EGYÉNI MENTORÁLÁS

Nézzük meg, Neked melyik mentorprogramra van jelenleg szükséged

START PROGRAM INDULÓ ÉNMÁRKÁKNAK

KINEK AJÁNLJUK?

  • Kezdő vállalkozóknak és énmárkáknak, akik most indulnának, de támogatásra van szükségük
  • Meglévő vállalkozóknak, akik online jelenlétet szeretnének kiépíteni
  • Azoknak, akik személyes támogatást és strukturált útmutatást igényelnek az énmárkaépítésben

MIT KAPSZ A PROGRAMBAN?

  • Alapok lefektetése: értékek, küldetés, vízió és brand sztori meghatározása
  • Gyakorlati megvalósítás: első 8 poszt elkészítése, tartalomstratégia kialakítása
  • Ügyfélszerzési rendszer: működőképes alap létrehozása az első ügyfelek megszerzéséhez

Végeredmény: Magabiztos, strukturált énmárkaépítési folyamat, amely nemcsak elméleti tudást, hanem gyakorlati tapasztalatot is ad.

A START PROGRAM TEMATIKÁJA

Célok meghatározása és tanulási terv ütemezése

Énmárka alapok és erősségek feltérképezése

Stratégia és célközönség meghatározása

  • Hol? Mit? Kinek? Hogyan? – kérdések megválaszolása

  • Megfelelő kommununikációs platform(ok) kiválasztása

  • Három lépcsős stratégia a fokozatos megvalósításért

  • Ideális ügyfél, persona meghatározása

Brandsztori kialakítása

Küldetés és vízió megfogalmazása

Tartalomstratégia és kommunikációs terv kidolgozása

  • Posztírás alapjai, gyakorlati workshop és az AI támogató szerepe az énmárkaépítésben

  • 8 közösen elkészített poszt a kiválasztott platformra

  • Énmárka beindítását támogató kommunikációs pillérek kialakítása

  • Poszt generáló módszerek

Értékesítési folyamat első lépései

  • Egyszerű ügyfélszerzési folyamat összeállítása

MERJ LÁTSZANI! VIZUÁLIS BRANDING CSILLÁVAL

KINEK AJÁNLJUK?

  • Vállalkozóknak, szakértőknek és cégvezetőknek, akik profi vizuális megjelenést szeretnének

  • Azoknak, akik szeretnének magabiztosan szerepelni kamera előtt

  • Mindenkinek, aki szeretne egy vizuálisan átütő brandet

MIT KAPSZ A PROGRAMBAN?

  • Vizuális szakértelem: fotózási, videózási és póztechnikák elsajátítása

  • Egyedi arculat: személyre szabott stílus és brand vizuális elemek kidolgozása

  • Gyakorlati tudás: személyes alkalmak profi szakemberekkel

Végeredmény: Professzionális vizuális megjelenés, amely segít magasabb szintre lépni a piacon és növelni az üzleti eredményeket.

IMG_6794

A MERJ LÁTSZANI! PROGRAM TEMATIKÁJA

1. MODUL: Állapotfelmérés és célok meghatározása

2. MODUL: Stílusprofil, megjelenés és vállalkozói ruhatár

3. MODUL: Márkaüzenet és vizualitás összhangja

4. MODUL: Fotó- és póztechnika elmélet

5. MODUL: Sminktechnika (nők) / Vásárlás (férfiak)

6. MODUL: Fotózási gyakorlat és vizuális tartalomgyártás

7. MODUL: Arculattervezés és végleges imázs kialakítása

8. MODUL: Összegzés és vizuális tartalomstratégia

MASTERBRAND PROGRAM BORÓKÁVAL

KINEK AJÁNLJUK?

  • Tapasztalt vállalkozóknak, akik már rendelkeznek működő márkával

  • Cégvezetőknek, akik szeretnének hátrébb lépni a napi operatív feladatoktól

  • Azoknak, akik magasabb szintre emelnék vállalkozásukat és márkájukat

MIT KAPSZ A PROGRAMBAN?

  • Stratégiai tervezés: átfogó márka- és marketingstratégia kidolgozása

  • Rendszerfejlesztés: automatizálható és delegálható folyamatok kialakítása

  • Skálázhatóság: növekedési terv és hatékony működési modell kidolgozása

Végeredmény: Egy olyan erős márka, amely hatékonyan működik, lehetővé téve a vezető személyes jelenlétének csökkentését, a vállalkozás skálázását és szintlépését.

A MASTERBRAND PROGRAM TEMATIKÁJA

Célok és erőforrások felmérése

Új stratégia kialakítása

Megújult brandelemek megfogalmazása és dokumentálása

Marketingreform

  • A termékek és szolgáltatások újraszervezése

  • A marketing- és értékesítési folyamatok felülvizsgálata és optimalizálása

  • A kommunikációs csatornák fejlesztése és új szintre emelése

  • A tartalomgyártási stratégia és folyamatok kialakítása

Növekedési terv kidolgozása

  • PR- és rendezvénystratégia megtervezése

  • Kapcsolatépítési stratégia kialakítása

  • A skálázódáshoz szükséges következő operatív lépések meghatározása

AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONSAN, ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT