fbpx

Karászi Alexandra workshopok

Személyes márkaépítés a linkedinen workshop

10

Ha az üzleti élet, illetve a cégek a célközönséged, akkor kötelező ma fent lenned a legdinamikusabban fejlődő üzleti közösségi hálózaton, a LinkedInen. Építs márkát, generálj ügyfeleket, legyen profi LinkedIn-marketinged. A Személyes márkaépítés a LinkedInen workshopon megtanulhatod, hogyan kell kialakítani a profilodat, hogy az eladjon, hogyan, miről, mikor és milyen gyakran érdemes posztolnod, és mit kell tenned azért, hogy a LinkedInen keresztül ügyfeleket szerezz.

Ezt kapod a Személyes márkaépítés a LinkedInen workshopon.

Részletes tájékoztató a tanfolyamról itt.

B2B vonalon is elérkezett a változás ideje, ma már elengedhetetlen egy erős, jól megalapozott onine jelenlét. Erre pedig a legmegfelelőbb felület a LinkedIn, ami mára már a világ legnagyobb üzleti közösségi oldalává nőtte ki magát. Ezen a platformon egy jól felépített szakmai személyes márka garantált növekedést jelent a cégek számára.

Az én feladatom, hogy ennek megalapozásában segítsek neked. Megmutatom, hogyan tudsz az üzleti életben olyan vonzó személyes márkát felépíteni, mindezt a céges márkáddal összehangolni, amivel iparágad befolyásos véleményvezére leszel, ezáltal még több üzleti lehetőség fog rád találni!

Karászi Alexandra

Szandi marketing blogcikkei

Egyszer volt, hol nem volt – storytelling a marketingben

„A tartalom a tűz, a közösségi média a benzin.” – elhíresült mondás Jay Baer, a Convince and Convert alapítójától.

Az egyik legkifejezőbb idézet a téma kapcsán, ugyanis attól a ponttól kezdve, hogy az egyik ősember elmesélte a másiknak, hogy elment vadászni, a mamut után eredt, elmagyarázta a technikát…

Elolvasom

Posztolni vagy nem posztolni a LinkedInen? – ez itt a nagy kérdés

Felmerül a kérdés, ha rendszeresen posztol az ember, akkor ő internet függőségben szenved, netán komplexusai vannak, amit kompenzál, vagy elképzelhető, hogy tudatosan építi a személyes márkáját?

Azt vettem észre manapság, hogy az, aki rendszeresen használja a közösségi felületeket, beszélgetések tárgyává válik, vannak, akik pozitívan közelítik meg ezt a kérdést, de vannak, akik negatívan állnak a rendszeres posztoláshoz.

Elolvasom
Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart