Feliratkozom a hírlevélre,

és kérem az ajándék

Énmárka munkafüzet

ingyenes segédanyagot

Hogyan építsd fel az énmárka-stratégiád? – Te vagy a brand munkafüzet

Add meg az adataidat és küldjük a díjmentes munkafüzetet

Az adatkezelés célja a hírlevélre való feliratkozás

Adatkezelési szabályzat

Mit kapsz ebben a munkafüzetben?

Amíg a fejedben nincs rend, addig nem lesz brand.

Az ember cselekvőségét lebénítja a döntésképtelenség: mit szeretnék mondani, kinek szeretném mondani, mi lesz a lényeg, mire fókuszáljunk? Amíg ezekre a kérdésekre nem tudsz kristálytiszta választ adni, addig egyfajta bénultságot fogsz érezni a kommunikációban. A fejedben uralkodó káosz és döntésképtelenség lebénít az elindulásban.

Amikor interjút készítek egy-egy eredményes ügyfelünkkel, mindig két dologra vezetik vissza a siker kulcsát: tisztánlátás és a megfelelő stratégia kialakítása.

Ez a munkafüzet azért készült, hogy legyen egy hely, ahol összeszedheted és kidolgozhatod az énmárka-stratégiád különböző elemeit. 

Csábi Boróka

Ki készítette a munkafüzetet?

Csábi Boróka – a Te vagy a brand alapítója

AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONSAN, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT - ez a Te vagy a brand küldetése.

Lassan 5 éve lesz, hogy hivatalosan is énmárkaépítéssel foglalkozom. Ez idő alatt több száz tanfolyamot tartottam, több mint 10 000 embert oktattam, és több mint 100 embert mentoráltam egyénileg. Ez a rengeteg tapasztalat megengedte, hogy egy olyan keretrendszerbe vagy folyamatba tudjam tenni az énmárkaépítést, amit ha valaki lekövet, tudatosan és könnyedén össze tudja állítani a saját stratégiáját.

Azért készítettem ezt a munkafüzetet, hogy ennek a stratégiának az elemeit helyesen és folyamatában lásd. Ez egy olyan egyszerű kis segédanyag, aminek köszönhetően ki tudod dolgozni saját magadnak az énmárka-stratégiádat, és rendszerezni tudod az ehhez kapcsolódó gondolataidat.

Néha már úgy érzem magam, mint egy beakadt lemez, aki 5 éve, több száz egyéni mentorálás és több ezer oktatott tanuló után is ugyanazt ismételgeti: a sikeres énmárkaépítés titka a megfelelő stratégia megtalálásában és alkalmazásában rejlik.

AMÍG A FEJEDBEN NINCS REND, ADDIG NEM LESZ BRAND

Kiknek szól ez az előadás?

Te vagy a brand munkafüzet

Díjmentes segédanyag, add meg az adataidat és azonnal küldjük a hozzáféréseket