A LinkedIn zseniális lehetőséget nyújt a márkaépítésre és érdeklődők generálására, ennek ellenére nagyon kevesen értik még a benne rejlő potenciált.
A legfrissebb számok szerint Magyarországon több mint 1,1 millió felhasználója van ennek az üzleti közösségi média platformnak.
Megtalálhatóak rajta a legnagyobb cégek fejesei.
Multinacionális cégek döntéshozói.
A KKV szektor képviselői.
Ezen kívül rengeteg munkavállaló, szabadúszó és diák is.
A LINKEDIN minden szinten bizonyít
Van olyan ügyfelünk, aki a network marketing vállalkozását a LinkedInről építi, de dolgozunk a KKV szektor képviselőivel és multinacionális cégekkel is, hogy kialakítsunk számukra egy lead-generáló és brandépítési stratégiát ezen a platformon.
Mit tud hozzátenni a LinkedIn a marketingedhez?
Rendkívül jó abban, hogy tovább erősítsd és építsd vele a branded jelenlétét.
Tartalommarketing és social selling stratégiád elképesztően hatékony eleme.
Lead-generálásra és értékesítésre is kiváló eszköz.
Kinek és mire ajánlott a LinkedIn?
B2B cégek marketingmixének kötelező eleme.
Szabadúszók számára, akik egyszemélyes vállalkozóként szeretnék feltölteni a naptárjukat.
Nagyobb cégeknek, ahol az employer branding a kihívás.
Értékesítési csapatok számára: a sales csapat modern és rendkívül hatékony lead-generáló eszköze.
Összetett, szegmentált, minőségi és nem mennyiségi lead-generáló kampányok futtatásához, KKV, multik vagy szabadúszók számára egyaránt.
Mit kapsz ezen az ingyenes előadáson? az ingyenes előadáson?
Konkrét számokat és statisztikákat, amelyek megmutatják, hogy egyáltalán kinek és miért ajánljuk a LinkedInt.
Összefoglalót arról, hogy mit lehet kihozni a LinkedIn különböző funkcióiból és mik a sikeres LinkedIn-marketing elemei.
Esettanulmányokat a szabadúszóktól a KKV-szektor legjelentősebb szereplőin keresztül egészen multinacionális cégekig.
Kik vagyunk mi?
Csábi Boróka vagyok a Te vagy a brand alapítója. Négy éve kezdtem el a személyes márkámat építeni a LinkedInen, és bizton állíthatom, hogy ez életem legjobb marketingbefektetése volt.
Csábi Boróka
A LinkedInnek köszönhetően ma már elmondhatom magamról, hogy a legjobbak legjobbjainak dolgozunk, az ország legprogresszívebb salescsapatiat képezzük a LinkedIn használatára, illetve a legkomplexebb kampányokat tudjuk összerakni a B2B marketingmix minden elemére kiterjedően, ahol a LinkedIn haladó funkcióit integrálva a kampányod már meglévő elemeihez egy teljesen új szintet hozunk a lead-generálásban és nurturingben.
Munkám során a LinkedInt láttam bizonyítani nagyvállalati, KKV, de az egyéni vállalkozó szintjén is. Ezen az ingyenes előadáson elmagyarázom mi a jelenleg sikeres stratégia ezen a felületen.
Amikor cégekhez járok tárgyalni, sokszor szembesülök azzal, hogy a marketingesek sincsenek teljesen tudatában annak, mennyi lehetőséget rejt a LinkedIn. Szóval, ha marketingenként szeretnéd felzárkóztatni a tudásod a LinkedInnel kapcsolatban, szívesen látlak az előadáson.