Az adatkezelés célja a hírlevélre való feliratkozás
Nem lehet brandstratégiát készíteni, ha a cég nem tudja, mi a küldetése.
Nem lehet marketingtervet felállítani, ha egy szervezet nincs tisztában a saját céljaival.
Nem lehet elkötelezett csapatot építeni, ha az emberek nem tudják, milyen célért dolgoznak.
Nem lehet szervezetet fejleszteni, ha a kapitány nem mondja meg a csapatnak, merre megy a hajó, és mi az úti cél.
Nem lehet stratégiai döntéseket hozni, amíg nincs kiforrva, hogy mi teszi egyedivé a céget.
A cég küldetésének megfogalmazása nemcsak marketing és branding szempontból fontos, hanem erre alapozzuk a stratégiai döntéseket is, ebből vezetjük le az üzleti tervet, a szervezeti struktúrát.
Az nem elég, ha a te fejedben van egy nagyjábóli elképzelés a küldetésről. Ezt ki kell dolgozni, meg kell fogalmazni, és befelé és kifelé is nyilvánosságra kell hozni.
Csábi Boróka vagyok, és létrehoztam egy teljesen díjmentes előadást, hogy a magyar vállalkozókat megtanítsam, hogyan fogalmazzák meg cégük küldetését.
Kezdő vagy? Akkor itt a helyed! Minél tudatosabban indítod a vállalkozásod, annál nagyobb esélyed van a sikerre.
Már van egy jól menő vállalkozásod, de most jött el az idő, hogy nagyobb hangsúlyt fektess a brandépítésre és a marketingre?
Szervezeti gondokkal küzdesz? Nem elég elkötelezett a csapatod? Te sem tudod, merre tartasz a cégeddel?
Van már küldetésed, de nem vagy vele elégedett?
Marketingesként dolgozol, és idegesít, hogy a cég még nem fogalmazta meg a küldetését? (Hozd el a vezetőket is az előadásra!)
Startupod van, és nagyon fontos, hogy jól kommunikálj a befektetők felé?
Diák vagy, és érdekel a marketing?
Nyitott ember vagy, aki szeretne új dolgokról tanulni?
Akkor itt a helyed!
Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója. Én leszek az oktatód.
Az én erősségem a brandépítés és a közösségi média kommunikáció. Jellemző rám a stratégiai gondolkodás: addig nem nyúlok cégek marketingjéhez, amíg át nem láttam és ki nem dolgoztam egy brand- és kommunikációs stratégiát. Hiszek benne, hogy a sikeres megvalósítás alapja a tudatos tervezés és előkészítés. A marketingben is ezt képviselem, és a cégeknek is ezt oktatom.
Ez egy hiánypótló előadás a magyar piacon.
Teljesen ingyen, másfél óra színtiszta tudásanyag.
Mi is azokkal a cégekkel tudunk a legjobban együtt dolgozni, akik tudják, mit képviselnek a piacon!
Segítünk, mert megtehetjük! Számunka ez egy befektetés a magyar vállalkozókba.