Te vagy a brand blog
Egy blog személyes márkaépítőknek, márkaépítőknek közösségi média és online marketing témában. És persze néha egy-két kulisszatitok tőlünk.
Téged melyik téma érdekel?

Nem volt kedvem megírni a beszámolót a Te vagy a brand 4. szülinapjáról
Hagyomány lett ugyanis, hogy minden évben a szülinapunkon írok egy őszinte blogbejegyzést arról, hogy telt az évünk.
Egy nap jó lesz visszaolvasni, hogyan fejlődtem mint vállalkozó.

A közönséged rövid videókat akar látni tőled
Az utóbbi években a közösségimédia-platformokon a tartalomfogyasztási szokások megváltozását tapasztaljuk, miszerint a rövid videó-formátumú tartalmak válnak az egyre inkább uralkodó kommunikációs formává.

Ez most az irány a közösségimédia-marketingben
A négy legfontosabb irány a közösségimédia-marketing tekintetében a következő:
Rövid videók mindenekfelett.
Emailmarketing, örökzöld és biztos.
A tartalom a király? Nem! A folyamatosság a király!
A CEO a cég arca, és kész.
És akkor most szedjük ízeire a témát.

Miért unalmas a legtöbb márka közösségimédia-kommunikációja?
Sok márka küzd azzal, hogy nem tud a közösségi médián olyan tartalmat létrehozni, amely megfogja a célzott közönséget, így alacsony az aktivitási arány, és nem alakul ki a közösség sem.

Ki vagy te, és mit akarsz üzenni a világnak? – énmárkaépítés
Evidens, hogy a kellő önismeret mennyire fontos ahhoz, hogy sikereket érjünk el az életben.
Mégis az emberek nagy többsége, mint egy holdkóros álomutazó evickél át az életen, és soha nem teszi fel magának a kérdést:

7 üzleti cél, amire bevetheted a Pinterestet
Ezt a kérdést nagyon gyakran megkapom.
Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest? – csak hogy a legnagyobbakat említsük.
A választék széles.

Melyik közösségi média felületeken kell megjelennem?
Ezt a kérdést nagyon gyakran megkapom.
Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest? – csak hogy a legnagyobbakat említsük.
A választék széles.

Segítség! Nincs időm posztolni
Nem tudom megígérni, hogy ezután a cikk után varázsütésre több időd lesz posztolni, de azt igen, hogy megérted, hogyan teheted hatékonyabbá a napi posztolást, hogy ne vegyen el tőled annyi időt.

Nyílt levél minden Hétköznapi Hőshöz (énmárkaépítés)
Öncélú dolog lenne az énmárkaépítés?
Te hogy tekintesz az énmárkaépítésre?
Önérdek vagy közérdek?
Öncélú szereplés, igény mások figyelmére?
Vagy hozzájárulás a társadalomhoz, a közösséghez, a szakmához, kötelesség a népnevelésre?

A brandsztorid a márkád lelke
Ha egy picit is érdekel a marketing, már biztosan belefutottál a történetmesélés fogalmába.
Zseniális kommunikációs technika, amely nagyon sok szituációban használható. Egy értékesítő használhatja ezt a technikát a kifogáskezeléshez, a lezáráshoz és a bemutatkozáshoz.

A social selling ereje – amikor az ügyfelek futnak utánad
Mi az a social selling? A social selling azt jelenti, hogy ilyen leveleket kapsz:
„Régóta követlek a közösségi médián, nagyon szeretem a posztjaidat és a stílusodat, veled szeretnék dolgozni.”

A hatékony posztolás szent grálja – II. rész
Egyre több a platform ahol jelen kell lenned, egyre több tartalmat kell gyártanod, mindezt jó időben posztolni minden felületre a megfelelő képpel. Ismerős? Ha eddig nem tetted volna, most megmutatom, hogyan tudsz magadnak rengeteg időt megspórolni!

3 éves a Te vagy a brand – kendőzetlen beszámoló az év mélységeiről és magasságairól
Ismét eltelt egy év a Te vagy a brand történetében.
Nálunk már hagyomány – ha lehet ilyet mondani egy 3 éves vállalkozás esetében –, hogy írok egy baromi őszinte beszámolót az utamról ebben az évben.

A Canva szerepe a tartalommarketingedben
Egy felmérés szerint, 7 másodperced van arra, hogy megragadd egy ember figyelmét. Valljuk be, ez igen csekély szám. Ennek fényében különösen fontos, hogy a grafika, a képi tartalom minőségi legyen a szöveges tartalom mellett.

Nagy változások a Facebook házatáján – 1. rész
Ha szükséged van egy kis update-re arról, hogyan használhatod a Facebookot vállalkozásod marketingjéhez, vagy csak szimplán szeretnéd megérteni az újdonságokat, mint felhasználó, akkor olvasd el ezt a részletes cikket, hogy miként tudsz eligazodni a világ legnépszerűbb közösségi médiahálózatán.

5 ok, amiért az igényes vizuális marketing elengedhetetlen
A vizuális tartalomgyártás számos fajtáját ismerjük és látjuk a mindennapokban.
Egy egyszerű hétköznapon is megannyi információval találjuk szembe magunkat, még akkor is, ha szándékosan nem keressük őket.

Hogyan kommunikálj jól LinkedInen?
A mai digitális világban a kommunikáció többféle formátumban is könnyen kivitelezhető, de természetesen fontos a verbális kommunikáció képességének is a megőrzése. Szerencsére az online térben való jelenlét inkább előnyt jelent, amely szintén egy formája a kapcsolattartásnak a célközönségünkkel.

7 ok amiért a pinterest fogja a legtöbb organikus látogatót vinni a blogodra
A Pinterest, mint közösségi média platform, mostanra már nem ismeretlen senki számára. Azt azonban csak nagyon kevesen tudják, hogy ez a felület az organikus elérések kánaánja.

Mi is az a LinkedIn social selling index pontosan?
A social selling arról szól, hogy a már felépített és folyamatosan gyarapodó saját közösségi hálónkat kihasználva megtaláljuk a megfelelő lehetőségeket, megbízható és értékes kapcsolatokat építsünk ki, majd végül célba érjen az értékesítés és legyenek új vásárlóink. Ez a technika ma már egy sokkal hatékonyabb lead-generálást és értékesítési folyamatot tesz lehetővé.

Minden, amit a Facebook üzleti oldalról tudnod kell
A Facebook üzleti oldal létrehozása minden kisvállalkozás számára fontos.
Magyarországon 6.81 millió felhasználója van a Facebooknak (Forrás: Statista) egy 2021 novemberi felmérés alapján. Ez azt jelenti, hogy a magyar lakosság 69%-a jelen van a platformon. Így kijelenthetjük, hogy a kisvállalkozások közösségi média marketingjének egy fontos alappillére a Facebook, hiszen hatalmas közönséget érhetnek el.

Hogyan turbózhatod fel az Instagramon az organikus elérésedet?
Adott egy felület, amiben sok lehetőség lakozik, mégis, a magyar vállalkozók körében több fronton homály fedi a használatát. Kevesen tudják, hogy egy-két kattintással mennyi mindent ki tudunk hozni egy képből vagy videóból. Kevesen tudnak azokról a lehetőségekről, amelyeket a platform valójában nyújt számunkra.

Instagram újítások – hogyan használd őket?
Az Instagram az elmúlt hónapokban felvette a kesztyűt és folyamatosan frissítésekkel, újításokkal rukkolt elő. Ezzel is mutatva, hogy méltó versenytársa a többi közösségi oldalnak és szó sincs arról, hogy el kellene felejtenünk. Több olyan funkciót kapott a felület, amik a felhasználók kényelmét szolgálják.
Többek között átalakították a videók használatát, a sztorik kinézetét, új matrica érkezett, de közös posztot is lehet készíteni a partnerekkel.

Mi az a Facebook Pixel és hogyan használd, ha eddig nem tetted volna?
Kíváncsi vagy, hogy melyik kampányod teljesít a legjobban? Hogyan reagálnak az emberek a hirdetéseidre? Érdekel, hogyan juttathatod el a hirdetéseidet releváns felhasználókhoz?
Ha hirdetsz a Facebookon, van egy kulcsfontosságú eszköz, amit azonnal el kell kezdened használni, ha eddig nem tetted volna, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a hirdetéseidből: ez a Facebook-képpont.

Karácsonyi gyűjtési akció egy gyermekotthon számára
Tavaly decemberben nagy fába vágtuk a fejszénket. Úgy döntöttünk, hogy ahelyett, hogy mulandó céges ajándékokkal árasztanánk el partnereinket és ügyfeleinket, inkább valami maradandót hozunk létre.

LinkedIn prémium – Melyik lehetőséget válaszd?
Számtalanszor találkoztam már azzal a kérdéssel: Szandi, kérlek segíts abban, hogy melyik LinkedIn tagsági csomag lesz a legmegfelelőbb a vállalkozásom számára? A kérdés teljesen helyén való, mert ha már előfizetésről beszélünk, akkor egyértelmű, hogy a legjobbat szeretnénk, ami támogatja a vállalkozásunkba fektetett munkát és azt, hogy elérjük a kitűzött célokat.

Együttes összefogással pincéből játszó- és tanulószobát varázsoltunk – jótékonysági akció
Tavaly karácsonykor a Te vagy a brand csapata nagy fába vágta a fejszéjét, egy jótékonysági projekt kapcsán.
Biztosak voltunk benne, hogy közös erővel és összefogással, ügyfeleink és követőink segítségével valami igazán csodás dolgot hozhatunk létre.
Igazunk volt.

Hat célközönség típus a Facebook hirdetéseid javításához
Mivel a Facebook hirdetési platformján egyre nagyobb a hirdetők közötti verseny, a márkáknak folyamatosan optimalizálni kell a kampányokat, hogy az akvizíciós költségek továbbra is alacsonyak maradhassanak. A mai cikkünkben ennek egy remek módjáról fogok írni, ami hasznos lehet, ha szeretnéd a következő szintre emelni hirdetéseidet, finomhangolni a célzásaidat. Ezekkel a módszerekkel hosszú távon csökkentheted a költségeidet, növelheted a konverzióidat.

Megéri még új Instagram oldalt regisztrálni?
Az Instagram ledöntötte a lábáról az embereket 2010. október 6-án, amikor egy olyan felületet hozott létre, aminek egyszerű volt a kezelése, és az instant fotó megosztásra alapozott.
Az emberek ki voltak éhezve arra, hogy megmutassák magukat, az életüket az online térben, mindezt néhány kattintás alatt.

Marketing VAGY értékesítés helyett: marketing ÉS értékesítés
Úgy gondolom, hogy egy ideális világban cégen belül nem marketingről vagy értékesítésről beszélünk. Hanem marketingről és értékesítésről. Habár a kettő nem ugyanaz, viszont a céljuk megegyezik: a potenciális ügyfelek vonzása, vásárlóvá tétele, majd a profit realizálása.

3 ok arra, hogy elkezd használni az Instagramot
A közösségi média felületek őrült gyorsasággal fejlődnek és ami ma még divatos, az holnapra könnyűszerrel már csak a futottak még kategóriában találhatja magát.
Az Instagram egy olyan platform, ami fotómegosztó felületként jött létre, kvázi egy online galériaként, azonban az idő előrehaladtával a videós irány kezd egyre szélesebb körben elterjedni, amihez alkalmazkodik az Instagram is. Bevezette a Reels-t, ami a TikTok hasonmása.

Facebook hirdetési stratégia 4 lépésben
A felhasználók túlnyomó többség naponta használja, ami továbbra is lehetőséget biztosít a márkáknak és a vállalkozásoknak a maximális láthatóságra, brand építésre, értékesítésre, amennyiben megfelelő Facebook hirdetési stratégiát dolgoznak ki és hajtanak végre.

A Canva sokkal több, mint egy egyszerű grafikaszerkesztő weboldal
Ha már építed a márkádat a közösségi médián, posztokat gyártasz és folyamatosan jelen vagy az online térben, biztos vagyok benne, hogy hallottál a Canvaról, az online képszerkesztő programok aduászáról.

A stock fotók varázsa – tilos vagy szabad használni a márkaépítésben?
A minap szóba került, hogy a stock fotókat hova és hogyan használjuk, vagy ne használjuk.
Merthogy, még mindig nagyon divatosak. Valljuk be, ez a legolcsóbb és legegyszerűbb megoldás a fényképszerzés céljára.
Egy előfizetés, néhány kattintás és már a gépünkön landol az áhított kép. Aki pedig még fizetni sem szeretne érte, az ingyenes oldalakon is nézelődhet.

Vajon megéri-e még a Facebookon hirdetni?
Ha rákattintottál erre a cikkre, valószínűleg nem tudod eldönteni, hogy megéri-e a Facebookon hirdetni manapság. De jó helyen jársz, mert ma fényt derítünk rá, valós statisztikák és tapasztalatok alapján.

Hogyan lesz egy lájkból tényleges vásárló?
Az internet és az online világ megjelenésével gyökeres változás történt az értékesítésben is. A generációk közötti különbségek, más viselkedéskultúra az üzleti életben is változásokat eredményezett. A mindennapi életünk egyre inkább online éljük, ömlik ránk az információ és minden egy karnyújtásnyira van. Valljuk be mindez nagyon kényelmes, de tudatos vállalkozóként lépést kell tartani a piac alakulásával…

Mi az a TikTok, és hogyan indulj el rajta?
A TikTok egy rövid videók megosztására alkalmas applikáció, amit 2016-ban egy kínai, ByteDance névre hallgató tech startup indított az útjára.
A TikTok igazi felemelkedése 2017 végén kezdődött, amikor is…

Napi több ezer látogató a blogodra a Pinteresten keresztül
Ne hagyd ki a Pinterestet, mert a legjobb organikus forgalmat jelenleg a Pinterestről tudod a blogodra irányítani.
2018-ban, amikor a Facebook egyik napról a másikra megszüntette az üzleti oldalak organikus eléréseit, az akkori webáruházam forgalma drámaian lecsökkent.

A Canva szerepe a tartalommarketingedben
Létezik egy statisztika, miszerint 7 másodperced van arra, hogy megragadd egy ember figyelmét. A mai rohanó világban ez különösen fontos, hiszen el kell érned, hogy a felhasználók a folyamatos görgetés közben pont nálad álljanak meg és olvassák el a tartalmadat. Ebben nagy segítségedre lehet a kreativitásod és különböző grafikák, amivel könnyen ki tudsz tűnni a tömegből.

Egyszer volt, hol nem volt – storytelling a marketingben
„A tartalom a tűz, a közösségi média a benzin.” – elhíresült mondás Jay Baer, a Convince and Convert alapítójától.
Az egyik legkifejezőbb idézet a téma kapcsán, ugyanis attól a ponttól kezdve, hogy az egyik ősember elmesélte a másiknak, hogy elment vadászni, a mamut után eredt, elmagyarázta a technikát…

Mennyi privát tartalmat ossz meg a közösségi médián?
Sajnos rengeteg tévhit kering arról (és persze sok minden másról), hogyan is kell kezelni egy Instagram, vagy Facebook oldalt.
Egyik hallja a másiktól, tanácsokat ad a barátnő, vagy a rokon, és millió egy rossz példát is látunk az influenszerek oldalain keresztül.
De mit lehet tenni, hol a határ, hogy érdekesek legyünk, mégis megmaradjon a privát szféránk?

Szülinapunk van – őszinte vallomás az elmúlt 2 évről
2019. május 4-én történt, hogy megtartottam életem első workshopját.
A mai napig nem értem, hogy mertem ezt bevállalni, mivel nem szerettem emberek előtt beszélni, általában nagyon izgultam, és ettől teljesen szétestem. De akkora volt bennem a vágy, hogy aznap átadjam a tudásomat, hogy ez mindent felülírt.

Az üzleti blogírás szerepe a marketingedben
Annak létjogosultságát, hogy egy cégnek rendelkeznie kell egy jól strukturált, korszerű és átlátható weboldallal, ahol minden fontos információ fellelhető róla, talán már nem kell hangsúlyozni.
De hogy ezen a weboldalon belül a cégek nagy részének érdemes elindítaniuk egy üzleti blogot is, azt sajnos még igen.

Jönnek az érzések, te pedig kattintasz
Találd meg a saját vizuális identitásod! Legyenek színeid! De egységesek! Legyél következetes! Izgalmas! Újító! Legyél mindig jelen! Mesélj! Mutasd meg magad!
Ismerősek a mondatok, ugye?!
De te tudod, hogy mit kell mindezzel kezdeni?

Így legyen a LinkedIn tartalommarketing a stratégiád része!
Értsd jól: Soha nem volt még ilyen könnyű népszerűségre szert tenni.
Népszerűség alatt nem a világhírnévre gondolok, hanem arra, hogy a cégedet ismeri a célközönséged, és erős vásárlói közösség vesz körül.

A profilképed szerves részét képezi a márkaépítésnek – egy fotós véleménye
Nem is olyan rég elkezdtem aktívabban részt venni a LinkedIn világában, bár be kell valljam, inkább még csak szemlélődöm és szokom a környezetet.
Nem építek aktívan kapcsolatokat, nincsenek rendszeresen kirakott posztjaim, de maga a profilom azt gondolom, már kellően rendben van.

Kinek és mire jó a Pinterest-marketing?
Mi az a Pinterest?
Egy feltörekvő közösségi média platform, aminek az a különlegessége, hogy nem a hagyományos módon működik.

Egy jó LinkedIn profil egyenlő egy félig megkötött üzlettel
Biztos hallottad már ezt a közhelyet: az ember nem kap második esélyt az első benyomásra. Hiába elcsépelt – ez az állítás igaz –, mert az első benyomás igenis számít az üzletben és a magánéletben, offline és online egyaránt!

Egy cégvezető tényleg a cég arca? Mindenki építsen személyes márkát?
Ezt az írást egy párbeszéd inspirálta, amelyben felvetették a kérdést, hogy valóban szükség van-e arra, hogy egy cégvezető arccal és névvel kiálljon a cége mellett. Ebben a cikkben szeretném összegezni, hogy milyen tapasztalatokat gyűjtöttem munkám során, hol és milyen formában van ennek létjogosultsága.

9 tévhit az online marketinggel kapcsolatban,
amit rendszeresen hallok a tárgyalásaimon.
1. A mi termékünk olyan egyedi, hogy nem lehet online eladni.
Ha egyedi a terméked/szolgáltatásod, akkor egyedi stratégiára van szükséged. Nagyobb értékű termékeket, főleg B2B területen, valóban nem fogunk egy poszttal eladni.

Mit ad neked egy jól felépített személyes márka
Személyes márkát építeni életre szóló vállalkozás. Legyél a területed influenszere, véleményformálója, guruja, véleményvezére, személyes márka, énmárka, szakértő – sok nevet aggathatunk rá, de a lényeg ugyanaz.
A kommunikáció digitalizációja egy új trendet hozott magával: a cégek már nem kerülhetik el a transzparens működést.

Segíts! Pincéből játszó- és tanulószobák – karácsonyi jótékonysági akció
Mindig azt hirdettem a közösségi médiában, hogy ha az ember már kialakított valamiféle befolyást, véleményvezéri státuszt, személyes márkát, akkor használja azt felelősséggel, és használja jóra.
Ezért vállaltunk be egy olyan jótékonysági projektet, ami a Te vagy a brand csapatának teljesen erőn felüli feladat.

Posztolni vagy nem posztolni a LinkedInen? – ez itt a nagy kérdés
Felmerül a kérdés, ha rendszeresen posztol az ember, akkor ő internet függőségben szenved, netán komplexusai vannak, amit kompenzál, vagy elképzelhető, hogy tudatosan építi a személyes márkáját?
Azt vettem észre manapság, hogy az, aki rendszeresen használja a közösségi felületeket, beszélgetések tárgyává válik, vannak, akik pozitívan közelítik meg ezt a kérdést, de vannak, akik negatívan állnak a rendszeres posztoláshoz.

A közösségi média profilod az új névjegykártyád
„Szia, mikor találkozunk? – Oh, pénteken tökéletes lesz, akkor 15 órakor a szokott helyen, a kávézóban, ha előbb érnél oda, egy lattét kérek!”
Ismerős az ilyen és ehhez hasonló baráti beszélgetés?

Miért nem működnek a Facebook hirdetéseink? – szokták kérdezni
Az elmúlt néhány hónapban, mióta elkezdtem aktívan posztolni a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban, szinte heti rendszerességgel keresnek meg azzal a kérdéssel, hogy mi lehet a baj a hirdetéseikkel? Van, aki házon belül oldja meg, van, aki kiszervezi ügynökségnek, de mégis mi lehet az oka annak, ha nem úgy jönnek az eredmények, ahogy azt szeretnénk?

B2B cégek számára elengedhetetlen marketingcsatorna a LinkedIn
Miért fontos, hogy B2B cégként jelen legyél a Linkedinen?
Mert utánad néznek.
Nagy a választék. Rengetek a beszállító, rengeteg az alvállalkozó, rengeteg a jelölt, Dunát lehet rekeszteni a versenytársakkal.
Mi lesz mégis az, amiért téged fognak választani?

Hogyan épül be a személyes márkaépítés a cégek marketing stratégiájába?
A marketingben egyre nagyobb szerepet kap a személyes márkaépítés
Egyre több cég és nagyvállalat ismeri fel, hogy újra kell gondolnia a marketingstratégiáját.
A közösségi média az utóbbi pár évben fokról fokra olyan erőteljesen épült be az emberek életébe, hogy nem lehet már figyelmen kívül hagyni mint marketingeszközt.

Kinek és mire jó a LinkedIn-marketing?
A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai közösségi médiafelülete, egy nemzetközi online üzleti hálózat. Használhatod álláskeresésre, toborzásra, üzleti kapcsolatok építésére, tanulásra és marketingre is.
A LinkedIn weboldala és mobil applikációi csak angol, francia, spanyol, német és még néhány főbb nyelven elérhetőek.

Boróka, hogy hogy ezzel foglalkozol? – szokták kérdezni
Ilyenkor mindig megkérdezem, most az emberi oldalára gondolsz vagy a szakmaira?
Mind a kettőre, de az emberire inkább – a szokásos válasz.
Szóval, kezdjük akkor most is ezzel.
Közösségi média – én éltem a közösségi média előtt, tudom milyen volt az élet akkor.

Szégyenteljes önreklám – nem bűn!
A jó bornak nem kell cégér.
Ne dicsekedj kislányom, mert nem illik.
Minek tolod úgy magad?
Hajtsd le a fejed, és dolgozz alázattal.
Jaj, ne reklámozd már úgy magad!
A szerénység a legnagyobb erény.
Hallottuk gyerekkorunkban százszor, szüleinktől, nagyszüleinktől.

Hogyan legyél az iparágad szakmai influenszere?
Legyél a területed, iparágad influenszere, véleményformálója, megmondó embere, sztárja, guruja, véleményvezére, vagy személyes márka, énmárka, szakértő, iparági szakértő – sok nevet aggathatunk rá, de a lényeg ugyanaz.
A kommunikáció digitalizációja új trendet hozott magával: a cégek már nem kerülhetik el a transzparens működést.

12 ok, amiért nem működik a személyes márkád
1. Nincs stratégia.
Erős várat csak erős alapokra lehet építeni. Igazán hiteles és működő márkát az tud felépíteni, aki tisztán látja, hogy:

Egy éves a Te vagy a brand – honnan hová jutottunk?
Egy éves a Te vagy a brand – honnan hová jutottunk? Nehéz megmondani, melyik volt az a pontos pillanat, amikor a Te vagy a brand megszületett, hiszen elég gyorsan történt az egész. Ugyanis az ötlet, miszerint tartok egy workshopot, pár hét leforgása alatt megvalósult.A Te vagy a brand születésnapját talán mégis leginkább arra a napra datálnám…

Hogyan kommunikáljon egy személyes márka krízis idején?
Jelenleg mindenki fent van a neten, a posztoknak mindenképpen sokkal nagyobb a nézettsége és olvasottsága, mint egy átlagos napon.
Amit ez most egy személyes márkának jelent, hogy jobban megismerheti a közönsége gondolkodásmódját, bizalmat és nagyobb olvasótábort építhet. Mindazonáltal rossz kommunikációval most súlyosan el is lehet szúrni.

Milyen tulajdonságok kellenek ahhoz, hogy valakiből tényleg egy jó személyes márka legyen?
Nem mindenkiből lesz igazán sikeres személyes márka. Van, aki el sem indul az úton, van, aki útközben adja fel.
Kell ehhez némi elszántság és bizonyos tulajdonságok is.
Az én tapasztalatom és meglátásom szerint ezek.

Az énmárkaépítés első lépése: nem kitalálunk, hanem megtalálunk téged
Ha vállalkozó, felső vezető, szabadúszó, network marketinges, értékesítő vagy, illetve munkavállalóként a karrieredet szeretnéd építeni, akkor a személyes márkaépítés elengedhetetlen a számodra.

Hogyan tedd magad eladhatóvá a közösségi médiát használva
Mik azok a dolgok, amiket mindenképp láss tisztán, mielőtt személyes márkaépítésbe kezdesz.
Ezeket tedd rendbe magadban!
7 pontban összeszedtem az alapokat és a megfelelő motivációt személyes márkaépítéshez.

A személyes márkaépítés emberi oldala
Mik azok a dolgok, amiket mindenképp láss tisztán, mielőtt személyes márkaépítésbe kezdesz.
Ezeket tedd rendbe magadban!
7 pontban összeszedtem az alapokat és a megfelelő motivációt személyes márkaépítéshez.

Személyes márkák és a vizuális kommunikáció – szinte mindenhol rosszul csinálják, amit eddig láttam
Egy dolgot tisztázzunk: nem csak a kimondott vagy leírt szavak építik vagy rombolják a márkád.
A vizualitásnak és nonverbális kommunikációnak pont olyan jelentősége, néha pedig nagyobb súlya van, mint a szavaknak (lásd közösségi média 2019).

Nem tudom, hogy mit posztoljak
Amikor ügyfeleimnek segítek személyes márkát építeni a közösségi médián vagy céges márkát építeni, gyakran szegezik nekem a kérdést: „Jó, de miről posztoljak?”
Nekem millió ötletem van mindig egy márka vagy személyes márka estében, hogy miről lehetne posztolni, mert látom…

Hogyan zajlik az énmárkaépítés?
Énmárkaépítés – annyira divatos kifejezés lett ez ma már, és talán egy picit misztikus is. Tapétázzuk tele esztelenül a közösségi médiát narcisztikus, magamutogató posztokkal? Tegyük ki a kirakatba az egész életünket? Ez lenne az énmárkaépítés?