fbpx

Ingyenes előadás

Így Fogalmazd meg a vállalkozásod küldetését

Sok céggel dolgoztam az elmúlt években: brand- és marketingstratégiát készítettem nekik, képeztem őket, csapatommal pedig kampánykivitelezési feladatokban is közreműködtünk.

10-ből 8 cégnél tapasztaltam azt, hogy a szervezet küldetése nem volt megfogalmazva. Félreértés ne essék, ezek nem csak kisebb cégek voltak, hanem sok esetben több milliárdos árbevétellel rendelkező középvállalatok. Ilyenkor a brandstratégia részeként feltártam, és segítettem megfogalmazni, hogy mit képviselnek a piacon.

A te cégednek mi a küldetése?

Nem lehet brandstratégiát készíteni, ha a cég nem tudja, mi a küldetése.

Nem lehet marketingtervet felállítani, ha egy szervezet nincs tisztában a saját céljaival.

Nem lehet elkötelezett csapatot építeni, ha az emberek nem tudják, milyen célért dolgoznak.

Nem lehet szervezetet fejleszteni, ha a kapitány nem mondja meg a csapatnak, merre megy a hajó, és mi az úti cél.

Nem lehet stratégiai döntéseket hozni, amíg nincs kiforrva, hogy mi teszi egyedivé a céget.

A cég küldetésének megfogalmazása nemcsak marketing és branding szempontból fontos, hanem erre alapozzuk a stratégiai döntéseket is, ebből vezetjük le az üzleti tervet, a szervezeti struktúrát.

Az nem elég, ha a te fejedben van egy nagyjábóli elképzelés a küldetésről. Ezt ki kell dolgozni, meg kell fogalmazni, és befelé és kifelé is nyilvánosságra kell hozni. 

Csábi Boróka vagyok, és létrehoztam egy teljesen díjmentes előadást, hogy a magyar vállalkozókat megtanítsam, hogyan fogalmazzák meg cégük küldetését.

Miről lesz szó az előadáson?

  • Melyek azok a lényeges elemek, amelyeket bele kell fogalmazni a küldetésbe?
  • Hozok példákat ismert és sikeres nemzetközi cégektől arról, hogy ők hogyan fogalmazzák meg a küldetésüket.
  • Nézünk példákat magyar cégek küldetéseire, amelyeket én segítettem megfogalmazni a számukra.
  • Megbeszéljük, mi a különbség a küldetés és a vízió között.
  • Milyen gyakran kell felülvizsgálni a küldetésünket?
  • Hogyan validáld a küldetésedet?
  • Milyen felhasználási területei vannak egy cég küldetésnyilatkozatának?
kuldetes (1)

Kiket várunk erre az előadásra?

Kezdő vagy? Akkor itt a helyed! Minél tudatosabban indítod a vállalkozásod, annál nagyobb esélyed van a sikerre.

Már van egy jól menő vállalkozásod, de most jött el az idő, hogy nagyobb hangsúlyt fektess a brandépítésre és a marketingre?

Szervezeti gondokkal küzdesz? Nem elég elkötelezett a csapatod? Te sem tudod, merre tartasz a cégeddel?

Van már küldetésed, de nem vagy vele elégedett?

Marketingesként dolgozol, és idegesít, hogy a cég még nem fogalmazta meg a küldetését? (Hozd el a vezetőket is az előadásra!)

Startupod van, és nagyon fontos, hogy jól kommunikálj a befektetők felé?

Diák vagy, és érdekel a marketing?

Nyitott ember vagy, aki szeretne új dolgokról tanulni?

Akkor itt a helyed!  

Kik vagyunk mi?​

A mi Küldetésünk

Olyan színvonalas marketingképzést nyújtani a fejlődni vágyó vállalkozóknak és marketingeseknek, amely során megtapasztalják, milyen a jól felépített és motiváló oktatás, ezáltal a nálunk megszerzett korszerű marketingtudást képesek azonnal átültetni a gyakorlatba, és eredményesebbé válnak a munkájukban.

Csábi Boróka

Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója. Én leszek az oktatód. 

Az én erősségem a brandépítés és a közösségi média kommunikáció. Jellemző rám a stratégiai gondolkodás: addig nem nyúlok cégek marketingjéhez, amíg át nem láttam és ki nem dolgoztam egy brand- és kommunikációs stratégiát. Hiszek benne, hogy a sikeres megvalósítás alapja a tudatos tervezés és előkészítés. A marketingben is ezt képviselem, és a cégeknek is ezt oktatom. 

Miért ingyenes?

Ez egy hiánypótló előadás a magyar piacon.

Teljesen ingyen, másfél óra színtiszta tudásanyag.

Mi is azokkal a cégekkel tudunk a legjobban együtt dolgozni, akik tudják, mit képviselnek a piacon!

Segítünk, mert megtehetjük! Számunka ez egy befektetés a magyar vállalkozókba.

Regisztrálj most!

Így fogalmazd meg a vállalkozásod küldetését előadás

Időpont: 

2021. június 8. (kedd)

18:00-19:30

Regisztráció az előadásra

Várunk sok szeretettel!

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. 

Minden instrukciót meg fogsz kapni arról, hogy kell csatlakozni a rendezvényhez, miután regisztráltál. 

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart