Kosár

DÍJMENTES TANFOLYAMOK
ÉS ANYAGOK​

ÍGY FOGALMAZD MEG A VÁLLALKOZÁSOD KÜLDETÉSÉT

VIDEÓTANFOLYAM

A cég küldetésének megfogalmazása nemcsak marketing és branding szempontból fontos, hanem erre alapozzuk a stratégiai döntéseket is, ebből vezetjük le az üzleti tervet, a szervezeti struktúrát.

Neked van már küldetésnyilatkozatod?

ESZKÖZÖK AZ ÉLETCÉLOD FELISMERÉSÉHEZ

ZOOM ELŐADÁS FELVÉLTELRŐL

Egy nagy-sikerű előadás, amit eddig több mint 2500-an néztek meg, ezért az előadásról készült felvételt elérhetővé tettük. 

Ezen az előadáson támpontokat és eszközöket kapsz arra, hogyan fedezd fel, hogy mi a Te szenvedélyed, életcélod, és hogyan alakítsd ki a karrieredet, vállalkozásodat ennek függvényében. 

TE VAGY A BRAND - ÉNMÁRKA MUNKAFÜZET

E-BOOK

Amíg a fejedben nincs rend, addig nem lesz brand.

Az ember cselekvőségét lebénítja a döntésképtelenség: mit szeretnék mondani, kinek szeretném mondani, mi lesz a lényeg, mire fókuszáljunk?

Hogyan építsd fel az énmárka-stratégiád?

KINEK ÉS MIRE JÓ A LINKEDIN MARKETING? – INGYENES ELŐADÁS​

VIDEÓTANFOLYAM

A LinkedIn zseniális lehetőséget nyújt a márkaépítésre és érdeklődők generálására, ennek ellenére nagyon kevesen értik még a benne rejlő potenciált.

A legfrissebb számok szerint Magyarországon több mint 1,1 millió felhasználója van ennek az üzleti közösségimédia-platformnak.

Tudd meg, hogy mit hozhatsz ki ebből a felületből!

KINEK ÉS MIRE JÓ A PINTEREST-MARKETING? – INGYENES ELŐADÁS

ELŐADÁS ZOOMON

Miért a Pinterestet választottam? 

Hol helyezd el a Pinterestet a marketingeszközök térképén?

A Pinterest számokban, a nagyvilágban és itthon.

Hogyan használják a felhasználók a Pinterestet? 

A Pinterest egy „titkos fegyver”, mégis miért nem használják? Hogy lesz ebből marketingeszköz? Tévhitek tisztázása. 

Tudd meg, hogy mit hozhatsz ki ebből a felületből!

30 KÖZÖSSÉGI MÉDIA POSZTÖTLET

E-BOOK

Ebben az anyagban 30 öltetettel látunk el, hogy miről kommunikálj a közösségi médián. Komplett kommunikációs stratégiát kapsz!

Kezdd el ma!