Potyondi-Galasi Orsi workshopok
Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop

Talán az összes közösségi média-felület közül az Instagram okozza a cégeknek a legnagyobb fejtörést. Hogyan hallassák a hangjukat, hogyan fejezzék ki a márkájukat ebben a közegben? Hogyan szerezzenek itt ügyfeleket, eladásokat?
Az Instagram ökoszisztéma teljesen más, mint a Facebook vagy a LinkedIn. Egyszerűen meg kell érteni ezt a platformot, azt hogy, mi tesz itt egy márkát sikeressé. Rá kell érezni, hogy ezen a felületen a vizualitásé a főszerep. Meg kell tanulnunk képekben kifejezni a márkánkat. Ezért hoztuk létre a Vizuális márkaépítés az Instagramon workshopot.
Így szerkeszd a fotóidat telefonon workshop

Egy jó brand vizuálisan is igényes és egységes. Bárkinek, aki ma közösségi média fiókot kezel, meg kell tanulnia, hogyan hívhatja fel követői figyelmét igényes vizuális tartalommal. Ennek igen fontos része a képszerkesztés.
Most belekóstolhatsz egy kicsit a fotós szakmába! Megtanulhatod azokat az alapfogalmakat, amelyeket értened kell ahhoz, hogy meg tudd szerkeszteni a fotóidat. Azt is megtanuljuk, milyen egy jó nyers kép, és hogy milyen applikációkkal milyen hatást tudsz elérni. Az Így szerkeszd a fotóidat telefonon workshopon egy profi fotós tanít neked telefonos képszerkesztést.
Az ügyfeleim széles skálán mozognak, van közöttük borászat, pénzügyi befektető, hotel, gasztronómiával foglalkozó szakemberek, bloggerek, jóga-társasjátékot fejlesztő vállalkozás gyermekek számára, de megtalálhatók nálam a szépségápolással, kezelésekkel foglalkozó cégek is.
Az utóbbi időkben a munkám nagy része szervesen kapcsolódik a közösségi média platformokra készített fényképek készítéséhez, továbbá a vizuális márkaépítéshez. A fő fókusz a vizuális kommunikációt teszi ki, kezdve egy tudatosan felépített oldallal, majd megtámogatva ezt megfelelő képekkel, és befejezve egy jól és látványosan kialakított feeddel.
Orsi marketing témájú cikkei

5 ok, amiért az igényes vizuális marketing elengedhetetlen
A vizuális tartalomgyártás számos fajtáját ismerjük és látjuk a mindennapokban.
Egy egyszerű hétköznapon is megannyi információval találjuk szembe magunkat, még akkor is, ha szándékosan nem keressük őket.

Hogyan turbózhatod fel az Instagramon az organikus elérésedet?
Adott egy felület, amiben sok lehetőség lakozik, mégis, a magyar vállalkozók körében több fronton homály fedi a használatát. Kevesen tudják, hogy egy-két kattintással mennyi mindent ki tudunk hozni egy képből vagy videóból. Kevesen tudnak azokról a lehetőségekről, amelyeket a platform valójában nyújt számunkra.

Instagram újítások – hogyan használd őket?
Az Instagram az elmúlt hónapokban felvette a kesztyűt és folyamatosan frissítésekkel, újításokkal rukkolt elő. Ezzel is mutatva, hogy méltó versenytársa a többi közösségi oldalnak és szó sincs arról, hogy el kellene felejtenünk. Több olyan funkciót kapott a felület, amik a felhasználók kényelmét szolgálják.
Többek között átalakították a videók használatát, a sztorik kinézetét, új matrica érkezett, de közös posztot is lehet készíteni a partnerekkel.

Megéri még új Instagram oldalt regisztrálni?
Az Instagram ledöntötte a lábáról az embereket 2010. október 6-án, amikor egy olyan felületet hozott létre, aminek egyszerű volt a kezelése, és az instant fotó megosztásra alapozott.
Az emberek ki voltak éhezve arra, hogy megmutassák magukat, az életüket az online térben, mindezt néhány kattintás alatt.

3 ok arra, hogy elkezd használni az Instagramot
A közösségi média felületek őrült gyorsasággal fejlődnek és ami ma még divatos, az holnapra könnyűszerrel már csak a futottak még kategóriában találhatja magát.
Az Instagram egy olyan platform, ami fotómegosztó felületként jött létre, kvázi egy online galériaként, azonban az idő előrehaladtával a videós irány kezd egyre szélesebb körben elterjedni, amihez alkalmazkodik az Instagram is. Bevezette a Reels-t, ami a TikTok hasonmása.

A stock fotók varázsa – tilos vagy szabad használni a márkaépítésben?
A minap szóba került, hogy a stock fotókat hova és hogyan használjuk, vagy ne használjuk.
Merthogy, még mindig nagyon divatosak. Valljuk be, ez a legolcsóbb és legegyszerűbb megoldás a fényképszerzés céljára.
Egy előfizetés, néhány kattintás és már a gépünkön landol az áhított kép. Aki pedig még fizetni sem szeretne érte, az ingyenes oldalakon is nézelődhet.

Mennyi privát tartalmat ossz meg a közösségi médián?
Sajnos rengeteg tévhit kering arról (és persze sok minden másról), hogyan is kell kezelni egy Instagram, vagy Facebook oldalt.
Egyik hallja a másiktól, tanácsokat ad a barátnő, vagy a rokon, és millió egy rossz példát is látunk az influenszerek oldalain keresztül.
De mit lehet tenni, hol a határ, hogy érdekesek legyünk, mégis megmaradjon a privát szféránk?

Jönnek az érzések, te pedig kattintasz
Találd meg a saját vizuális identitásod! Legyenek színeid! De egységesek! Legyél következetes! Izgalmas! Újító! Legyél mindig jelen! Mesélj! Mutasd meg magad!
Ismerősek a mondatok, ugye?!
De te tudod, hogy mit kell mindezzel kezdeni?

A profilképed szerves részét képezi a márkaépítésnek – egy fotós véleménye
Nem is olyan rég elkezdtem aktívabban részt venni a LinkedIn világában, bár be kell valljam, inkább még csak szemlélődöm és szokom a környezetet.
Nem építek aktívan kapcsolatokat, nincsenek rendszeresen kirakott posztjaim, de maga a profilom azt gondolom, már kellően rendben van.