Kosár

Személyes márka fejlesztőkártya

8 900 Ft

Nem hiányozhat egyetlen énmárkaépítő asztaláról sem!

Egyik este feküdtem a piros bársonykanapémon a dolgozószobámban, és azon gondolkodtam, hogyan tehetném a személyes márkaépítést játékossá, kreatívvá, mindazonáltal hatékonyan adaptálni egy olyan világhoz, amelyben mindig rohanunk, töredéknyi időnk van, ám ahol mégis megvan az igényünk a fejlődésre.

Kihívás? Uncsi, már ezerszer elsütöttem.

Kihívás, de picit másként! Mondjuk, kártyákon?

Kártya! Ez mekkora ötlet! Jobb, mint a könyv!

Irány a Google: personal branding cards – nincs ilyen! Akkor ez egy világraszóló találmány!

A prototípust kivittem egy fesztiválra tesztelni, ahol hatalmas sikert aratott. Az egyik konkurenciám gyorsan le is nyúlta az ötletet. 

Akkor itt most gyorsan tanuljuk meg a márkaépítés egyik fontos szabályát: ne azt nézd, mit csinálnak a versenytársaid, és ne őket másold, hanem azt nézd, mire van szüksége a vevőidnek és a piacodnak, és erre alapozva alkoss valami egyedit!

Mi a célom ezzel a kártyával?

Te vagy a brand

A cél, hogy tudatosabban kommunikálj, hogy tudatosabban építsd az énmárkádat, hogy fejlődj, hogy megnőjön az önbizalmad, hogy jobban higgy magadban, és megtaláld az egyediséged és a karaktered mint személyes márka.

52 kártya, 50 feladattal.

Játszhatod úgy ezt a játékot, hogy mondjuk, minden hétfőn húzol egy lapot, és végrehajtod a rajta szereplő feladatot.

Akár párba is állhatsz valakivel, és minden héten számon kérhetitek egymástól a feladatokat, amelyeket az adott hétre húztatok.

Sőt, ha Te ennél gyorsabban akarsz haladni, minden nap is húzhatsz egy kártyát.

Véletlenül másodszorra is kihúztad ugyanazt a kártyát? Semmi gond, a személyes márkaépítés egy véget nem érő folyamat, és lehet, hogy most egy picit mást fog adni az adott feladat, mint az előző alkalommal.

A kártyák címkézve vannak, mert vannak benne könnyű, szinte azonnal végrehajtható feladatok, de lesz köztük olyan is, amelyik több előkészületet és munkát igényel majd.

Miről fogsz tanulni a feladatkártyák által?

Fejleszd az énmárkádat

Kommunikáció

Önismeret

Posztolás

Első benyomás

Magabiztosság

Öntudat

Kapcsolatépítés

Önbizalom

Bátorság

Piackutatás

Marketing

Branding

Storytelling

Viselkedés

Célok

Kinek készült a kártya?

Érdekel, hogy tudatosabban építsd a személyes márkádat? Akkor Neked.

Offline, online – teljesen mindegy, a személy márkaépítés ma a munka világában lassan az alapműveltség részévé kell, hogy váljon. Az első benyomás; hogy normálisan tudjuk kommunikálni, kik és mik vagyunk; hogy megfelelően viselkedjünk; hogy be tudjunk rendesen mutatkozni; hogy igényesen jelenjünk meg a világhálón; hogy tisztában legyünk az értékünkkel, értékrendünkkel és erősségünkkel, és ezt tudatosan képviselni tudjuk – egy olyan világban, ahol a farkastörvények uralkodnak, és ahol mindig az fogja elvinni a prímet, aki hangosabb és több figyelmet tud szerezni magának – egy életbevágó készség. És a jó hír, hogy ez egy fejleszthető készség. Ez a kártya pontosan ezt fogja tenni.

Ki Csábi boróka?

AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONSAN, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT – ez a Te vagy a brand küldetése.

Az elmúlt 5 évben Boróka és 9 fős csapata a Te vagy a brand által több mint 10 000 vállalkozónak és marketingesnek segített már, hogy egy önazonos és hiteles énmárkán keresztül megtalálják a saját hangjukat.

Rövid idő alatt a Te vagy a brand lett az utóbbi évek egyik legdinamikusabban fejlődő, marketingoktatással foglalkozó platformja, ahol havonta több ezer tanulni vágyó keresi a legfrissebb közösségimédia-trendekkel foglalkozó tanfolyamokat és blogcikkeket.

Boróka több mint 50 ezer social media követővel az egyik legbefolyásosabb marketinges énmárka témában. A Datalyze szerint végzett kutatás alapján 2020-ban, vállalkozói témában ő volt a 2. top növekvő influenszer. A LinkedIn pedig, egy meghívásos alapú program alapján a Personal Branding Top Voice címmel illette meg.

Boróka rendszeresen tart tréningeket a legnagyobb vállalatok vezetőinek és értékesítőinek, nem ijed meg attól, ha 50 mérnök felső vezetőt vagy 25 agy- és gerincsebészt kell meggyőznie arról, hogy az énmárkaépítés kihagyhatatlan része ma már, hogy tudatosan jelenjünk meg az online felületeken. Több tucat sikeres vagy feltörekvő énmárka épül már az ő tanításai nyomán.

Ezenfelül rendszeresen fellép a legnagyobb konferenciákon, ahol előadásaival és üzenetével mély benyomást tesz a hallgatókra.

Ahol már találkozhattunk

Fejleszd az énmárkádat könnyeden és játékosan!
A Te asztalodról sem hiányozhat ez a pakli.

Személyes márka fejlesztőkártya

Rendeld meg

a paklidat!
8 900 Ft
  • 50 feladat
  • Játékos tanulás
  • Énmárka fejlesztés
  • Prémium minőség

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!