fbpx

Workshop

Hatékony online tartalomkészítési rendszer

Nem tudom, hogy mit posztoljak!

Hogyan legyünk mindenütt jelen?

Tényleg minden felületre más-más tartalmat kell készíteni?

Miről és milyen gyakran kellene kommunikálnunk?

Minőség vagy mennyiség? 

Hogy lehet ezt hatékonnyá tenni? Bírni fogom én ezt?

Ezek azok a kérdések, amelyeket mindig nekem szegeznek az ügyfeleim. Általában akkor merülnek fel ilyen típusú bizonytalanságok egy vállalkozóban, ha nem állított fel egy stratégiát, és nem dolgozta ki a tartalomkészítési folyamatait. Az a lépés, amikor megírom azt a bizonyos posztot, cikket, vagy amikor elkészítem azt a bizonyos videót, már a procedúra utolsó lépése. Mindenek előtt szükséged van egy rendszerre, amely alapján hatékonyan tudsz posztokat készíteni, és ami által soha nem fogysz ki az ötletekből.  

Ez a tanfolyam azoknak szól, akik meg szeretnék tanulni, hogyan tudnak hatékonyan, folyamatosan eredményes tartalmat előállítani az online térben. 

Jobb megtanulni, mint kiszervezni

Gyakran tanácsolom a cégeknek, hogy tanulják meg, hogyan kell házon belül rendszeres és jó minőségű tartalmat létrehozni, mert ez hosszú távon sokkal hatékonyabb és kifizetődőbb a számukra.

Posztokat írni bárki tud. Amit viszont el kell sajátítani az, hogy hogyan építs fel egy rendszert a posztolás köré. Ha van egy kidolgozott folyamatod, akkor pontosan tudod, milyen típusú posztokat kell kitenned és milyen gyakran. Ha van egy rendszered arra, hogy ezeket a posztokat előre elkészítsd, akkor el fog tűnni a napi szintű stressz, amit a tartalomkészítés okoz neked. 

A tartalommarketing 62%-kal költséghatékonyabb, mint a tradicionális marketing, és háromszor annyi leadet generál (forrás: DemandMetric).

statisztikas grafikak (2)

Segítek a lépésekben

Miután készen van a brand- és kommunikációs stratégiád, és már tudod, mit szeretnél üzenni a világnak, valamint már tisztában vagy vele, hogy mely online felületeken szeretnél megjelenni, akkor a következő kérdés az, hogy miről posztolj.

Ahhoz, hogy erre a kérdésre megkapd a választ, ki kell dolgoznod a tartalomstratégiádat és az ezzel kapcsolatos folyamataidat. Ebben segítek neked a Hatékony online tartalomkészítési rendszer workshopon. 

Egy sokszor kipróbált rendszert kapsz, amit mi is használunk, illetve amit az ügyfeleinknél is bevezetünk. Tudni fogod, miről kell tartalmat készítened, és soha nem fogsz kifogyni az ötletekből és témákból.

Mindent kutatási adatokkal támasztok alá, vagy saját tapasztalataink tanulságait mutatom meg neked. Tehát ezek nem pusztán az én véleményemet tükrözik, hanem működő, letesztelt dolgok. 

Milyen kérdésekre fogsz választ kapni a tanfolyamon, milyen eredményeket fogsz elérni?

  • Mi az online kommunikáció 5 pillére?
  • Hogyan vonatkoztasd ezt a saját cégedre?  
  • Mennyi és milyen minőségű szakmai posztra lesz szükséged?
  • Megérted, miért kell néha picit általánosabb dolgokról is beszélni. 
  • Meg fogod érteni, miért van szükség személyes tartalomra, és hogy mennyit kell ebből készítened.
  • Mik azok a dolgok, amelyekről minden személyes márkának és cégnek beszélnie kell?
  • Miután megvannak a témáid (mindenkinél 7-10 témát fogunk kidolgozni), megtanulod, hogyan szervezd meg a tartalomkészítési folyamataidat. Arra is kitérünk, mit hogyan csinálj, ha egy egyszemélyes cég vagy, illetve hogyan szervezd meg a tartalomkészítést, ha többen dolgoztok a csapatban.
  • A tartalomkészítés mely részeit lehet kiszervezni, és ezeket a folyamatokat hogyan kell összehangolni? 
  • Megtanítom, melyik tartalmat hogyan tudod okosan több célra is felhasználni.
  • További ügyes fogásokat is megtanítok, amelyeket saját magam tapasztaltam ki a 12 évnyi tartalomkészítés során. Ezek által hatékonyabbá tudod tenni a folyamataidat.
  • Ha csapatod van, megtanítalak rá, hogyan szervezd meg a csapatot, hogyan tud neked egy stáb abban asszisztálni, hogy magas színvonalú tartalom kerülhessen ki minden csatornádra.
  • Megtanuljuk a tartalom különböző típusait, és hogy melyiket mire tudod használni.
  • Megnézzük, melyek azok a hasznos weboldalak, applikációk, amelyeket a tervezéshez és a kivitelezéshez használnod kell.
  • Garantálom, a workshop végére úgy tele leszel ötletekkel, hogy soha többé nem lesz gondod azzal, hogy mit posztolj!
  • Tippek, trükkök, tanácsok, amelyekre útközben jöttünk rá. Így neked nem kell éveket beletenned, hogy magad tapasztald ki ezeket. Kikapartuk már neked a gesztenyét. 
  • És végül azt is átadom, hogyan tökéletesítsd, hogyan hangold finomra meglévő rendszeredet. 
poszt tanfolyam

Kik vagyunk mi?​

Küldetésünk

Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója. Cégünk küldetése olyan színvonalas marketingképzést nyújtani a fejlődni vágyó vállalkozóknak és marketingeseknek, amely során megtapasztalják, milyen a jól felépített és motiváló oktatás, ezáltal a nálunk megszerzett korszerű marketingtudást képesek azonnal átültetni a gyakorlatba, és eredményesebbé válnak a munkájukban.

Csábi Boróka (Te vagy a brand – Alapító)

Csábi Boróka

Ha megkérdeznéd tőlem, hogy a marketingen belül melyik a kedvenc területem, akkor gondolkodás nélkül vágnám rá, hogy a tartalommarketing. Ezen belül is a tartalommarketing rendszerszintű felépítése, több csatornán átívelően. Olyan sokszor végeztem ezt már az elmúlt 12 évben a magam és az ügyfeleim számára, hogy a gondolkodásom már teljesen ráállt, hogyan lehet egy ilyen folyamatot a leghatékonyabban megtervezni és összerakni. Tisztában vagyok vele, hogy a legtöbb fejtörést a posztolás okozza a vállalkozóknak – az ügyfeleinknél is ezt látom. Olyan rendszert dolgoztam ki a hatékony és eredményes online tartalomkészítésre, amely segítségével soha többé nem lesz gond számodra a folyamatos posztolás. Mi is ezt használjuk. Nézd meg nyugodtan a Te vagy a brand összes közösségi média felületét. Rengeteg platformon vagyunk magas színvonalon aktívak. Mindez nem tudna működni, ha nem állna mögötte egy valódi rendszer. 

Kinek szól a képzés?

Személyes márkaépítőknek

Marketingeseknek 

Szabadúszóknak

Online networkereknek

Üzleti influenszereknek

Influenszereknek

Cégeknek, ha rá szeretnének erősíteni az online jelenlétükre

Online márkaépítőknek

Cégeknek, ha hatékonnyá szeretnék tenni az online tartalomgyártásukat

Induló vállalkozásoknak

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

KÖZEPES

HALADÓ

Előfeltétel

Van-e a tanfolyamnak előfeltétele?

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető workshop.

Jöjjenek akkor most a szokásos részletek arról, hogy hol, mikor és mennyiért!

Hatékony online tartalomkészítési rendszer

Válaszd ki a neked megfelelő időpontot és helyszínt!

Időpont: 

2021. május 14. (péntek)

15:00-18:30

(az időtartam felénél egy szünettel)

Élő, online rendezvény

27000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza.
  • Élő online webinárium
  • Felvételről még 10 napig visszanézhető
  • Minden kérdésedre válaszolunk
  • Maximum 25 fő
online

Időpont:

A jelenlegi kormányrendeleteknek megfelelően nem tartunk élő, személyes rendezvényeket. Várjuk, hogy mielőbb visszaállhassunk az élő oktatásra is. 

Élő, személyes rendezvény

37000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza.
  • Helyszín: Park Inn By Radisson hotel, Budapest, Szekszárdi u. 16-18, 1138
  • Igényes környezetben
  • Minden kérdésedre válaszolunk
  • Maximum 15 fő

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “HATÉKONY ONLINE TARTALOMKÉSZÍTÉSI RENDSZER” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

„Hatékony online tartalomkészítési rendszer” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 3,5 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. május 14.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. május 14.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Egy sokszor kipróbált rendszert kapsz, amit mi is használunk, illetve amit az ügyfeleinknél is bevezetünk. Tudni fogod, miről kell tartalmat készítened, és soha nem fogsz kifogyni az ötletekből és témákból.

Mindent kutatási adatokkal támasztok alá, vagy saját tapasztalataink tanulságait mutatom meg neked. Tehát ezek nem pusztán az én véleményemet tükrözik, hanem működő, letesztelt dolgok. 

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 27.000, – Ft , élő rendezvény estén 37.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart