fbpx

Márkaépítés a TikTokon

kezdő workshop

A TikTok, bár még sokan próbálják tagadni a létezését, időközben a Facebook, a YouTube és az Instagram után a világ 4. legnagyobb közösségi média platformjává nőtte ki magát, és az utóbbi években az egyik legtöbbet letöltött applikáció.

Létjogosultságát a márkaépítésben tagadni már nem lehet – vagy legalábbis nem érdemes.

Sokan gondoljátok erről a közösségi médiáról, hogy a gyerekek bugyuta táncikálásának és tátogásának platformja, de ezen a szinten már rég túlnőtte magát. Ma már a legkülönfélébb területekről találhatók meg rajta influneszerek és márkák: gasztro-oldalak, éttermek, hotelek, pénzügyi tanácsadók, szervezetfejlesztők, üzleti témák, coach-ok, marketingesek, a divat és a szépségápolás képviselői, online networkerek, mikro-vállalkozások, és a lista majdnem végtelen.

Való igaz, hogy a TikTok közönsége fiatalabb, mint más platformoké, és itt főleg a 25 év alatti korosztály van túlsúlyban, de a számok azt mutatják, hogy a 30-40 pluszosok is egyre gyakrabban látogatják a felületet. A szülők ugyanis a gyerekeiken keresztül ismerik meg és tanulják meg használni a TikTok alkalmazást.

Meghívunk a TikTok workshopra

Fanni ezért tartja fontosnak, hogy ezen a felületen is felépítsd a márkád jelenlétét. 

Videó lejátszása

Két hatalmas előnye van a TikToknak más platformokkal szemben:

Mivel most még a platform korai szakaszában vagyunk, és még nem jelentek meg rajta nagy számban a hirdetők, az organikus elérések elképesztően magasak. Nem ritka, hogy amikor valaki elkezd itt építkezni, pár hónap alatt több tízezres követőtáborra tesz szert.

A másik előnye ugyancsak a korai szakaszából adódik. Kevés márka van még itt fent, amelyik jól használja platformot. Ezért te lehetsz az iparágadban egyike az első tiktokereknek, akik itt egy követőbázist építenek fel. Mire a konkurenciád pár hónap vagy év múlva észbe kap, te már behozhatatlan előnyre teszel szert.

Kik vagyunk mi?​

6 éve foglalkozom digitális marketinggel, ebből az utolsó 1 évet a Republic Group social media csapatának vezetőjeként és stratégaként töltöttem.

Processed with VSCO with u3 preset

Friedrich Fanni

A TikTok számomra olyan friss levegő a social media-közegben, amire régóta vágytunk. Végre egy új platform, ahol a túlszerkesztett képek helyett az algoritmus a természetességet, ötletességet támogatja, és ahol mindenki ugyanonnan indul.

A TikTok jelenleg még olyan organikus eléréssel rendelkezik, aminek köszönhetően egyetlen videó is több százezer emberhez juthat el. Ezt pedig ki kell használni, ugyanis ez az aranyláz is véget fog érni egyszer, és addig kell kirobbanó profilokat építeni, amíg lehet. Én kevesebb mint 2 hónap alatt építettem fel egy közel 13 ezer követővel rendelkező oldalt. Ezt a marketingformulát fogom Neked is átadni.

Milyen kérdésekre fogsz választ kapni a tanfolyamon?

A Tiktok demográfiája és egyedi algoritmusának működési elvei – ezek bemutatása.

A zenék és trendek fontossága a Tiktokon – hogyan épül erre az egész platform?

Hogyan kell a hashtageket használni a platformon?

Mit kell tudnod a Duettekről és a Stitchekről?

TikTok-metrikák, amelyeket figyelned kell és ezek jelentései.

Alapozás: hogyan kell egy ütős profilt felépíteni?

Minden olyan TikTok-kal kapcsolatos információn végigmegyünk, amelyeket egy kezdő TikTok-marketingesnek tudnia kell.

Megtanuljuk, hogy milyen típusú videós tartalmak léteznek a platformon.

Hogyan legyél a márkáddal komoly, de egyben platform-hű is?

Arra is fogunk valós példákat hozni, hogy egy „bugyutábbnak” tűnő trendet miként lehet a saját piacunkra fordítva professzionálisan megjeleníteni. 

TikTok videókészítési műhely: hogyan kell külső videót feltölteni? Az alkalmazáson belüli videofelvétel funkció teljes használata. Hogyan kell zenét kiválasztani? Hogy működik a felolvasás- és szövegfunkció? Hogyan vágd a videódat a dinamikus tartalom érdekében?

Kitérünk a zöld háttér és az egyéb filterek használatára is.

A videókészítés összes lépését végigvesszük. Különös tekintettel leszünk a különböző szöveges funkciók használatára. A cél, hogy az oktatás után a szerkesztő minden funkcióját magabiztosan használd.

Elkészítünk közösen egy bonyolultabb típusú TikTok-videót, és azt véleményezni is fogjuk.

Kinek szól a képzés?

Legyél személyes márka, marketinges, mikro-vállalkozó, nagyvállalat vagy közepes méretű cég, eljött az idő, hogy megtanuld ennek a platformnak is a marketingcélú használatát. 

Ez egy kezdő szintű tanfolyam, azoknak ajánljuk, akik most ismerkednek a platformmal, vagy még ügyetlennek érzik magukat vele. Előkészítés alatt áll egy TikTok haladó tanfolyam is azoknak, akik a haladó fogásokat is el szeretnék sajátítani.  

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Kezdő

közepes

Előfeltétel

Van-e a tanfolyamnak előfeltétele?

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető workshop.

Előfeltétel

Milyen előképzettség kell hozzá?

Nem szükséges semmilyen előképzettség. Viszont úgy érkezz a workshopra, hogy mint felhasználó már jelen vagy a TikTokon.

Jöjjenek akkor most a szokásos részletek arról, hogy hol, mikor és mennyiért!

Márkaépítés a TikTokon – kezdő

Válaszd ki a neked megfelelő időpontot és helyszínt!

Időpont: 

2021. október 14. (csütörtök)

15:00-18:30 (a felénél egy szünettel)

Élő, online rendezvény

34000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza.
  • Élő online webinárium
  • Felvételről még 20 napig visszanézhető
  • Minden kérdésedre válaszolunk
  • Maximum 25 fő
online

Időpont:

Ősztől lesz újra élő, személyes oktatásunk.  

 

Élő, személyes rendezvény

44000 Ft
az ár az áfát tartalmazza
  • Helyszín: Park Inn By Radisson hotel, Budapest, Szekszárdi u. 16-18, 1138
  • Igényes környezetben
  • Minden kérdésedre válaszolunk
  • Maximum 15 fő

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “MÁRKAÉPÍTÉS A TIKTOKON – KEZDŐ WORKSHOP” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

„Márkaépítés a TikTokon – kezdő workshop” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 3,5 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. október 14.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. október 14.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Legyél személyes márka, marketinges, mikro-vállalkozó, nagyvállalat vagy közepes méretű cég, eljött az idő, hogy megtanuld ennek a platformnak is a marketingcélú használatát. 

Ez egy kezdő szintű tanfolyam, azoknak ajánljuk, akik most ismerkednek a platformmal, vagy még ügyetlennek érzik magukat vele. Előkészítés alatt áll egy TikTok haladó tanfolyam is azoknak, akik a haladó fogásokat is el szeretnék sajátítani. 

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 34.000, – Ft , élő rendezvény estén 44.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart