Workshop

Személyes márkaépítés a közösségi médián

Te vagy a brand workshop

Azért hoztam létre a Te vagy a brand  személyes márkaépítés a közösségi médián workshopot, hogy segítsek a vállalkozóknak, szabadúszóknak, vezetőknek a professzionális online jelenlét kialakításában.

A digitalizáció miden szektorban egyre nagyobb teret hódít, és könyörtelenül követeli a változást, a felzárkózást.

Ez igaz a személyes márkaépítésre is.

Az ember minden percben hátrahagyja digitális lábnyomát. A leendő ügyfelek, partnerek, munkaadók első dolga, hogy utánanéznek, mit és milyen formában kommunikálunk magunkról.

Megmutatom, hogyan alakíts ki magadról egy vonzó képet a mai divatos digitális felületeken. Sőt, ha neked arra van szükséged, hogy ezen keresztül ügyfeleket, vásárlókat generálj, ennek a módját is megtanítom a Te vagy a brand workshopon.

Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója.

Ki vagyok én?

Az én történetem webáruház-tulajdonosként kezdődött, ami miatt kénytelen voltam kitanulni az online marketing és a közösségi média minden csínját-bínját. 8-9 éve foglalkozom online értékesítéssel, de úgy éreztem, valami mindig hiányzott az életemből: az ember. Nagyon szeretek emberekkel foglalkozni, ezért specializálódtam az online marketing területén belül a személyes márkaépítésre. Ebben minden eddig megszerzett digitális marketinggel és kommunikációval kapcsolatos tapasztalatom és tudásom fel tudom használni, hogy ezúttal ne egy terméket, hanem magát az embert „adjuk el”.

Így jött létre a Te vagy a brand.

Büszke vagyok az üzleti életből kikerülő ügyfeleim eredményeire és sikereire, és arra, hogy több száz embernek sikerült már megtanítanom a személyes márkaépítés alapjait.

A legszebb mondat, amit egy ügyféltől hallhatok: „Boróka, köszönöm, hogy segítettél elérni az üzleti céljaimat. Sikerült, amit együtt kitűztünk!”

Mi mindent csináltam már?

Blog

Több sikeres blogot építettem fel, ezek közül van, amelyiket naponta 3-4000 ember látogat

Facebook oldal

Építettem több tízezres aktív Facebook oldalakat

Facebook csoport

Több ízben építettem nagyon sikeres Facebook csoportokat

Szerkesztő

3-400 cikket publikáltattam egy írócsapattal

Videó

Csináltam videót, amin a Facebook-on 1,2 millió megtekintést számlál

Instagram

Több tízezres követőbázissal bíró Instagram oldalakat építettem fel

Pinterest

Több Pinterest oldalt építettem fel, az egyiket félmillióan nézik havi szinten

LinkedIn

Többezer követőm van LinkedInen is, és egy év jelenlét után LinkedIn influenszer díjra jelöltek

Írás

Én magam is több száz cikket írtam, amit túlzás nélkül az évek alatt kb. 1,5 millió ember olvasott

Posztok

Több ezer posztot készítettem, írtam, képtelenség lenne összeadni mennyi embert értem el, de itt is milliós nagyságrendről beszélhetünk

Sajtó

Több száz sajtó megjelentést generáltam az évek alatt, jól sikerült cikkekkel, amiket átvettek nagyobb oldalak

Tudom, hogyan tudod magad ismertté tenni a közösségi médiát használva

Személyes márkatanácsadóként több száz embernek segítettem már a workshopjaimon vagy személyes tanácsadásomon keresztül felépítetni a digitális személyes márkájukat. 

Mi a siker két titka? Ezt két részre osztanám

Csábi Boróka személyes márkaépítés

Technikailag minden közösségi médiafelületet meg kell érteni: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube – tudni kell, hogyan lehet növekedni ezeken a felületeken, technikailag mire van szükség ahhoz, hogy hónapról hónapra egyre nagyobb számokat érj el – ez úgymond a száraz, technikai része a dolgoknak.

A másik része pedig tudni, hogyan kell kreatívan kommunikálni, hogy rengeteg ember reagáljon a posztjaidra, egyre többen olvassanak, kövessenek. Megtanítom neked, mik azok a trükkök, mik azok a fogások, amelyektől egy poszt/cikk/videó működni fog. 

A hosszú évek tapasztalata alatt megfigyeltem, elkülönítettem és százszor és százszor leteszteltem, hogy mitől lesz egy poszt sikeres: ezeket is el fogom árulni neked. 

Mit nem fogok neked tanítani?

Én nem azt fogom neked megtanítani, hogyan fújd fel a számaidat a közösségi médián. Én arra tanítalak meg, hogyan legyél igazi vezető, igazi véleményvezér, akire hallgat a közönsége.

Mert influenszer és influenszer között is sok különbség van. Nem minden influenszer valódi véleményvezér. Az, hogy valaki sok lájkot seper be, még nem jelenti azt, hogy valódi véleményvezér, és hogy a közönsége valóban hallgat rá.

Megtanítalak hitelesen és profin kommunikálni, megtanítalak, hogyan válj a területed valódi véleményvezérévé, akire odafigyelnek és hallgatnak, akitől vásárolnak.

Mit tudok neked megtanítani?

  • Megtanítom neked a személyes márkaépítés alapjait.

  • Meg fogod érteni, milyen pillérekre kell személyes márkát építeni ahhoz, hogy hiteles legyen, és valóban eladjon.

  • Meg fogod érteni, mi egy sikeres brand titka. 

  • Megérted, mire tudod használni a személyes márkádat. 

  • Segítek abban, hogyan találd ki magad.

  • Együtt kidolgozzuk, hogy mi legyen a stratégiád.

  • Megtanulod, hogy mi fog kiemelni téged az átlagból.

  • Elárulom, mi a legnagyobb érték ma a közösségi médián, te hogyan teremtheted meg azt, és ez hogyan fog sikeressé tenni.

  • Megtanítom neked, milyen közösségi média felületek léteznek, mire kell őket használni.

  • Ez magában foglalja a következőket: Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest, LinkedIn, blog. Belemegyünk kicsit a száraz, technikai dolgokba is. 

  • Megtanítom, mit kell tenned, hogy sikeres legyél ezeken a felületeken. 

  • Segítek abban, hogy a posztjaid tényleg eljussanak a célközönségedhez. 

  • Megmutatom, hogyan kommunikálj képekkel.
  • Megtanítalak, hogyan posztolj, hogy az emberek odafigyeljenek rád.

  • Elkülönítettem azt a 6 összetevőt, ami sikeressé tesz egy posztot, és ezt is elárulom neked.

  • Segítek kidolgozni, hogy neked miről kell posztolnod, és milyen rendszeresen. 

  • Elárulom, mik azok a tényezők, amelyek megkülönböztetnek egy véleményvezért, akire valóban hallgatnak, egy olyan valakitől, akinek csak sok követője van.

  • Megmutatom, hogy nem az a lényeg, hogy sok követőd legyen, hanem hogy olyan követőid legyenek, akik hallgatnak rád.

  • Segítek abban, hogyan kezeld a támadásokat, a negatív embereket. 

  • Megtanítom annak a titkát, hogyan ne legyél “túl sok”, mégis mindig érdekes maradj.

  • Megtanítom, mi az technika, amivel úgy tudsz értékesíteni, hogy közben nem vagy nyomulós és tolakodó. 

  • Elárulom annak a titkát, hogy mivel tarthatod fenn a motivációdat. 

Akik már elvégezték

Úgy döntöttem Boróka kap egy esélyt. 2019 év végén találkoztam a Te vagy a brand workshoppal. Úgy érkeztem meg a workshopra, hogy korábban már használtam a LinkedInt és az Instagramot is, de ezek nem hozták azokat az eredményeket, amiket vártam. Nem volt jól átgondolt stratégia a posztok mögött. Tudtam, hogy meg lehet csinálni, csak meg kell szereznem hozzá a tudást. A workshop alatt telejegyzeteltem egy komplett füzetet, és ezzel a tudással felvértezve elkezdtem újraépíteni a közösségi média kommunikációmat.
Gábor
marketinges
A legtöbb projektünket - beleérve a két nemzetközit is - a különböző felületeken közzétett sztorik és az őszinte és életszerű posztok hozták. A legszebb, hogy ők kerestek meg minket. Mindezek alapjait a Te vagy a branden tanultam meg. Köszi, Boróka!
Robi
cégvezető
Most már elárulom, hogy az Európa Bajnokságot hagytam ki az előadásodért! Nehéz volt megküzdenem azért, hogy ma ott lehessek, DE! minden pillanata megérte! Nem csinálnám máshogyan most sem! Fantasztikus volt, inspiráló és annyi új megértést adott, amiről nem is álmodtam. Hálásan köszönöm.
Nóri
táncos
Az eltelt időszak egyik legmeghatározóbb workshopján volt szerencsém részt venni tegnap. Köszönöm Boróka ezt a maradandó élményt!
renáta
vállalkozó
Nagyon jó volt a mai nap! Rengeteg hasznos infót hallottunk, hihetetlenül jól összerakott előadás volt! Köszönöm! :-).​
Kriszta
online networker
Én még nem hallottam olyat, hogy valaki ennyire elsajátította volna a használható közösségi oldalakat. Olyat már igen, hogy egyben kiemelkedő, de amit te nekünk tegnap leadtál, az eddig mindent visz nálam. Zseniális volt! Köszi Boró! ​
andrea
egyedi bútorok
Csábi Boróka fantasztikus napot szerzett azoknak, akik ott voltunk a Te vagy a brand című workshopján. Egyszerűn, érthetően magyarázta el nekünk a közösségi média működési mechanizmusát, sorra véve felhasználási nagyság szerint annak fajtáit. Mindezt rengeteg humorral, saját életéből vett példákkal. Felvállalva sebezhetőségét, és - nem álszerénykedve - saját sikereit. Csillogó szemekkel, roppant módon inspirálva, végtelenül hálásan Borónak jöttünk el tegnap a képzésről. Sok ilyen tartalmas napot kívánok Mindenkinek.
Aurélia
life coach
Ne csak a Te vagy a brand workshopra jelentekezzetek, hanem a LinkedIn tanfolyamra is! Remek volt! Mindent meg lehet tudni, ami fontos!
András
IT cégvezető
Fantasztikus volt! 😍 Bevallom, Z generációsként mindig félek és szkeptikus vagyok az ilyen típusú rendezvényekkel/előadásokkal kapcsolatban. Vajon fognak újat mondani? Vajon tudnak olyan tudást és technikai információt átadni, ami nagyon nagy áttörést jelent az én “alap tudásomban”? De te abszolút minden elvárást felülmúltál. Nagyon sok hasznos dolgot merítettem, ráadásul nagyon érthető volt. Köszönjük!❤️🙏🏼
Netti
network marketing
A Te vagy a brand alapvető rálátást ad a közösségi média felületekre, megtanít hogy mikor melyikhez nyúlj és azt is, hogyan használd azokat, hogy ne csak az idődet pazarold, de eredményes is lehess. Ajánlom!
Márton
Ügyvezető igazgató
Gratulálok a tegnapi workshopodhoz, Boróka! Fantasztikus volt a könnyed&humoros stílus 😎, ami által átjött az üzenet: a hasznos tudás. A tegnapi posztomat már úgy írtam meg, hogy igyekeztem felvenni a közönség nézőpontját 😃. Nagyon hasznos volt! Hát igen: a személyiséged mindent visz! Átjött a szeretet ❤️!
Éva
pénzügyi controller

Kinek ajánlom ezt a képzést?

MLM hálózatépítőknek, online networkereknek, értékesítőknek, művészeknek, előadóművészeknek, előadóknak, startuposoknak, ügyvezetőknek, cégtulajdonosnak, igazgatóknak, vezérigazgatóknak, trénereknek, coachoknak, vállalkozóknak, freelancereknek, bloggereknek, íróknak, fotósoknak, grafikusoknak, videósoknak, marketingeseknek, webáruház-tulajdonosoknak, influenszereknek, edzőknek, tanácsadóknak

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Kezdő

Közepes

Előképzettség

Milyen előképzettség kell hozzá?

Közösségi média alapvető felhasználói ismeretek (átlag, magán felhasználóként már tudod használni a Facebookot vagy bármelyik közösségi média felületet).

Előfeltétel

Van-e előfeltétle a tanfolyamnak?

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető workshop.

Te vagy a brand - személyes márkaépítés a közösségi médián workshop

Válaszd ki a neked megfelelő időpontot és helyszínt!

Online rendezvény időpont: 

I. rész: 2021. március 24. (szerda) 

9:30-13:00 (egy szünettel)

II. rész: 2021. március 25. (csütörtök) 

9:30-13:00 (egy szünettel)

Élő, online rendezvény

34000 Ft
Az ár az ÁFÁ-t tartalmazza
  • Élő online webinárium
  • Felvételről még 10 napig visszanézhető
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 25 fő
online

Élő, személyes rendezvény időpont:

Az emelkedő covid esetszámok miatt az élő rendezvények szervezését határozatlan ideig elnapoljuk.

Megértésedet köszönjük!

Élő, személyes rendezvény

42000 Ft
Az ár az ÁFÁ-t tartalmazza
  • Helyszín: Park Inn By Radisson hotel, Budapest, Szekszárdi u. 16-18, 1138
  • Igényes környezetben
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 25 fő

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “TE VAGY A BRAND – SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁN” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése: „Te vagy a brand – személyes márkaépítés a közösségi médián” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 7 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. március 24. 

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. március 25.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Te vagy a brand – hogyan építsd fel a személyes márkádat a közösségi médián workshop: ez a workshop mindennek az alfája és omegája. Itt fektetjük le azt az alapvető tudást és megértést, amire szüksége van annak, aki sikeres márkát szeretne építeni a ma divatos közösségi média felületeken.

  1. rész – márkaépítés alapok
  2. rész – stratégia kidolgozása 
  3. rész – közösségi média orientáció
  4. rész – kommunikáció

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 34.000, – Ft , élő rendezvény estén 42.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a workshop után pár órával azonnal kiküldünk a résztvevőknek.

 

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Még aznap küldünk róla egy e-mailt, miután a webinárium véget ért.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

 

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Te vagy a brand – személyes márkaépítés a közösségi médián workshop

Részletes tájékoztató a Te vagy a brand workshopról itt.

Stratégiaalkotó workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Frappáns szövegírás workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Személyes márkaépítés a LinkedInen workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Facebook oldal-, és hirdetéskezelés a nulláról workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Blog, ami vonzza az ügyfeleket workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart