fbpx

Potyondi-Galasi Orsi workshopok

Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop

6

Talán az összes közösségi média-felület közül az Instagram okozza a cégeknek a legnagyobb fejtörést. Hogyan hallassák a hangjukat, hogyan fejezzék ki a márkájukat ebben a közegben? Hogyan szerezzenek itt ügyfeleket, eladásokat?

Az Instagram ökoszisztéma teljesen más, mint a Facebook vagy a LinkedIn. Egyszerűen meg kell érteni ezt a platformot, azt hogy, mi tesz itt egy márkát sikeressé. Rá kell érezni, hogy ezen a felületen a vizualitásé a főszerep. Meg kell tanulnunk képekben kifejezni a márkánkat. Ezért hoztuk létre a Vizuális márkaépítés az Instagramon workshopot.

További részletek a tanfolyamról itt. 

Így szerkeszd a fotóidat telefonon workshop

2

Egy jó brand vizuálisan is igényes és egységes. Bárkinek, aki ma közösségi média fiókot kezel, meg kell tanulnia, hogyan hívhatja fel követői figyelmét igényes vizuális tartalommal. Ennek igen fontos része a képszerkesztés.

Most belekóstolhatsz egy kicsit a fotós szakmába! Megtanulhatod azokat az alapfogalmakat, amelyeket értened kell ahhoz, hogy meg tudd szerkeszteni a fotóidat. Azt is megtanuljuk, milyen egy jó nyers kép, és hogy milyen applikációkkal milyen hatást tudsz elérni. Az Így szerkeszd a fotóidat telefonon workshopon egy profi fotós tanít neked telefonos képszerkesztést.

További részletek a tanfolyamról itt. 

Az ügyfeleim széles skálán mozognak, van közöttük borászat, pénzügyi befektető, hotel, gasztronómiával foglalkozó szakemberek, bloggerek, jóga-társasjátékot fejlesztő vállalkozás gyermekek számára, de megtalálhatók nálam a szépségápolással, kezelésekkel foglalkozó cégek is.

Az utóbbi időkben a munkám nagy része szervesen kapcsolódik a közösségi média platformokra készített fényképek készítéséhez, továbbá a vizuális márkaépítéshez. A fő fókusz a vizuális kommunikációt teszi ki, kezdve egy tudatosan felépített oldallal, majd megtámogatva ezt megfelelő képekkel, és befejezve egy jól és látványosan kialakított feeddel.

Potyondi-Galasi Orsi

Orsi marketing témájú cikkei

Hogyan turbózhatod fel az Instagramon az organikus elérésedet?

Adott egy felület, amiben sok lehetőség lakozik, mégis, a magyar vállalkozók körében több fronton homály fedi a használatát. Kevesen tudják, hogy egy-két kattintással mennyi mindent ki tudunk hozni egy képből vagy videóból. Kevesen tudnak azokról a lehetőségekről, amelyeket a platform valójában nyújt számunkra.

Elolvasom

Instagram újítások – hogyan használd őket?

Az Instagram az elmúlt hónapokban felvette a kesztyűt és folyamatosan frissítésekkel, újításokkal rukkolt elő. Ezzel is mutatva, hogy méltó versenytársa a többi közösségi oldalnak és szó sincs arról, hogy el kellene felejtenünk. Több olyan funkciót kapott a felület, amik a felhasználók kényelmét szolgálják.
Többek között átalakították a videók használatát, a sztorik kinézetét, új matrica érkezett, de közös posztot is lehet készíteni a partnerekkel.

Elolvasom

Megéri még új Instagram oldalt regisztrálni?

Az Instagram ledöntötte a lábáról az embereket 2010. október 6-án, amikor egy olyan felületet hozott létre, aminek egyszerű volt a kezelése, és az instant fotó megosztásra alapozott.
Az emberek ki voltak éhezve arra, hogy megmutassák magukat, az életüket az online térben, mindezt néhány kattintás alatt.

Elolvasom

3 ok arra, hogy elkezd használni az Instagramot

A közösségi média felületek őrült gyorsasággal fejlődnek és ami ma még divatos, az holnapra könnyűszerrel már csak a futottak még kategóriában találhatja magát.
Az Instagram egy olyan platform, ami fotómegosztó felületként jött létre, kvázi egy online galériaként, azonban az idő előrehaladtával a videós irány kezd egyre szélesebb körben elterjedni, amihez alkalmazkodik az Instagram is. Bevezette a Reels-t, ami a TikTok hasonmása.

Elolvasom

A stock fotók varázsa – tilos vagy szabad használni a márkaépítésben?

A minap szóba került, hogy a stock fotókat hova és hogyan használjuk, vagy ne használjuk.
Merthogy, még mindig nagyon divatosak. Valljuk be, ez a legolcsóbb és legegyszerűbb megoldás a fényképszerzés céljára.
Egy előfizetés, néhány kattintás és már a gépünkön landol az áhított kép. Aki pedig még fizetni sem szeretne érte, az ingyenes oldalakon is nézelődhet.

Elolvasom

Mennyi privát tartalmat ossz meg a közösségi médián?

Sajnos rengeteg tévhit kering arról (és persze sok minden másról), hogyan is kell kezelni egy Instagram, vagy Facebook oldalt.
Egyik hallja a másiktól, tanácsokat ad a barátnő, vagy a rokon, és millió egy rossz példát is látunk az influenszerek oldalain keresztül.

De mit lehet tenni, hol a határ, hogy érdekesek legyünk, mégis megmaradjon a privát szféránk?

Elolvasom

Jönnek az érzések, te pedig kattintasz

Találd meg a saját vizuális identitásod! Legyenek színeid! De egységesek! Legyél következetes! Izgalmas! Újító! Legyél mindig jelen! Mesélj! Mutasd meg magad!
Ismerősek a mondatok, ugye?!



De te tudod, hogy mit kell mindezzel kezdeni?



Elolvasom
Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart