A Te vagy a brand 2021-es Év márkaépítője: Radnóti Mária
WOW
Olvasási idő: 2-3 perc
Mikor meghirdettük az első “Hónap márkaépítője” kihívást, álmunkban sem gondoltuk volna, hogy ilyen messzire jutunk, ennyi remek márkaépítőt ismerünk meg. Hogy mindezt megfejeljük, a legjobbak között is kiválasztásra került az abszolút győztes.
Egy ügyfél sikere mindig öröm számunkra. Az Év márkaépítője pályázatra beérkezett munkákban borzasztó nagy boldogság volt látni és olvasni, hogy milyen eredményeket értetek el a nálunk tanultak gyakorlatba ültetésével.
De mint minden pályázatnál, csak egy lehet a nyertes. Ez 2021-ben nem más lett, mint Radnóti Mária. Maris ugyanis az online kommunikáció segítségével két olyan ütős márkát épített fel, amelyek azóta is folyamatosan szárnyalnak.
Ez a két vállalkozás nem is lehetne különbözőbb egymástól, az egyiknél a személyét építi, a másiknál pedig egy céget, egy nem természetes személyt. Amellett, hogy egy sikeres network marketing vállalkozást vezet, Maris társtulajdonosa a Balaton egyik legmenőbb hamburgerezőjének, a Bitang Burgernek.
Alkalmazva a Te vagy a brand tanfolyamain tanultakat, kitartó és alázatos munkájának köszönhetően, hihetetlen eredményeket ért el, mindkét vállalkozásában.
Maris története és a vele készült interjú mindenki számára inspiráló és tanulságos lehet, hiszen méltán lett Ő a 2021-es ÉV márkaépítője.
Maris a trófea mellett egy évig teljes és korlátlan hozzáférést kapott minden anyagunkhoz, illetve csináltunk egy reklámfilmet a Bitang Burgernek ajándékba, amit megkaptak szabad felhasználásra.
Gratulálunk Maris, megérdemelt kezekbe került ez az elismerés!
Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre!