fbpx

Te vagy a brand blog

Egy blog személyes márkaépítőknek, márkaépítőknek közösségi média és online marketing témában. És persze néha egy-két kulisszatitok tőlünk. 

Tanulj nálunk!

A hatékony posztolás szent grálja – II. rész

Egyre több a platform ahol jelen kell lenned, egyre több tartalmat kell gyártanod, mindezt jó időben posztolni minden felületre a megfelelő képpel. Ismerős? Ha eddig nem tetted volna, most megmutatom, hogyan tudsz magadnak rengeteg időt megspórolni!

Elolvasom

A Canva szerepe a tartalommarketingedben

Egy felmérés szerint, 7 másodperced van arra, hogy megragadd egy ember figyelmét. Valljuk be, ez igen csekély szám. Ennek fényében különösen fontos, hogy a grafika, a képi tartalom minőségi legyen a szöveges tartalom mellett. 

Elolvasom

Nagy változások a Facebook házatáján – 1. rész

Ha szükséged van egy kis update-re arról, hogyan használhatod a Facebookot vállalkozásod marketingjéhez, vagy csak szimplán szeretnéd megérteni az újdonságokat, mint felhasználó, akkor olvasd el ezt a részletes cikket, hogy miként tudsz eligazodni a világ legnépszerűbb közösségi médiahálózatán.

Elolvasom

Hogyan kommunikálj jól LinkedInen?

A mai digitális világban a kommunikáció többféle formátumban is könnyen kivitelezhető, de természetesen fontos a verbális kommunikáció képességének is a megőrzése. Szerencsére az online térben való jelenlét inkább előnyt jelent, amely szintén egy formája a kapcsolattartásnak a célközönségünkkel.

Elolvasom

Mi is az a LinkedIn social selling index pontosan?

A social selling arról szól, hogy a már felépített és folyamatosan gyarapodó saját közösségi hálónkat kihasználva megtaláljuk a megfelelő lehetőségeket, megbízható és értékes kapcsolatokat építsünk ki, majd végül célba érjen az értékesítés és legyenek új vásárlóink. Ez a technika ma már egy sokkal hatékonyabb lead-generálást és értékesítési folyamatot tesz lehetővé.

Elolvasom

Minden, amit a Facebook üzleti oldalról tudnod kell

A Facebook üzleti oldal létrehozása minden kisvállalkozás számára fontos.
Magyarországon 6.81 millió felhasználója van a Facebooknak (Forrás: Statista) egy 2021 novemberi felmérés alapján. Ez azt jelenti, hogy a magyar lakosság 69%-a jelen van a platformon. Így kijelenthetjük, hogy a kisvállalkozások közösségi média marketingjének egy fontos alappillére a Facebook, hiszen hatalmas közönséget érhetnek el.

Elolvasom

Hogyan turbózhatod fel az Instagramon az organikus elérésedet?

Adott egy felület, amiben sok lehetőség lakozik, mégis, a magyar vállalkozók körében több fronton homály fedi a használatát. Kevesen tudják, hogy egy-két kattintással mennyi mindent ki tudunk hozni egy képből vagy videóból. Kevesen tudnak azokról a lehetőségekről, amelyeket a platform valójában nyújt számunkra.

Elolvasom

Instagram újítások – hogyan használd őket?

Az Instagram az elmúlt hónapokban felvette a kesztyűt és folyamatosan frissítésekkel, újításokkal rukkolt elő. Ezzel is mutatva, hogy méltó versenytársa a többi közösségi oldalnak és szó sincs arról, hogy el kellene felejtenünk. Több olyan funkciót kapott a felület, amik a felhasználók kényelmét szolgálják.
Többek között átalakították a videók használatát, a sztorik kinézetét, új matrica érkezett, de közös posztot is lehet készíteni a partnerekkel.

Elolvasom

Mi az a Facebook Pixel és hogyan használd, ha eddig nem tetted volna?

Kíváncsi vagy, hogy melyik kampányod teljesít a legjobban? Hogyan reagálnak az emberek a hirdetéseidre? Érdekel, hogyan juttathatod el a hirdetéseidet releváns felhasználókhoz?
Ha hirdetsz a Facebookon, van egy kulcsfontosságú eszköz, amit azonnal el kell kezdened használni, ha eddig nem tetted volna, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a hirdetéseidből: ez a Facebook-képpont.

Elolvasom

LinkedIn prémium – Melyik lehetőséget válaszd?

Számtalanszor találkoztam már azzal a kérdéssel: Szandi, kérlek segíts abban, hogy melyik LinkedIn tagsági csomag lesz a legmegfelelőbb a vállalkozásom számára? A kérdés teljesen helyén való, mert ha már előfizetésről beszélünk, akkor egyértelmű, hogy a legjobbat szeretnénk, ami támogatja a vállalkozásunkba fektetett munkát és azt, hogy elérjük a kitűzött célokat.

Elolvasom

Hat célközönség típus a Facebook hirdetéseid javításához

Mivel a Facebook hirdetési platformján egyre nagyobb a hirdetők közötti verseny, a márkáknak folyamatosan optimalizálni kell a kampányokat, hogy az akvizíciós költségek továbbra is alacsonyak maradhassanak. A mai cikkünkben ennek egy remek módjáról fogok írni, ami hasznos lehet, ha szeretnéd a következő szintre emelni hirdetéseidet, finomhangolni a célzásaidat. Ezekkel a módszerekkel hosszú távon csökkentheted a költségeidet, növelheted a konverzióidat.

Elolvasom

Megéri még új Instagram oldalt regisztrálni?

Az Instagram ledöntötte a lábáról az embereket 2010. október 6-án, amikor egy olyan felületet hozott létre, aminek egyszerű volt a kezelése, és az instant fotó megosztásra alapozott.
Az emberek ki voltak éhezve arra, hogy megmutassák magukat, az életüket az online térben, mindezt néhány kattintás alatt.

Elolvasom

3 ok arra, hogy elkezd használni az Instagramot

A közösségi média felületek őrült gyorsasággal fejlődnek és ami ma még divatos, az holnapra könnyűszerrel már csak a futottak még kategóriában találhatja magát.
Az Instagram egy olyan platform, ami fotómegosztó felületként jött létre, kvázi egy online galériaként, azonban az idő előrehaladtával a videós irány kezd egyre szélesebb körben elterjedni, amihez alkalmazkodik az Instagram is. Bevezette a Reels-t, ami a TikTok hasonmása.

Elolvasom

Facebook hirdetési stratégia 4 lépésben

A felhasználók túlnyomó többség naponta használja, ami továbbra is lehetőséget biztosít a márkáknak és a vállalkozásoknak a maximális láthatóságra, brand építésre, értékesítésre, amennyiben megfelelő Facebook hirdetési stratégiát dolgoznak ki és hajtanak végre.

Elolvasom

A stock fotók varázsa – tilos vagy szabad használni a márkaépítésben?

A minap szóba került, hogy a stock fotókat hova és hogyan használjuk, vagy ne használjuk.
Merthogy, még mindig nagyon divatosak. Valljuk be, ez a legolcsóbb és legegyszerűbb megoldás a fényképszerzés céljára.
Egy előfizetés, néhány kattintás és már a gépünkön landol az áhított kép. Aki pedig még fizetni sem szeretne érte, az ingyenes oldalakon is nézelődhet.

Elolvasom

Hogyan lesz egy lájkból tényleges vásárló?

Az internet és az online világ megjelenésével gyökeres változás történt az értékesítésben is. A generációk közötti különbségek, más viselkedéskultúra az üzleti életben is változásokat eredményezett. A mindennapi életünk egyre inkább online éljük, ömlik ránk az információ és minden egy karnyújtásnyira van. Valljuk be mindez nagyon kényelmes, de tudatos vállalkozóként lépést kell tartani a piac alakulásával…

Elolvasom

A Canva szerepe a tartalommarketingedben

Létezik egy statisztika, miszerint 7 másodperced van arra, hogy megragadd egy ember figyelmét. A mai rohanó világban ez különösen fontos, hiszen el kell érned, hogy a felhasználók a folyamatos görgetés közben pont nálad álljanak meg és olvassák el a tartalmadat. Ebben nagy segítségedre lehet a kreativitásod és különböző grafikák, amivel könnyen ki tudsz tűnni a tömegből.

Elolvasom

Egyszer volt, hol nem volt – storytelling a marketingben

„A tartalom a tűz, a közösségi média a benzin.” – elhíresült mondás Jay Baer, a Convince and Convert alapítójától.

Az egyik legkifejezőbb idézet a téma kapcsán, ugyanis attól a ponttól kezdve, hogy az egyik ősember elmesélte a másiknak, hogy elment vadászni, a mamut után eredt, elmagyarázta a technikát…

Elolvasom

Mennyi privát tartalmat ossz meg a közösségi médián?

Sajnos rengeteg tévhit kering arról (és persze sok minden másról), hogyan is kell kezelni egy Instagram, vagy Facebook oldalt.
Egyik hallja a másiktól, tanácsokat ad a barátnő, vagy a rokon, és millió egy rossz példát is látunk az influenszerek oldalain keresztül.

De mit lehet tenni, hol a határ, hogy érdekesek legyünk, mégis megmaradjon a privát szféránk?

Elolvasom

Szülinapunk van – őszinte vallomás az elmúlt 2 évről

2019. május 4-én történt, hogy megtartottam életem első workshopját.

A mai napig nem értem, hogy mertem ezt bevállalni, mivel nem szerettem emberek előtt beszélni, általában nagyon izgultam, és ettől teljesen szétestem. De akkora volt bennem a vágy, hogy aznap átadjam a tudásomat, hogy ez mindent felülírt.

Elolvasom
üzleti blog

Az üzleti blogírás szerepe a marketingedben

Annak létjogosultságát, hogy egy cégnek rendelkeznie kell egy jól strukturált, korszerű és átlátható weboldallal, ahol minden fontos információ fellelhető róla, talán már nem kell hangsúlyozni.

De hogy ezen a weboldalon belül a cégek nagy részének érdemes elindítaniuk egy üzleti blogot is, azt sajnos még igen.

Elolvasom

Jönnek az érzések, te pedig kattintasz

Találd meg a saját vizuális identitásod! Legyenek színeid! De egységesek! Legyél következetes! Izgalmas! Újító! Legyél mindig jelen! Mesélj! Mutasd meg magad!
Ismerősek a mondatok, ugye?!



De te tudod, hogy mit kell mindezzel kezdeni?



Elolvasom

9 tévhit az online marketinggel kapcsolatban,

amit rendszeresen hallok a tárgyalásaimon.

1. A mi termékünk olyan egyedi, hogy nem lehet online eladni.
Ha egyedi a terméked/szolgáltatásod, akkor egyedi stratégiára van szükséged. Nagyobb értékű termékeket, főleg B2B területen, valóban nem fogunk egy poszttal eladni.

Elolvasom

Mit ad neked egy jól felépített személyes márka

Személyes márkát építeni életre szóló vállalkozás. Legyél a területed influenszere, véleményformálója, guruja, véleményvezére, személyes márka, énmárka, szakértő – sok nevet aggathatunk rá, de a lényeg ugyanaz.

A kommunikáció digitalizációja egy új trendet hozott magával: a cégek már nem kerülhetik el a transzparens működést.

Elolvasom

Posztolni vagy nem posztolni a LinkedInen? – ez itt a nagy kérdés

Felmerül a kérdés, ha rendszeresen posztol az ember, akkor ő internet függőségben szenved, netán komplexusai vannak, amit kompenzál, vagy elképzelhető, hogy tudatosan építi a személyes márkáját?

Azt vettem észre manapság, hogy az, aki rendszeresen használja a közösségi felületeket, beszélgetések tárgyává válik, vannak, akik pozitívan közelítik meg ezt a kérdést, de vannak, akik negatívan állnak a rendszeres posztoláshoz.

Elolvasom

Miért nem működnek a Facebook hirdetéseink? – szokták kérdezni

Az elmúlt néhány hónapban, mióta elkezdtem aktívan posztolni a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban, szinte heti rendszerességgel keresnek meg azzal a kérdéssel, hogy mi lehet a baj a hirdetéseikkel? Van, aki házon belül oldja meg, van, aki kiszervezi ügynökségnek, de mégis mi lehet az oka annak, ha nem úgy jönnek az eredmények, ahogy azt szeretnénk?

Elolvasom
LinkedIn-marketing, LinkedIn

Kinek és mire jó a LinkedIn-marketing?

A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai közösségi médiafelülete, egy nemzetközi online üzleti hálózat. Használhatod álláskeresésre, toborzásra, üzleti kapcsolatok építésére, tanulásra és marketingre is.

A LinkedIn weboldala és mobil applikációi csak angol, francia, spanyol, német és még néhány főbb nyelven elérhetőek.

Elolvasom

Rendszerint megáll a tudomány ott, hogy „miről írjak?”

Rengetegszer hallom cégektől, vállalkozóktól, hogy olyan jó lenne írni, olyan jó lenne folyamatosan bővíteni a blogot a weboldalon, de egyszerűen nem tudják, hogy miről írjanak. Ennél a pontnál rendszerint megáll a tudomány – sokszor kifogás, sokszor valódi probléma, hogy nem tudják, hogy miről is lehetne írni. Mi fér be egy üzleti blogba, mi lehet érdekes az olvasóknak, sőt olyat is hallottam már, hogy „Vajon miről illik írni?”.

Elolvasom

Szégyenteljes önreklám – nem bűn!

A jó bornak nem kell cégér.

Ne dicsekedj kislányom, mert nem illik.

Minek tolod úgy magad?

Hajtsd le a fejed, és dolgozz alázattal.

Jaj, ne reklámozd már úgy magad!

A szerénység a legnagyobb erény.

Hallottuk gyerekkorunkban százszor, szüleinktől, nagyszüleinktől.

Elolvasom

Hogyan legyél az iparágad szakmai influenszere?

Legyél a területed, iparágad influenszere, véleményformálója, megmondó embere, sztárja, guruja, véleményvezére, vagy személyes márka, énmárka, szakértő, iparági szakértő – sok nevet aggathatunk rá, de a lényeg ugyanaz.

A kommunikáció digitalizációja új trendet hozott magával: a cégek már nem kerülhetik el a transzparens működést.

Elolvasom

Gyakran elkövetett hibák a blogcikkek megírásakor

Számtalanszor futok bele olyan blog bejegyzésbe, melynek se eleje se vége, és többszöri olvasás után sem jövök rá, hogy mit szeretett volna az író elmondani nekem, az olvasónak. A kattintásra késztető cím, és az izgalmas borítókép után egy semmitmondó, vagy zavaros írást kapok.

Elolvasom

Egy éves a Te vagy a brand – honnan hová jutottunk?

Egy éves a Te vagy a brand – honnan hová jutottunk? Nehéz megmondani, melyik volt az a pontos pillanat, amikor a Te vagy a brand megszületett, hiszen elég gyorsan történt az egész. Ugyanis az ötlet, miszerint tartok egy workshopot, pár hét leforgása alatt megvalósult.A Te vagy a brand születésnapját talán mégis leginkább arra a napra datálnám…

Elolvasom
személyes márka krízis idején

Hogyan kommunikáljon egy személyes márka krízis idején?

Jelenleg mindenki fent van a neten, a posztoknak mindenképpen sokkal nagyobb a nézettsége és olvasottsága, mint egy átlagos napon.

Amit ez most egy személyes márkának jelent, hogy jobban megismerheti a közönsége gondolkodásmódját, bizalmat és nagyobb olvasótábort építhet. Mindazonáltal rossz kommunikációval most súlyosan el is lehet szúrni.

Elolvasom
személyes márkaépítés

A személyes márkaépítés emberi oldala

Mik azok a dolgok, amiket mindenképp láss tisztán, mielőtt személyes márkaépítésbe kezdesz.

Ezeket tedd rendbe magadban!

7 pontban összeszedtem az alapokat és a megfelelő motivációt személyes márkaépítéshez.

Elolvasom
tartalomstratégia

Nem tudom, hogy mit posztoljak

Amikor ügyfeleimnek segítek személyes márkát építeni a közösségi médián vagy céges márkát építeni, gyakran szegezik nekem a kérdést: „Jó, de miről posztoljak?”

Nekem millió ötletem van mindig egy márka vagy személyes márka estében, hogy miről lehetne posztolni, mert látom…

Elolvasom
HOGYAN ZAJLIK AZ ÉNMÁRKA ÉPÍTÉS

Hogyan zajlik az énmárkaépítés?

Énmárkaépítés – annyira divatos kifejezés lett ez ma már, és talán egy picit misztikus is. Tapétázzuk tele esztelenül a közösségi médiát narcisztikus, magamutogató posztokkal? Tegyük ki a kirakatba az egész életünket? Ez lenne az énmárkaépítés?

Elolvasom
Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart