Csábi Boróka
Láttatni az értékes és fejlett gondolkodású embereket, akik hozzájárulnak a kollektív tudatosság növekedéséhez, és ezzel az egész világ emelkedéséhez.
Az ismertség egy eszköz. A követőtábor egy erőforrás. A befolyás egy felelősség. A népnevelés pedig kötelesség.
A jövő nem a specialistáé, nem a generalistáé, hanem a vizionáriusé.
Az én történetem a bátorságról szól, és arról, hogy felvállaljuk azt, ami valójában bennünk van.
Sokáig nem mertem megmutatni magam és vállalni a gondolataimat. Éreztem, hogy lenne mit átadnom a világnak, mégis bántotta a szemem a reflektorfény. Rengeteget fektettem magamba, mert azt éreztem, soha nem leszek addig elégedett az életemmel, amíg ki nem teljesedek, abban a formában, ami az én vízióm a saját jövőmről.
Fokról fokra építettem fel a bátorságom és a kommunikációm is az online térben – ez sok embernek tetszett. Az mondták: ez más, nem a kivagyiságról szól, hanem látszik, hogy van valami, amit közvetíteni szeretnél. Egyre többen kerestek meg ismeretségi körből, hogy adjam meg a kellő kezdő löketet, inspirációt és tudást, mert valami hasonlót szeretnének ők is.
Eleinte hízelgőnek vettem egy ilyen kávémeghívást, később, amikor már nagyon rendszeres lett, elkezdett terhessé válni. Emlékszem, szinte hirtelen felindulásból kiírtam a közösségi médiára: ha tartanék egy workshopot arról, hogyan kell a személyes márkádat felépíteni a közösségi médián, eljönne-e rá bárki? Gondoltam, ezzel gátat szabok végre az elburjánzott potya tanácsadásoknak. Több mint 70-en írták válaszként, hogy „igen”.
Nem maradt más választásom, rettegve bár, de meghirdettem az első Te vagy a brand workshopot. Féltem ugyanis emberek előtt beszélni, remegett ilyenkor a hangom. De aznap a vágy, hogy átadjam a tudásom, mindent felülírt.
A workshop után nagyon fáradt voltam testileg: a derekam majd beszakadt, az izmaim fájtak. De belül egyáltalán nem ezt éreztem, tele voltam energiával, fel voltam villanyozva, elsöprően jók voltak a visszajelzések az előadásról. Már tudtam, hogy én ezzel akarok foglalkozni.
Aznap felülkerekedtem a félelmeimen, és azzá váltam, aki mindig is lenni akartam: előadó, aki felvállalja a saját értékét és gondolatait, egy olyan vállalkozó, aki azt csinálja, amiben jó, és amit igazán szeret. Ez volt az első önálló workshopom, egyúttal pedig a Te vagy a brand kezdete.
AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONSAN, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT – így ma ez a Te vagy a brand küldetése.
Célunk a hiánypótló, korszerű és gyakorlatorientált marketingoktatásainkon és szolgáltatásainkon keresztül megadni a vállalkozók és marketingesek számára az ehhez szükséges tanításokat, eszközöket és motivációt, eközben pedig hitelesen mindig példát mutatni a saját brandünkkel is a márkaépítés terén. Megmutatni és megtanítani, hogy kellő szorgalommal és szakértelemmel igenis meg lehet csinálni!
Az elmúlt 5 évben Boróka és 9 fős csapata a Te vagy a brand által több mint 10 000 vállalkozónak és marketingesnek segített már, hogy egy önazonos és hiteles énmárkán keresztül megtalálják a saját hangjukat.
Rövid idő alatt a Te vagy a brand lett az utóbbi évek egyik legdinamikusabban fejlődő, marketingoktatással foglalkozó platformja, ahol havonta több ezer tanulni vágyó keresi a legfrissebb közösségimédia-trendekkel foglalkozó tanfolyamokat és blogcikkeket.
Boróka több mint 50 ezer social media követővel az egyik legbefolyásosabb marketinges énmárka témában. A Datalyze szerint végzett kutatás alapján 2020-ban, vállalkozói témában ő volt a 2. top növekvő influenszer. A LinkedIn pedig, egy meghívásos alapú program alapján a Personal Branding Top Voice címmel illette meg.
Boróka rendszeresen tart tréningeket a legnagyobb vállalatok vezetőinek és értékesítőinek, nem ijed meg attól, ha 50 mérnök felső vezetőt vagy 25 agy- és gerincsebészt kell meggyőznie arról, hogy az énmárkaépítés kihagyhatatlan része ma már, hogy tudatosan jelenjünk meg az online felületeken. Több tucat sikeres vagy feltörekvő énmárka épül már az ő tanításai nyomán.
Ezenfelül rendszeresen fellép a legnagyobb konferenciákon, ahol előadásaival és üzenetével mély benyomást tesz a hallgatókra.
2022-ben pedig megjelent első „könyve”, amely – Borókára jellemző, formabontó módon – valójában nem egy könyv, hanem egy személyes márkaépítés fejlesztésével foglalkozó kártyapakli.
A Te vagy a brandnél jelenleg a legjobb oktatók, coachok és mentorok gondoskodnak arról, hogy a Te vagy a brand legyen az ország elsőszámú énmárkaépítéssel foglalkozó márkája.
Tanfolyamok énmárka-önismeret, személyes márkaépítés, közösségi média, tartalommarketing és online marketing témában.
Miben tudunk a cégednek segíteni? Oktatás, mentorálás, tanácsadás, stratégia, betanítás, kivitelezés.
Lehet, hogy pont Te hiányzol még a csapatból?
Nálunk szeretnél dolgozni? Nézd meg milyen nyitott pozíciók vannak jelenleg!