Személyes márka fejlesztőkártya

Nem hiányozhat egyetlen énmárkaépítő asztaláról sem!

8 900 Ft

Személyes márka fejlesztése eszköz – személyes márka fejlesztőkártya önazonos márkaépítéshez
Személyes márka fejlesztőkártyák
Személyes márka fejlesztőkártya
Személyes márka fejlesztése – önismereti kártyák vállalkozóknak

Egyik este feküdtem a piros bársonykanapémon a dolgozószobámban, és azon gondolkodtam, hogyan tehetném a személyes márkaépítést játékossá, kreatívvá, mindazonáltal hatékonyan adaptálni egy olyan világhoz, amelyben mindig rohanunk, töredéknyi időnk van, ám ahol mégis megvan az igényünk a fejlődésre.

Kihívás? Uncsi, már ezerszer elsütöttem.

Kihívás, de picit másként! Mondjuk, kártyákon?

Kártya! Ez mekkora ötlet! Jobb, mint a könyv!

Irány a Google: personal branding cards – nincs ilyen! Akkor ez egy világraszóló találmány!

A prototípust kivittem egy fesztiválra tesztelni, ahol hatalmas sikert aratott. Az egyik konkurenciám gyorsan le is nyúlta az ötletet. 

Akkor itt most gyorsan tanuljuk meg a márkaépítés egyik fontos szabályát: ne azt nézd, mit csinálnak a versenytársaid, és ne őket másold, hanem azt nézd, mire van szüksége a vevőidnek és a piacodnak, és erre alapozva alkoss valami egyedit!

személyes márka fejlesztése

A cél, hogy tudatosabban kommunikálj, hogy tudatosabban építsd az énmárkádat, hogy fejlődj, hogy megnőjön az önbizalmad, hogy jobban higgy magadban, és megtaláld az egyediséged és a karaktered mint személyes márka.

52 kártya, 50 feladattal.

Játszhatod úgy ezt a játékot, hogy mondjuk, minden hétfőn húzol egy lapot, és végrehajtod a rajta szereplő feladatot.

Akár párba is állhatsz valakivel, és minden héten számon kérhetitek egymástól a feladatokat, amelyeket az adott hétre húztatok.

Sőt, ha Te ennél gyorsabban akarsz haladni, minden nap is húzhatsz egy kártyát.

Véletlenül másodszorra is kihúztad ugyanazt a kártyát? Semmi gond, a személyes márkaépítés egy véget nem érő folyamat, és lehet, hogy most egy picit mást fog adni az adott feladat, mint az előző alkalommal.

A kártyák címkézve vannak, mert vannak benne könnyű, szinte azonnal végrehajtható feladatok, de lesz köztük olyan is, amelyik több előkészületet és munkát igényel majd.

Mit fogsz fejleszteni a feladatkártyák által?

Kommunikáció

Önismeret

Posztolás

Első benyomás

Magabiztosság

Öntudat

Kapcsolatépítés

Önbizalom

Bátorság

Piackutatás

Marketing

Branding

Storytelling

Viselkedés

Célok

Kinek készült a kártya?

Érdekel, hogy tudatosabban építsd a személyes márkádat? Akkor Neked.

Offline, online – teljesen mindegy, a személy márkaépítés ma a munka világában lassan az alapműveltség részévé kell, hogy váljon. Az első benyomás; hogy normálisan tudjuk kommunikálni, kik és mik vagyunk; hogy megfelelően viselkedjünk; hogy be tudjunk rendesen mutatkozni; hogy igényesen jelenjünk meg a világhálón; hogy tisztában legyünk az értékünkkel, értékrendünkkel és erősségünkkel, és ezt tudatosan képviselni tudjuk – egy olyan világban, ahol a farkastörvények uralkodnak, és ahol mindig az fogja elvinni a prímet, aki hangosabb és több figyelmet tud szerezni magának – egy életbevágó készség. És a jó hír, hogy ez egy fejleszthető készség. Ez a kártya pontosan ezt fogja tenni.

Ki Csábi boróka?

AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONSAN, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT – ez a Te vagy a brand küldetése.

2019 óta Boróka és a 12 fős Te vagy a brand csapat több tízezer vállalkozónak, marketingesnek és szakértőnek segített megtalálni a saját hangját, és olyan önazonos online jelenlétet építeni, amely valódi bizalmat, ügyfeleket és üzleti növekedést hoz.

A Te vagy a brand az elmúlt évek egyik legdinamikusabban fejlődő marketing- és énmárkaoktatási platformja Magyarországon. A tanfolyamok, a blogcikkek és a mentorprogramok havonta több ezer tanulót érnek el, akik a legfrissebb közösségimédia-trendekre és az önismeret-alapú énmárkaépítés módszereire keresnek gyakorlati megoldásokat.

Boróka több mint 55 000 közösségimédia-követővel az egyik legismertebb és legbefolyásosabb énmárkaépítési szakértő a hazai piacon. A Datalyze mérése alapján 2020-ban a vállalkozói kategóriában 2. leggyorsabban növekvő influenszer, míg a LinkedIn egy meghívásos program keretében Personal Branding Top Voice címmel ismerte el.

Rendszeresen tart stratégiai tréningeket vezetőknek, mérnököknek, orvosoknak, tanácsadóknak és értékesítőknek, ahol bebizonyítja: az énmárka nem a felszínről szól, hanem a hitelességről, az önismeretről és arról, hogy merjük megmutatni magunkat a digitális térben. Több száz sikeres vagy feltörekvő énmárka épül már az ő tanításai nyomán.

Előadóként a legnagyobb szakmai konferenciák színpadain is rendszeres szereplő, ahol inspiráló, humoros és elgondolkodtató stílusával mély nyomot hagy a hallgatókban. Missziója, hogy minél több vállalkozó és szakember fedezze fel:
akkor válunk igazán láthatóvá, amikor vállaljuk önmagunkat — és ez ma már elengedhetetlen az üzleti sikerhez.

Ahol már találkozhattunk

Fejleszd az énmárkádat könnyeden és játékosan!

A Te asztalodról sem hiányozhat ez a pakli!

Személyes márka fejlesztőkártya

Rendeld meg most

a paklidat!
8 900 Ft
  • 50 feladat
  • Játékos tanulás
  • Énmárka fejlesztés
  • Személyiségfejlesztés
  • Önbizalom fejlesztés
  • Prémium minőség