Karászi Alexandra workshopok
Személyes márkaépítés a linkedinen workshop

Ha az üzleti élet, illetve a cégek a célközönséged, akkor kötelező ma fent lenned a legdinamikusabban fejlődő üzleti közösségi hálózaton, a LinkedInen. Építs márkát, generálj ügyfeleket, legyen profi LinkedIn-marketinged. A Személyes márkaépítés a LinkedInen workshopon megtanulhatod, hogyan kell kialakítani a profilodat, hogy az eladjon, hogyan, miről, mikor és milyen gyakran érdemes posztolnod, és mit kell tenned azért, hogy a LinkedInen keresztül ügyfeleket szerezz.
Ezt kapod a Személyes márkaépítés a LinkedInen workshopon.
Az én feladatom, hogy ennek megalapozásában segítsek neked. Megmutatom, hogyan tudsz az üzleti életben olyan vonzó személyes márkát felépíteni, mindezt a céges márkáddal összehangolni, amivel iparágad befolyásos véleményvezére leszel, ezáltal még több üzleti lehetőség fog rád találni!
Szandi marketing blogcikkei

Hogyan kommunikálj jól LinkedInen?
A mai digitális világban a kommunikáció többféle formátumban is könnyen kivitelezhető, de természetesen fontos a verbális kommunikáció képességének is a megőrzése. Szerencsére az online térben való jelenlét inkább előnyt jelent, amely szintén egy formája a kapcsolattartásnak a célközönségünkkel.

Mi is az a LinkedIn social selling index pontosan?
A social selling arról szól, hogy a már felépített és folyamatosan gyarapodó saját közösségi hálónkat kihasználva megtaláljuk a megfelelő lehetőségeket, megbízható és értékes kapcsolatokat építsünk ki, majd végül célba érjen az értékesítés és legyenek új vásárlóink. Ez a technika ma már egy sokkal hatékonyabb lead-generálást és értékesítési folyamatot tesz lehetővé.

LinkedIn prémium – Melyik lehetőséget válaszd?
Számtalanszor találkoztam már azzal a kérdéssel: Szandi, kérlek segíts abban, hogy melyik LinkedIn tagsági csomag lesz a legmegfelelőbb a vállalkozásom számára? A kérdés teljesen helyén való, mert ha már előfizetésről beszélünk, akkor egyértelmű, hogy a legjobbat szeretnénk, ami támogatja a vállalkozásunkba fektetett munkát és azt, hogy elérjük a kitűzött célokat.

Marketing VAGY értékesítés helyett: marketing ÉS értékesítés
Úgy gondolom, hogy egy ideális világban cégen belül nem marketingről vagy értékesítésről beszélünk. Hanem marketingről és értékesítésről. Habár a kettő nem ugyanaz, viszont a céljuk megegyezik: a potenciális ügyfelek vonzása, vásárlóvá tétele, majd a profit realizálása.

A nyomdaipar területén is bebizonyítottuk: eredményes a LinkedIn-marketing
A Codex Zrt. igazgatójával, Berta Lászlóval a kapcsolatot LinekedInen keresztül vettem fel, éppen akkor, amikor már a fejlődés gondolata megfogalmazódott benne és egy külsős csapatot keresett, akik ebben a segítségükre lehetnek. Szerettek volna online is megerősödni, a leendő ügyfeleikben az internetes megjelenésükkel bizalmat kelteni, illetve még több komoly üzleti lehetőségre szert tenni.

Hogyan lesz egy lájkból tényleges vásárló?
Az internet és az online világ megjelenésével gyökeres változás történt az értékesítésben is. A generációk közötti különbségek, más viselkedéskultúra az üzleti életben is változásokat eredményezett. A mindennapi életünk egyre inkább online éljük, ömlik ránk az információ és minden egy karnyújtásnyira van. Valljuk be mindez nagyon kényelmes, de tudatos vállalkozóként lépést kell tartani a piac alakulásával…

Egyszer volt, hol nem volt – storytelling a marketingben
„A tartalom a tűz, a közösségi média a benzin.” – elhíresült mondás Jay Baer, a Convince and Convert alapítójától.
Az egyik legkifejezőbb idézet a téma kapcsán, ugyanis attól a ponttól kezdve, hogy az egyik ősember elmesélte a másiknak, hogy elment vadászni, a mamut után eredt, elmagyarázta a technikát…

Így legyen a LinkedIn tartalommarketing a stratégiád része!
Értsd jól: Soha nem volt még ilyen könnyű népszerűségre szert tenni.
Népszerűség alatt nem a világhírnévre gondolok, hanem arra, hogy a cégedet ismeri a célközönséged, és erős vásárlói közösség vesz körül.

Egy jó LinkedIn profil egyenlő egy félig megkötött üzlettel
Biztos hallottad már ezt a közhelyet: az ember nem kap második esélyt az első benyomásra. Hiába elcsépelt – ez az állítás igaz –, mert az első benyomás igenis számít az üzletben és a magánéletben, offline és online egyaránt!

Posztolni vagy nem posztolni a LinkedInen? – ez itt a nagy kérdés
Felmerül a kérdés, ha rendszeresen posztol az ember, akkor ő internet függőségben szenved, netán komplexusai vannak, amit kompenzál, vagy elképzelhető, hogy tudatosan építi a személyes márkáját?
Azt vettem észre manapság, hogy az, aki rendszeresen használja a közösségi felületeket, beszélgetések tárgyává válik, vannak, akik pozitívan közelítik meg ezt a kérdést, de vannak, akik negatívan állnak a rendszeres posztoláshoz.

A közösségi média profilod az új névjegykártyád
„Szia, mikor találkozunk? – Oh, pénteken tökéletes lesz, akkor 15 órakor a szokott helyen, a kávézóban, ha előbb érnél oda, egy lattét kérek!”
Ismerős az ilyen és ehhez hasonló baráti beszélgetés?