fbpx

Workshop

Személyes márkaépítés a LinkedInen

Hozd a laptopod és egy délután alatt kialakítjuk a szakmai személyes márka kommunikációdat a LinkedInen!

  • Mi legyen a szakmai személyes márka kommunikációs stratégiád?
  • Hogyan alakítsd ki a profilodat, hogy az megnyerő legyen, és kiemelkedjen az átlagból?
  • Milyen részeket kell kitöltened a profilodon, és mit érdemes magadról elmondani?
  • Hogyan különböztesd meg magad a versenytársaidtól, hogy az emberek rád emlékezzenek? 
  • Szakmai személyes márkaként, miről érdemes posztolni, és miről nem?
  • Hogyan írj olyan posztokat, amik izgalmasak lesznek a kapcsolataidnak, és sok aktivitást vált ki belőlük?
  • Hogyan tedd bele a személyiséged a posztjaidba, de mégse lépd át azt a hátárt, hogy a LinkedIn elsősorban egy szakmai fórum?
  • Hogyan építs számodra fontos kapcsolatokat? 
  • Hogyan ne legyél tolakodó vagy “nyomulós”, és az emberek szívesen vegyék a kezdeményezéseidet? 
  • Hogyan szerezz barátokat, szövetségeseket és ügyfeleket a LinkedInen?
  • És még sok mást fogunk megtanulni ezen a délutánon. 
  • Sőt, nem csak megtanuljuk, ott helyben meg is valósítjuk. Hozd a laptopod és a workshop végén úgy fogsz felállni, hogy összeraktuk a profi LinkedIn szakmai személyes márka kommunikációdat!

Jelenleg nincs jobb üzleti fórum, ahol felépítheted a szakmai személyes márkádat, mint a LinkedIn

„Én csak a személyes kapcsolatokban hiszek”– hallom sokszor ezt a mondatot. Én is a személyes kapcsolatokban hiszek, de a folyamatot valahol el kell kezdeni! Ahhoz, hogy építhesd a személyes kapcsolataidat, valahogy el kell juss az emberekhez, meg kell ismerned őket, e-mail címet vagy telefonszámot kell cserélned velük, nem?

Persze, eljárhatsz folyamatosan üzleti reggelikre, partnertalálkozókra, felléphetsz rendezvényeken, odamehetsz minden élő emberhez, és beszélgethetsz velük, kezükbe nyomhatod a névjegykártyádat. Ez a 90-es években rendkívül jól működött, ez nem kérdés. Korlátozottan ma is működik.

Viszont van valami, ami most sokkal hatékonyabb. Időt, energiát és pénzt spórol neked, sokkal kisebb erőfeszítésből el tudod ma már érni a célközönséged, hála a közösségi média megjelenésnek. Ezek közül is a LinkedInnek. Az összes közösségi média jól használható kapcsolatépítésre, de B2B kapcsolatokban a LinkedIn verhetetlen.

Mondom a folyamatot

  • Kitöltöd rendesen a profilod. Adsz arra, hogy az emberek megértsék, mi a tevékenységed, mivel foglalkozol pontosan.
  • Megkeresed a LinkedInen a számodra érdekes embereket, és küldesz nekik egy barátságos kapcsolatfelkérést.
  • Rendszeresen posztolsz, hogy elnyerd az új kapcsolataid szimpátiáját, bizalmát és jobban megismerjenek (személyes márkát építesz).
  • Elkezdesz levelezni a potenciális ügyfeleiddel.
  • Ha érdekesek vagytok egymásnak, akkor eljött a telefonhívás vagy a személyes találkozás ideje.
  • És megköttetik az üzlet vagy létrejön egy új barátság (vagy mindkettő).

Ennyire egyszerű lenne? Igen. Igazából ezzel a képlettel máris elkezdhetsz leadeket, értékesítéseket, kapcsolatokat szerezni az LinkedInen. Elmondtam neked, hogy kell.

De tudom, most egy csomó kérdésed lett hirtelen

  • Hogyan töltsem ki a profilomat, mit és hova írjak, hogy az jó legyen?
  • A profilomon, hogyan fogalmazzam meg a szövegeket, hogy ne legyek unalmas, és az emberek felfigyeljenek rám?
  • Ha bejelölök valakit, vissza fog jelölni? Nem ciki ez? Hogy csináljam, hogy jó legyen?
  • Miről posztoljak és mennyit?
  • Az én szakmám olyan száraz, arról nem lehet posztolni!
  • Meg egyébként is csak a férjem és a barátnőm fogja lájkolni! 
  • Hogyan posztoljak, hogy az érdekes legyen?
  • Milyen fajta posztokat készítsek: cikk, videó, kép?
  • Miről beszéljek egyáltalán?
  • Hogyan keressem meg azt, aki szerintem potenciális vevőm?
  • Mit írjak neki, hogy ne legyen túl tolakodó?
  • Legyen céges oldalam?
  • Mire jó a céges oldal?
  • Hogy lesznek követői a céges oldalamnak?
  • Lehet a LinkedInen hirdetni?
  • Előfizessek a LinkedIn Prémiumra? Mire lesz jó az nekem?
  • Mire jó a LinkedIn csoport vagy a LinkedIn esemény?

Nos, azért vagyunk itt, hogy ezeket, és még sok más kérdést megválaszoljunk

Kik vagyunk mi? Az egyik...

Az elmúlt években tárgyaltam többezer fős nagyvállalatok vezérigazgatóival, állami cégek vezetőivel vagy volt vezetőivel, tartottam képzést Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi televíziójánál, piacvezető ingatlan cégének, kerestek meg országos ismertségű sztárok, multinacionális cégek vagy az egyik legnagyobb magyar egyetem dékánja. Soha, de soha nem tudtam volna ezeknek az embereknek a tárgyalóasztalához ülni a LinkedIn nélkül.

És ha azt mondom, hogy ezek közül szinte mindegyik esetben Ő keresett meg engem és nem én őt, a LinkedIn posztjaim alapján? Ezt már el sem hiszed, ugye? Boróka csak ugratsz. Ez teljes képtelenség, ilyen nincs. Azért mondod csak, hogy eljöjjek a képzésedre…

Nem azért mondom. Ez az igazság! Van ilyen! És annyira, de annyira egyszerű, ha megérted, mit kell csinálni. Ígérem, napi fél óránál többet nem fog igénybe venni.

Csak győzd válaszolgatni a leveleid, mert annyi megkeresésed lesz.

Csábi Boróka vagyok, személyes márkaépítéssel, tartalom- és közösségi média marketinggel foglalkozom most már 10 éve. A Te vagy brand megálmodója és tulajdonosa.

Csábi Boróka

A másik...

Az üzleti világ nevelt fel, ezért a LinkedIn lett az a platform, ahol megbízóinkat - legyen szó cégekről vagy személyes márkákról - képviselem. Szeretem a kihívásokat, nem ijedek meg az újtól. Ez abban is megmutatkozik, hogy ügyfeleink céljait a legkülönbözőbb iparágakon belül is sikeresen és eredményesen megvalósítottuk.

Az elmúlt évek alatt több olyan komoly üzletemberrel is sikeresen tárgyaltam, akikhez a LinkedIn segítsége nélkül soha nem jutottam volna el, ezért hiszek a LinkedIn erejében.  Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy ebből nem egy olyan személy van, aki kifejezettem egy általam írt poszt miatt vette fel velem a kapcsolatot, és kérte, hogy dolgozzunk együtt. 
 
A tanfolyamon megtanítunk téged arra, hogyan legyen olyan erős személyes márkád, ami mágnesként vonzza az új ügyfeleket! Csak győzd idővel és energiával telesíteni a megrendeléseket! 

Karászi Alexandra

Szánj rá egy délutánt és vedd kezedbe a profi személyes márkád kialakítását a LinkedInen!

Miért a LinkedIn?

  • Több mint 1 millió magyar regisztrált felhasználó az üzleti élet területén. 
  • A posztjaid 60-80 százalékban eljutnak a közösségedhez, ellentétben a Facebookkal és az Instagrammal, ahol a posztjaid a követőid csak egy kis százalékához érnek el. 
  • A LinkedInen az emberek nyitottak az üzleti kapcsolatépítésre, nem veszik tolakodásnak a hasznos tartalmakat és kapcsolatokat. 
  • 2019-ben a LinkedInt a legmegbízhatóbb hálózatnak szavazták meg (forrás: Business Insider).
  • A vezetők 91%-a értékelte a LinkedInt első választásként, amikor szakmailag releváns tartalmat szeretnének látni.
  • A vásárlók 52%-a tekinti a LinkedInt a legbefolyásosabb oldalnak az online kereséseik során.
  • A LinkedIn cikkeinek olvasói 45%-ban a felsőbb pozíciókba tartozó emberek.
  • Ötből négy LinkedIn-felhasználó dönt üzleti ügyekben. 

Egy jól felépített szakmai személyes márka folyamatosan segíti a karriered, legyél vállalkozó, szabadúszó vagy alkalmazott. Nem elég jónak lenni, az embereknek tudnia kell arról, hogy jó vagy. Senki nem fogja elmondani nekik helyetted. Neked kell megmutatnod a szakértelmedet! 

Gratulálunk!

Egy igazi Early Bird vagy. Letarolhatod a piacod, mielőtt ideér a konkurenciád.

Foglald le a helyed mielőtt a versenytársad jön el, és kapja meg ezeket az információkat!

Eljött a te időd, hogy igazi lépéselőnyre tegyél szert.

Akik már elvégezték

Nekem rengeteget adott minden tanfolyam, amin ott lehettem. A Facebookoson, a LinkedInen és a Frappáns szövegíráson is voltam. Azt kell mondjam Boró profi. Ismeri a piacot, tudja, hogy hol mi a dörgès. Az összes tanfolyam azonnal használható, gyakorlati tudást adott. Nekem ez mindennél fontosabb, mert voltam már sokszor olyan képzésen, ahol nagyon jól éreztem magamat, belelkesültem, hogy hű, de fogom csinálni, és másnap...paff...semmit se tudtam, hiába írtam fel, jegyeztem meg. Sosem mondták el, hogyan kell csinálni, csak azt, hogy csináljam. És persze nem ment. Itt pedig szinte azonnal elkezdtük közösen és, mivel tudtam a hogyanokat, ezért önállóan később is ment. És, ha elbátortalanodtam csak előkaptam a jegyzetet és új lendületbe jöttem.🤩🙏
Nóri
személyes pénzügyi stratéga
Életre keltettétek brandépítésem fáját, ami azóta szépen fejlődik, újabb hajtások, újabb levelek jelennek meg. A tanfolyamotok választ adott arra a kérdésemre, hogy hogyan induljak el a vállalkozásommal a közösségi médiában. Segítségetekkel megtaláltam az egyediségemet, megalkottam LinkedIn profilom gerincét. Magabiztosabban használom a szakmai közösségi médiát és új kapcsolatokra tettem szert.
Gábor
biztosítási tanácsadó, "a verselő biztosítós"
Ne csak a Te vagy a brand workshopra jelentekezzetek, hanem a LinkedIn tanfolyamra is! Remek volt! Mindent meg lehet tudni, ami fontos!
András
ügyviteli szoftverekkel foglalkozó mérnök
Köszönöm a LinkedIn tanfolyamot, nagyon hasznos volt. Nem gondoltam volna, hogy ennyire komplex tud lenni egy online tanfolyam!
Laura
marketinges
Hasznosnak találtam a LinkedIn képzést. Boróka jól végigvitte, hogy mire és hogyan használható jól a személyes profil ezen a felületen, és kaptunk számos praktikus tippet ahhoz, hogy mit érdemes végig gondolni stratégia szinten is.
Éva
szakmai-és ügyfélkapcsolati vezető
Ez az a professzionalitás, amit vártam. Nagyon jól felépített, ténylegesen használható tudással lettem gazdagabb.
Anikó
vállalkozásfejlesztési tanácsadó

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Kezdő

Közepes

Előfeltétel

Van-e előfeltétle a tanfolyamnak?

Legyél felregisztrálva a LinkedInre. Nem baj, ha még nem tudod használni rendesen, de legyen egy fiókod már, amivel dolgozni tudunk.

Előképzettség

Milyen előképzettség kell hozzá?

Legalább Facebook alapvető felhasználói ismeretek (átlag, magán felhasználóként már tudod használni a Facebookot). Ha pedig felhasználóként már a LinkedInt is tudod kezelni, akkor még könnyebben érthető lesz az anyag, de ez nem előfeltétel.

Személyes márkaépítés a LinkedInen workshop

Válaszd ki a neked megfelelő időpontot és helyszínt!

Időpont: 2021. május 25. (kedd)

13:00-18:00 (két rövid szünettel)

Élő, online rendezvény

34000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza
  • Élő online webinárium
  • Felvételről még 10 napig visszanézhető
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 15 fő
online

Az emelkedő covid esetszámok miatt az élő rendezvények szervezését határozatlan ideig elnapoljuk. Megértésedet köszönjük!

Élő, személyes rendezvény

42000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza
  • Helyszín: Park Inn By Radisson hotel, Budapest, Szekszárdi u. 16-18, 1138
  • Igényes környezetben
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 15 fő

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS A LINKEDINEN” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

Személyes márkaépítés a LinkedInen workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 5 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. május 25. 

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. május 25.  

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Egy jól felépített szakmai személyes márka a LinkedInen folyamatosan segíti a karriered, legyél vállalkozó, szabadúszó vagy alkalmazott. Nem elég jónak lenni, az embereknek tudnia kell arról, hogy jó vagy. Senki nem fogja elmondani nekik helyetted. Neked kell megmutatnod a szakértelmedet!

  1. rész: LinkedIn bemutatása
  2. rész: a profilod létrehozása és kitöltése
  3. rész: márkaépítési stratégia kidolgozása a LinkedInre
  4. rész: tartalommarketing

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 34.000, – Ft , élő rendezvény estén 42.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

 

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart