fbpx

Az énmárka építés első lépése – nem kitalálunk, hanem „megtalálunk” téged!

Éppen az egyik ügyfelemmel készítettük az énmárka stratégiáját, mikor kicsúszott ez a mondat a számon:

Mi nem kitalálunk, hanem „megtalálunk” téged.

Mire ő hangosan felnevetett: Hű, de jól mondtad ezt Boróka, ez nagyon tetszik nekem.

És igen. Amikor valaki személyes márka stratégiáját összerakom, nagyon fontos szempont számomra a hitelesség és az önazonos személyes márka felépítése.

Nem egy mesterkélt személyiséget hozunk létre. Megtaláljuk a személyben már megbúvó X-faktort, azokat a kvalitásokat, amik ki fogják emelni az átlagból, hitelessé teszik, és ő így tényleg örömét fogja lelni a személyes márkaépítésben.

Megvannak a nagyon célirányosan feltett kérdéseim, amivel szép lassan ki tudom ugrasztani a nyulat a bokorból.

Van, aki könnyen kiadja a válaszokat, van, akiből ki kell húzni őket.

Azt gondolom, hogy az énmárka építés egy érdekes utazás. Sok ügyfelemnél ez teljesen összefügg az önmegvalósítással is. Éppen karriert vált, vagy végre szeretné megmutatni a világnak egyedi látásmódját vagy gondolatvilágát.

Az énmárka építés egyben egy felfedező út is. Azt veszem észre, mikor felállítjuk a stratégiát, az ügyfeleim tejesen feldobódnak. Innen tudom, hogy sikerül „megtalálnunk”, és nem „kitalálnunk”.

Az emberek boldogok lesznek attól, ha segítesz pályára állítani őket. Tudatosítani néhány sejtést önmagukkal kapcsolatban. Ez egy jó kis önismereti játszma is egyben. Van, akinek könnyen megy, van, akinek nehezebben.

Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre.

Miért dolgozom így? ​

Mert megfigyeltem egy dolgot az életben: az ember azokban a dolgokban tud csak kitartó lenni, amit valamiféle küldetéstudat motivál.

A motiváció mindig ott veszik el, amikor az ember kényszerből csinál dolgokat, és nem azért, mert örömét leli benne. Örömet pedig olyan munkában fog csak lelni, amiben úgy érezi ki tudjuk élni a belülről jövő motivációit. Remélem érthetően fogalmazok.

Mit értek ez alatt? Vannak olyan típusú emberek, akik szeretnek másokat tanítani, nevelni. Vannak olyanok, akik imádnak elemezni és logikusan gondolkodni. Van, aki oda van a tudományért. Van, aki szereti az embereket megörvendeztetni valamiféle esztétikai élménnyel. Van, aki szórakoztatni szeret; van, aki segíteni. Sokfajták vagyunk.

Hiszek abban, hogy az ember abban lesz a legsikeresebb és a legkitartóbb, amiben tényleg kiélheti a belső motivációit.

Ezért akarom a személyes márkaépítés során megtalálni azt, amiről a legjobban és a leghitelesebben tud kommunikálni.

Énmárka építés

Mert azt akarom, hogy sikeres legyen. Ne adja fel félúton. Örömét lelje benne. Sikerélménye legyen. Jó visszaigazolásokat kapjon. Hogy mindvégig motivált maradjon annak ellenére, hogy néha nehézségekbe is ütközik. Hogy kitartó legyen és türelmes, míg megjönnek az átütő eredmények.

Ezt csak akkor tudom elérni, ha a stratégiával tényleg sikerül „megtalálnom”, és nem kitalálnom a személy belső hajtóerőit és mozgatórugóit.

Ez az én kicsi titkom, most elárultam nektek.

Ha te is személyes márkaépítő vagy, és szeretnél többet tanulni a témáról, ajánlom a Te vagy a brand – személyes márkaépítés a közösségi médián workshopunkat. 

 

A szerző

Csábi Boróka

Te vagy brand alapítója

Ha ügyes vagy már építed a céged márkáját. Ha nagyon ügyes vagy, akkor nem csak a céged márkáját, de mellé a saját személyes márkádat is építed.

Azt látom, azok a cégek, ahol együtt épül a márkával a cég víziókkal és miértekkel rendelkező frontemberének személyes márkája, könnyebben és gyorsabban válnak ismertté.

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart