. Meg kell találni a tökéletes célcsoportodat. Tiszta sor. Oké, de hogyan?
Sok idő volt számomra is, mire átláttam ezt a zavaros területet, mit is jelent a célcsoport-meghatározás, hogyan kell jól csinálni. Szegmentáció, persona meghatározás – dobálóznak ezekkel a divatos szavakkal a marketingesek manapság, de hogyan lehet ezt alkalmazni egy vállalkozó számára a hétköznapokban?
Egy újabb gyakorlatias és azonnal alkalmazható tanfolyamot készítettem nektek, amellyel megértitek, mi is az a célcsoport. Több módszert is tanulni fogunk arról, hogyan tudod behatárolni a saját ideális célcsoportodat. Mindenféle szinteken lévő vállalkozók fognak ebből az anyagból profitálni.
Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója, célunk, hogy a marketinget végre érthetővé és megfoghatóvá tegyük azon vállalkozók számára, akiknek értékes az idejük, nincs kapacitásuk a mellébeszélésre, felszínes tanfolyamokra, ehelyett tudást keresnek, hiteles, szakmailag tapasztalt oktatóktól. Ezért vagyunk itt, hogy titeket szolgáljunk a képzéseinken keresztül, és sikeressé tegyünk benneteket a marketingetekben.
Várlak a tanfolyamon!
Mit jelent egyáltalán az, hogy célcsoport?
Miért van szükség célcsoportra?
Mi az a célpiac, és hogyan lehet megtalálni?
Mit jelent az, hogy ideális ügyfél?
Honnan tudod, hogy számodra ki az ideális célcsoport?
Több módszert is fogok tanítani, mert mindenkinél kicsit más segít erre rátalálni.
A célcsoportot hogyan lehet még további szintekre bontani?
Mit kell kiderítened a célcsoportról?
Hogyan segíti a munkádat a ChatGPT a célcsoport meghatározásban?
Konkrét ChatGPT parancs, amivel personát épít számodra a mesterséges intelligencia.
Mit kezdj azzal az információval, amit a célcsoportról tudsz?
A persona építés gyakorlati haszna
Hányféle célcsoportod legyen?
Mi van akkor, ha változik a célcsoportod?
Egy munkafüzetet kapsz a tanfolyam mellé, ami teljes mértékben leköveti az előadás logikáját.
A tanfolyam végére tudni fogod, ki a te legjobb vevőd.
Ha nem egy 100%-ban gyakorlatias, alkalmazható és érthető tanfolyamot kapsz, 30 napig visszatérítjük a teljes vételárat és 1 óra ingyenes marketingtanácsadást is kapsz az előadótól.