Díjmentes tanfolyamok
Próbáld ki kockázat nélkül!
tanulj nálunk!
ÍGY FOGALMAZD MEG A VÁLLALKOZÁSOD KÜLDETÉSÉT
Nem lehet brandstratégiát készíteni, ha a cég nem tudja, mi a küldetése.
Nem lehet marketingtervet felállítani, ha egy szervezet nincs tisztában a saját céljaival.
Nem lehet elkötelezett csapatot építeni, ha az emberek nem tudják, milyen célért dolgoznak.
Nem lehet szervezetet fejleszteni, ha a kapitány nem mondja meg a csapatnak, merre megy a hajó, és mi az úti cél.
Nem lehet stratégiai döntéseket hozni, amíg nincs kiforrva, hogy mi teszi egyedivé a céget.
A cég küldetésének megfogalmazása nemcsak marketing és branding szempontból fontos, hanem erre alapozzuk a stratégiai döntéseket is, ebből vezetjük le az üzleti tervet, a szervezeti struktúrát.
KINEK ÉS MIRE JÓ A LINKEDIN MARKETING? – INGYENES ELŐADÁS
A LinkedIn zseniális lehetőséget nyújt a márkaépítésre és érdeklődők generálására, ennek ellenére nagyon kevesen értik még a benne rejlő potenciált.
A legfrissebb számok szerint Magyarországon több mint 1,1 millió felhasználója van ennek az üzleti közösségimédia-platformnak.
Van olyan ügyfelünk, aki a network marketing vállalkozását a LinkedInről építi, de dolgozunk a KKV szektor képviselőivel és multinacionális cégekkel is, hogy kialakítsunk számukra egy lead-generáló és brandépítési stratégiát ezen a platformon.