fbpx

Hasznos tippek, tanácsok online marketing és közösségi média témában márkaépítőknek

Blog

A Canva szerepe a tartalommarketingedben

Létezik egy statisztika, miszerint 7 másodperced van arra, hogy megragadd egy ember figyelmét. A mai rohanó világban ez különösen fontos, hiszen el kell érned, hogy a felhasználók a folyamatos görgetés közben pont nálad álljanak meg és olvassák el a tartalmadat. Ebben nagy segítségedre lehet a kreativitásod és különböző grafikák, amivel könnyen ki tudsz tűnni a tömegből.

Elolvasom

Egyszer volt, hol nem volt – storytelling a marketingben

„A tartalom a tűz, a közösségi média a benzin.” – elhíresült mondás Jay Baer, a Convince and Convert alapítójától.

Az egyik legkifejezőbb idézet a téma kapcsán, ugyanis attól a ponttól kezdve, hogy az egyik ősember elmesélte a másiknak, hogy elment vadászni, a mamut után eredt, elmagyarázta a technikát…

Elolvasom

Mennyi privát tartalmat ossz meg a közösségi médián?

Sajnos rengeteg tévhit kering arról (és persze sok minden másról), hogyan is kell kezelni egy Instagram, vagy Facebook oldalt.
Egyik hallja a másiktól, tanácsokat ad a barátnő, vagy a rokon, és millió egy rossz példát is látunk az influenszerek oldalain keresztül.

De mit lehet tenni, hol a határ, hogy érdekesek legyünk, mégis megmaradjon a privát szféránk?

Elolvasom

Szülinapunk van – őszinte vallomás az elmúlt 2 évről

2019. május 4-én történt, hogy megtartottam életem első workshopját.

A mai napig nem értem, hogy mertem ezt bevállalni, mivel nem szerettem emberek előtt beszélni, általában nagyon izgultam, és ettől teljesen szétestem. De akkora volt bennem a vágy, hogy aznap átadjam a tudásomat, hogy ez mindent felülírt.

Elolvasom
üzleti blog

Az üzleti blogírás szerepe a marketingedben

Annak létjogosultságát, hogy egy cégnek rendelkeznie kell egy jól strukturált, korszerű és átlátható weboldallal, ahol minden fontos információ fellelhető róla, talán már nem kell hangsúlyozni.

De hogy ezen a weboldalon belül a cégek nagy részének érdemes elindítaniuk egy üzleti blogot is, azt sajnos még igen.

Elolvasom

Jönnek az érzések, te pedig kattintasz

Találd meg a saját vizuális identitásod! Legyenek színeid! De egységesek! Legyél következetes! Izgalmas! Újító! Legyél mindig jelen! Mesélj! Mutasd meg magad!
Ismerősek a mondatok, ugye?!



De te tudod, hogy mit kell mindezzel kezdeni?



Elolvasom

9 tévhit az online marketinggel kapcsolatban,

amit rendszeresen hallok a tárgyalásaimon.

1. A mi termékünk olyan egyedi, hogy nem lehet online eladni.
Ha egyedi a terméked/szolgáltatásod, akkor egyedi stratégiára van szükséged. Nagyobb értékű termékeket, főleg B2B területen, valóban nem fogunk egy poszttal eladni.

Elolvasom

Mit ad neked egy jól felépített személyes márka

Személyes márkát építeni életre szóló vállalkozás. Legyél a területed influenszere, véleményformálója, guruja, véleményvezére, személyes márka, énmárka, szakértő – sok nevet aggathatunk rá, de a lényeg ugyanaz.

A kommunikáció digitalizációja egy új trendet hozott magával: a cégek már nem kerülhetik el a transzparens működést.

Elolvasom

Posztolni vagy nem posztolni a LinkedInen? – ez itt a nagy kérdés

Felmerül a kérdés, ha rendszeresen posztol az ember, akkor ő internet függőségben szenved, netán komplexusai vannak, amit kompenzál, vagy elképzelhető, hogy tudatosan építi a személyes márkáját?

Azt vettem észre manapság, hogy az, aki rendszeresen használja a közösségi felületeket, beszélgetések tárgyává válik, vannak, akik pozitívan közelítik meg ezt a kérdést, de vannak, akik negatívan állnak a rendszeres posztoláshoz.

Elolvasom

Miért nem működnek a Facebook hirdetéseink? – szokták kérdezni

Az elmúlt néhány hónapban, mióta elkezdtem aktívan posztolni a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban, szinte heti rendszerességgel keresnek meg azzal a kérdéssel, hogy mi lehet a baj a hirdetéseikkel? Van, aki házon belül oldja meg, van, aki kiszervezi ügynökségnek, de mégis mi lehet az oka annak, ha nem úgy jönnek az eredmények, ahogy azt szeretnénk?

Elolvasom
LinkedIn-marketing, LinkedIn

Kinek és mire jó a LinkedIn-marketing?

A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai közösségi médiafelülete, egy nemzetközi online üzleti hálózat. Használhatod álláskeresésre, toborzásra, üzleti kapcsolatok építésére, tanulásra és marketingre is.

A LinkedIn weboldala és mobil applikációi csak angol, francia, spanyol, német és még néhány főbb nyelven elérhetőek.

Elolvasom

Rendszerint megáll a tudomány ott, hogy „miről írjak?”

Rengetegszer hallom cégektől, vállalkozóktól, hogy olyan jó lenne írni, olyan jó lenne folyamatosan bővíteni a blogot a weboldalon, de egyszerűen nem tudják, hogy miről írjanak. Ennél a pontnál rendszerint megáll a tudomány – sokszor kifogás, sokszor valódi probléma, hogy nem tudják, hogy miről is lehetne írni. Mi fér be egy üzleti blogba, mi lehet érdekes az olvasóknak, sőt olyat is hallottam már, hogy „Vajon miről illik írni?”.

Elolvasom

Szégyenteljes önreklám – nem bűn!

A jó bornak nem kell cégér.

Ne dicsekedj kislányom, mert nem illik.

Minek tolod úgy magad?

Hajtsd le a fejed, és dolgozz alázattal.

Jaj, ne reklámozd már úgy magad!

A szerénység a legnagyobb erény.

Hallottuk gyerekkorunkban százszor, szüleinktől, nagyszüleinktől.

Elolvasom

Hogyan legyél az iparágad szakmai influenszere?

Legyél a területed, iparágad influenszere, véleményformálója, megmondó embere, sztárja, guruja, véleményvezére, vagy személyes márka, énmárka, szakértő, iparági szakértő – sok nevet aggathatunk rá, de a lényeg ugyanaz.

A kommunikáció digitalizációja új trendet hozott magával: a cégek már nem kerülhetik el a transzparens működést.

Elolvasom

Gyakran elkövetett hibák a blogcikkek megírásakor

Számtalanszor futok bele olyan blog bejegyzésbe, melynek se eleje se vége, és többszöri olvasás után sem jövök rá, hogy mit szeretett volna az író elmondani nekem, az olvasónak. A kattintásra késztető cím, és az izgalmas borítókép után egy semmitmondó, vagy zavaros írást kapok.

Elolvasom

Egy éves a Te vagy a brand – honnan hová jutottunk?

Egy éves a Te vagy a brand – honnan hová jutottunk? Nehéz megmondani, melyik volt az a pontos pillanat, amikor a Te vagy a brand megszületett, hiszen elég gyorsan történt az egész. Ugyanis az ötlet, miszerint tartok egy workshopot, pár hét leforgása alatt megvalósult.A Te vagy a brand születésnapját talán mégis leginkább arra a napra datálnám…

Elolvasom
személyes márka krízis idején

Hogyan kommunikáljon egy személyes márka krízis idején?

Jelenleg mindenki fent van a neten, a posztoknak mindenképpen sokkal nagyobb a nézettsége és olvasottsága, mint egy átlagos napon.

Amit ez most egy személyes márkának jelent, hogy jobban megismerheti a közönsége gondolkodásmódját, bizalmat és nagyobb olvasótábort építhet. Mindazonáltal rossz kommunikációval most súlyosan el is lehet szúrni.

Elolvasom
személyes márkaépítés

A személyes márkaépítés emberi oldala

Mik azok a dolgok, amiket mindenképp láss tisztán, mielőtt személyes márkaépítésbe kezdesz.

Ezeket tedd rendbe magadban!

7 pontban összeszedtem az alapokat és a megfelelő motivációt személyes márkaépítéshez.

Elolvasom
tartalomstratégia

Nem tudom, hogy mit posztoljak

Amikor ügyfeleimnek segítek személyes márkát építeni a közösségi médián vagy céges márkát építeni, gyakran szegezik nekem a kérdést: „Jó, de miről posztoljak?”

Nekem millió ötletem van mindig egy márka vagy személyes márka estében, hogy miről lehetne posztolni, mert látom…

Elolvasom
énmárka, személyes márka

Hogyan zajlik az énmárka építés

Egy profin kidolgozott énmárka segítségedre lesz abban, hogy megkülönböztesd magad a konkurenciádtól, hogy igazi kötődést és erős kapcsolatot alakíts ki az ügyfeleiddel, leendő ügyfeleiddel, partnereiddel vagy akár kollégáiddal…

Elolvasom
Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart