Milyen tulajdonságok kellenek ahhoz, hogy valakiből személyes márka legyen?

brand
Olvasási idő: 2-3 perc

Nem mindenkiből lesz igazán sikeres személyes márka. Van, aki el sem indul az úton, van, aki útközben adja fel.

Nem akarok senkit elijeszteni, de az őszinte és egyenes beszéd híve vagyok.

Kell ehhez némi elszántság és bizonyos tulajdonságok is. 

Az én tapasztalatom és meglátásom szerint ezek.  

  • Szívből szereti, amit csinál.
  • Van valódi szakmai teljesítmény is mögötte.
  • Jó szakember.
  • Tudja mi a célja a személyes márkaépítéssel.
  • Hosszútávra tervez, lát maga előtt egy stabil szakmai perspektívát. 
  • Van mondandója és indíttatása arra, hogy elmondja.
  • Szeret kommunikálni.
  • Önmotiváló típus.
  • Hisz az értékteremtés fontosságában.
  • Nem megfelelni akar a külvilágnak, képes magát adni. 
  • Hajlandó bizonyos fokig megnyílni az emberek előtt és beengedni őket a világába.
  • Nem fél kimondani, amit gondol, elmondani a véleményét.
  • Kitartó típus.
  • Nem riad meg a kemény munkától.
  • Képes a rendszerességre.
  • Jól ismeri a közönségét és nyitott arra, hogy még jobban megismerje.
  • A kudarcokon felül tud kerekedni.
  • Tisztában van vele, hogy ez türelemjáték is egyben.

 

Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre!

 

  • Van annyira magabiztos és helyén van az önbecsülése, ha kap némi hideget néha, az nem tántorítja el. Tudja kezelni a kritikát. 
  • Hajlandó fejlődni, változni, tanulni.
  • Hajlandó figyelni a közönségére.
  • A szereplés nem riasztja el, vagy legalább tudja, hogy idővel képes lesz az ezzel kapcsolatos félelmein felülkerekedni.
  • Nem azért teszi, hogy híressé váljon, hanem azért, mert van mondandója a világ számára.
  • Az önkifejezés örömmel tölti el.
  • Tudja, hogy mik az erősségei.
  • Nem árt, ha van stílusa és ezzel tisztában van, vagy elindult már azon az úton, hogy felfedezze a saját stílusát.
  • Minél előrébb van az önismeretben, annál jobb.
  • Ismeri magát annyira, hogy fel tudja mérni megvannak-e benne vagy képes lesz-e elsajátítani ezeket a képességeket.

Benned van? Akkor START!

Te vagy a brand! 

A szerző

Csábi Boróka

Te vagy a brand alapítója

Az elmúlt években szinte minden iparágba beleláttam: építettem személyes márkát állami cégek vagy óriásvállalatok vezetőinek és értékesítőinek, egészen az egyéni vállalkozó sminkesig vagy kozmetikusig.

Jómagam is gyorsan felépítettem egy átütő személyes márkát, 2 év alatt elértem, hogy a magyar marketingszakma egyik jelentős befolyásaként tartsanak számon. Több száz embert mentoráltam és több ezer embert képeztem a személyes márkaépítés különböző folyamatain, több tízezer ember követ a különböző közösségimédia-platformokon és olvassa a cikkeimet, posztjaimat napi szinten. 17 éve foglalkozom önfejlesztéssel és 11 éve online marketinggel. Egész karrieremet a kommunikáció különböző területein töltöttem, a PR-tól kezdve a marketingen keresztül az értékesítésig.