Kosár

Te vagy a brand blog

Azt csinálni, amit szeretsz, amiben jó vagy, FELVÁLLALNI MAGAD, énmárkát építeni önazonsan, értéket teremteni, mindeközben elérni az anyagi céljaidat 

Ömlengő vallomásom a Te vagy a brand elmúlt 5 évéről

Olvasási idő: 7-8 perc

5 éve ezen a napon, a munka ünnepén nem majálisra mentem, hanem dolgoztam. Dolgoztam a prezentációmon, az első Te vagy a brand workshopra.

Ma sem megyek majálisra: ezt a cikket írom. Szeretek dolgozni, éppen ezért a munka ünnepét nem munkával a legjobb ünnepelni?

Főleg, ha az ember szerelmes abba, amit csinál. Mert én az vagyok. Ezzel a vállalkozással sikerült egy olyan életet összeraknom magamnak, amilyenről mindig is álmodtam. 

Egy jó cél, mindamellett nagyszerű emberek vesznek körül, csodálatos kollégák és elképesztő ügyfelek, és igen sokan közülük a kezdetektől itt vannak velem. Nem tudom elmondani, hogy mennyire hálás vagyok ezért.

Nagyon keményen dolgoztam az elmúlt 5 évben, de bevallom nektek, az utóbbi pár hónapban már nagyon keveset. Pontosan ez volt a cél: nem megszakadni, hanem élvezni egy napon a munkám gyümölcsét.

Én jó szervező vagyok, ha megengedtek nekem ennyi öndicséretet. Minden folyamat ki van dolgozva, minden munkatárs tudja, mit kell csinálnia. A Te vagy a brand úgy működik, mint a svájci óra: mindenki teszi a dolgát, mindenki önálló a saját területén, és nekem ezért sok szabadidőm van. Persze, ez nem volt mindig így, ide el kellett jutni.

Tudjátok, hogy én mennyire emberszerető vagyok, vagy ha nem tudjátok, akkor most újra elmondom. Mikor el kell gondolkoznom azon, miért is vagyok a leghálásabb az elmúlt 5 évben, nem a pénz vagy a hírnév jut eszembe, nem a színpadok, amelyeken szerepelhetek, nem a követőtábor, hanem az emberek, akik körülvesznek. Mert nekem tényleg ez adja a legnagyobb örömet.

Nagyon sok mély és értékes emberi kapcsolatot hozott nekem ez a vállalkozás, a borzasztó tehetséges és intelligens kollégákat, akikkel együtt dolgozhatok, és elképesztő vállalkozókat, akiket megismertem. A személyes mentorálás a kedvencem, mert ott annyira mély beszélgetéseket tudok folytatni az emberekkel.

Lett egy „szuperképességem” az elmúlt 5 év során. Tudod, ha valamit sokat csinálsz, az a képességed egyszerűen nagyon felerősödik. Beszélgetek néhány órát egy emberrel, és pontosan tudom, mit és hogyan kellene tennie, mi az ő útja, célja, mik az ő erősségei, hogyan kell azokat összegyúrni, és hogyan tudná ezt a piacon megvalósítani. És erre őt szépen rá is tudom vezetni. 

Ez a sok önismereti beszélgetésből jön, amit vele folytatok, és abból, hogy mivel több száz céggel dolgoztam az elmúlt 5 évben, látom, mi működik a magyar piacon, és mi nem. Rengeteg vállalkozásba láttam bele, nagyvállalatoktól az apró indulókig, egyszerűen kiismertem az üzletet.

Amúgy pontosan így képzelte el a kislány Boróka, hogy majd a nagylány Boróka üzletasszony lesz. Jön-megy, csinosan öltözködik, sok emberrel ismerkedik, szeret és fontoskodik. Nos, így is lett.

A cikk folytatódik a feliratkozó ablak után...

Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Ennek az évnek a nagy vívmánya még az is, hogy a küldetésem, a hitvallásom is letisztult.

AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONOSAN,  ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT.

Ez lett, úgymond a saját filozófiám az énmárkaépítésről, ez az, amit az előadásaimon és tanfolyamaimon keresztül hirdetek. Egy ilyen életet.

Szerencsés vagyok, mert az én életem így van összerakva. Persze tudom, nem szerencse ez, én raktam össze így. És megmondom őszintén, hogy ezt a szakmai kiteljesedést, amit érzek, nem cserélném el semmiért.

Mennyi idő volt, mire rájöttem, hogy én miben is vagyok jó? Hány száz önfejlesztő könyvet és tanfolyamot végeztem, mire elég bátor lettem ahhoz, hogy felvállaljam magam? 

Mennyit köszönhetek annak, hogy több mint 6 éve rendszeresen posztolok a közösségi médián?

Itt álljunk meg egy pillanatra. Tudod, pont erre néztem rá a minap, amikor az egyik ügyfelemet mentoráltam. Bármilyen befolyásos üzletember nevét említette, mondtam, ha kell, ott vagyok holnap az irodájában. Iszonyatosan nagy lehetőség számomra, hogy ismert lettem, olyan szinten segíti ez a kapcsolatépítési lehetőségeimet. Számomra ez az év arról fog szólni, hogy ezeket a kapcsolatokat kiaknázzam – de ez inkább egy másik cikk tartalma lenne, ne csapongjunk. 

5 év elég volt arra, hogy teljesen önerőből, a semmiből, hátszél nélkül bejussak az A-listás üzleti körökbe, és akár ott tudjak lenni a legbefolyásosabb emberek irodájában.

És ezt nem azért mondom, hogy dicsekedjek, hanem azért, hogy lásd a közösségi média és az énmárka erejét. És lásd, hogy kb. mennyi idő kell arra, hogy a saját szakmád egyik legismertebb képviselője legyél egy országban. 

Én ezt mindig is óriási lehetőségnek láttam, mármint az internetet. Tudod, egy lánynak, akinek nem volt senkije és semmije, meg kellett ragadnia a lehetőségeket, és én ezt a lehetőséget mindig az internetben láttam, mert itt meg tudom mutatni magam, a gondolataimat, illetve meg tudom találni azokat az embereket, akiknek ez értékes lehet, netán még fizetnek is érte. 

Szóval azért vagyok ilyen lelkes a személyes márkaépítés témakörében, mert nekem nagyon sokat adott, gyakorlatilag mindent. Minden üzleti kapcsolatot, minden nagyszerű munkatársat, minden ügyfelet a közösségi médiának köszönhetek, mert ott ismertem meg ezeket az embereket.

Sok köszönőlevelet kapok, mondhatni napi szinten. Hogy a Te vagy a brandnél szerzett tudás megváltoztatta az életüket. De néha olyan megerősítéseket is kapok, hogy emberek csak megtanultak jobban kiállni magukért vagy felvállalni magukat. 

A minap kaptam egy levelet, ahol valaki azt köszönte meg, hogy az előadásom hatására a munkahelyén fizetésemelést mert kérni, és kaptam olyat is, hogy valaki, akiről egyszer megjelent egy erotikus kép egy magazinban, az most szembenézett ezzel. Eddig szégyellte magát miatta, de most arra jött rá, hogy fel kell vállalnia, hogy ez is az útja része volt. Érdekes, nem, hogy milyen hullámokat ver a Te vagy a brand?

És milyeneket fog még?! Mert tudod, megerősítettem magam néhány csoda emberrel, akik egyre nagyobb szerepet és teret fognak kapni a Te vagy a brandben. Mert akár hiszitek, akár nem, ez soha nem rólam szólt, és arról, hogy a Csábi Boróka a középpontban akar lenni, hanem az üzenetről szólt, amit képviselek, és ehhez szükségem lesz olyan emberekre, akik ezt a víziót előre tudják vinni, és a saját a műfajukban is fantasztikusak. De ez a jövő zenéje, idővel minden kiderül majd.

Elég random lett ez a blogbejegyzés, de így hagyom. Felébredtem, és leültem az íróasztalomhoz, azóta megállíthatatlanul gépelek, ömlenek belőlem a gondolatok, mindenféle logikus sorrend nélkül. Néha kinézek az ablakon, és újra elöntenek.

5 év sok idő, szép kerek szám. És a Te vagy a brand is szép kerek lett. Rengeteget tanultam, fejlődtem ebben a vállalkozásban. Sokat formált. 

Voltak nehéz idők, voltak át nem aludt éjszakák, végkimerüléstől elájulás, mentő és sürgősségi, voltak csalódások emberekben, voltak anyagi veszteségek, rossz döntések, rengeteg kudarc. De az egész út olyan szép volt, főleg így visszatekintve. Büszke vagyok arra, hogy soha nem adtam fel. 

Köszönöm a rengeteg ügyfélnek a bizalmat és szeretetet, amit az elmúlt 5 évben kaptunk. Azoknak a munkatársaknak, akik csak időszakosan kísértek, és azoknak is, akik 5 éve velem vannak, mindannyian hozzáadtak valamit az egészhez. A barátaimnak, a támogatóimnak, akiknek mindig kiönthettem a szívem, ha nehéz helyzetben voltam.

Most már hagyománnyá vált az, hogy a Te vagy a brand minden egyes születésnapján írok egy összegző cikket, ki is keresheted a blogban az előbbi 4 évet. Ez lett most az én zabolátlan gondolatfolyamom erre az évre. 

És az is hagyomány lett, hogy óriási csinnadrattába és ünneplésbe fogunk egész május hónapra. Rengeteg lehetőséggel, ajándékkal és kedvezménnyel készültünk számotokra. 

Hiszen itt egy célunk van: támogatni benneteket, hogy megtaláljátok a saját utatokat, hogy felvállaljátok azt, hogy ügyesen és önazonosan kommunikáljatok, hogy értéket adjatok a kommunikációtokon és a vállalkozásotokon keresztül, és persze jól megéljetek ebből.

Minden anyagunk, minden tanfolyamunk ezt a célt hivatott támogatni. És büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink, akik tényleg mindent megtanultak nálunk, fel tudtak építeni egy ilyen életet. És te is fel tudod, mert mi nem hagyunk magadra. Emberközpontú cég vagyunk, tele gondoskodó női energiával, hogy te előrejuss és elérd az álmaidat.

5 év tehát, így 5 ajándékkal készültünk számotokra:

        Magabiztos megjelenés díjmentes előadás Csillával

        40% kedvezmény az Énmárka Mesterkurzusból, három vagy több tanfolyam megvásárlása esetén (Kuponkód: HBTVB5)

        3 napos ingyenes próbaidőszak egész májusban a ContentPro-ban

        Vállald fel magad! – Történetmesélés a közösségi médián kihívás a ContentPro-ban

        Ha ContentPro-tag vagy, és 3 vagy több tanfolyamot vásároltál májusban, 1 óra ingyenes marketingtanácsadásban részesülsz valamelyik szakértőnkkel. És a csavar az egészben, hogy minden 10. ügyfél tőlem kapja az 1 órás tanácsadást. 

És még lesz pár ráadás is! Figyeld a közösségimédia-oldalunkat, mert elképesztően sok jó dologgal készülünk nektek erre a hónapra.

Ünnepeljünk együtt!

Boldog születésnapot, Te vagy a brand!

Ha Úgy érzed ez másnak is segítene, Akkor oszd meg vagy küldd EL az ismerősödnek!

Email
LinkedIn
Facebook

Ki Csábi Boróka?

Szeretek írni, tudok brandet építeni és imádok vállalkozni. Szeretem az életet picit mélyebben és filozófikusabban vizsgálni. Lételemem a tanulás és a kreativitás. Szenvedélyem másokat felemelni, megosztani a tudásom, a gondolataimat, hozzásegíteni az embereket ahhoz, hogy egy önazonos karrierben kiteljesedjenek, jól kommunikáljanak, és felvállalják a saját értékeiket.