fbpx

Karászi Alexandra workshopok

Személyes márkaépítés a linkedinen workshop

10

Ha az üzleti élet, illetve a cégek a célközönséged, akkor kötelező ma fent lenned a legdinamikusabban fejlődő üzleti közösségi hálózaton, a LinkedInen. Építs márkát, generálj ügyfeleket, legyen profi LinkedIn-marketinged. A Személyes márkaépítés a LinkedInen workshopon megtanulhatod, hogyan kell kialakítani a profilodat, hogy az eladjon, hogyan, miről, mikor és milyen gyakran érdemes posztolnod, és mit kell tenned azért, hogy a LinkedInen keresztül ügyfeleket szerezz.

Ezt kapod a Személyes márkaépítés a LinkedInen workshopon.

Részletes tájékoztató a tanfolyamról itt.

B2B vonalon is elérkezett a változás ideje, ma már elengedhetetlen egy erős, jól megalapozott onine jelenlét. Erre pedig a legmegfelelőbb felület a LinkedIn, ami mára már a világ legnagyobb üzleti közösségi oldalává nőtte ki magát. Ezen a platformon egy jól felépített szakmai személyes márka garantált növekedést jelent a cégek számára.

Az én feladatom, hogy ennek megalapozásában segítsek neked. Megmutatom, hogyan tudsz az üzleti életben olyan vonzó személyes márkát felépíteni, mindezt a céges márkáddal összehangolni, amivel iparágad befolyásos véleményvezére leszel, ezáltal még több üzleti lehetőség fog rád találni!

Karászi Alexandra

Szandi marketing blogcikkei

Hogyan lesz egy lájkból tényleges vásárló?

Az internet és az online világ megjelenésével gyökeres változás történt az értékesítésben is. A generációk közötti különbségek, más viselkedéskultúra az üzleti életben is változásokat eredményezett. A mindennapi életünk egyre inkább online éljük, ömlik ránk az információ és minden egy karnyújtásnyira van. Valljuk be mindez nagyon kényelmes, de tudatos vállalkozóként lépést kell tartani a piac alakulásával…

Elolvasom

Egyszer volt, hol nem volt – storytelling a marketingben

„A tartalom a tűz, a közösségi média a benzin.” – elhíresült mondás Jay Baer, a Convince and Convert alapítójától.

Az egyik legkifejezőbb idézet a téma kapcsán, ugyanis attól a ponttól kezdve, hogy az egyik ősember elmesélte a másiknak, hogy elment vadászni, a mamut után eredt, elmagyarázta a technikát…

Elolvasom

Posztolni vagy nem posztolni a LinkedInen? – ez itt a nagy kérdés

Felmerül a kérdés, ha rendszeresen posztol az ember, akkor ő internet függőségben szenved, netán komplexusai vannak, amit kompenzál, vagy elképzelhető, hogy tudatosan építi a személyes márkáját?

Azt vettem észre manapság, hogy az, aki rendszeresen használja a közösségi felületeket, beszélgetések tárgyává válik, vannak, akik pozitívan közelítik meg ezt a kérdést, de vannak, akik negatívan állnak a rendszeres posztoláshoz.

Elolvasom
Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart