Hogyan építsd fel az énmárka-stratégiád? – Te vagy a brand munkafüzet
Az adatkezelés célja a hírlevélre való feliratkozás
Amíg a fejedben nincs rend, addig nem lesz brand.
Az ember cselekvőségét lebénítja a döntésképtelenség: mit szeretnék mondani, kinek szeretném mondani, mi lesz a lényeg, mire fókuszáljunk? Amíg ezekre a kérdésekre nem tudsz kristálytiszta választ adni, addig egyfajta bénultságot fogsz érezni a kommunikációban. A fejedben uralkodó káosz és döntésképtelenség lebénít az elindulásban.
Amikor interjút készítek egy-egy eredményes ügyfelünkkel, mindig két dologra vezetik vissza a siker kulcsát: tisztánlátás és a megfelelő stratégia kialakítása.
Ez a munkafüzet azért készült, hogy legyen egy hely, ahol összeszedheted és kidolgozhatod az énmárka-stratégiád különböző elemeit.
Lassan 5 éve lesz, hogy hivatalosan is énmárkaépítéssel foglalkozom. Ez idő alatt több száz tanfolyamot tartottam, több mint 10 000 embert oktattam, és több mint 100 embert mentoráltam egyénileg. Ez a rengeteg tapasztalat megengedte, hogy egy olyan keretrendszerbe vagy folyamatba tudjam tenni az énmárkaépítést, amit ha valaki lekövet, tudatosan és könnyedén össze tudja állítani a saját stratégiáját.
Azért készítettem ezt a munkafüzetet, hogy ennek a stratégiának az elemeit helyesen és folyamatában lásd. Ez egy olyan egyszerű kis segédanyag, aminek köszönhetően ki tudod dolgozni saját magadnak az énmárka-stratégiádat, és rendszerezni tudod az ehhez kapcsolódó gondolataidat.
Néha már úgy érzem magam, mint egy beakadt lemez, aki 5 éve, több száz egyéni mentorálás és több ezer oktatott tanuló után is ugyanazt ismételgeti: a sikeres énmárkaépítés titka a megfelelő stratégia megtalálásában és alkalmazásában rejlik.
AMÍG A FEJEDBEN NINCS REND, ADDIG NEM LESZ BRAND
Díjmentes segédanyag, add meg az adataidat és azonnal küldjük a hozzáféréseket