fbpx

brand és marketing

Stratégiaalkotó workshop

Kell egy terv!

Minden így indul.

Szeretnél egy csodálatos tortát sütni egy közeli hozzátartozód születésnapjára?

Nem rohansz a konyhába egyből, hanem előbb átgondolod ezeket:

  • Mi a kedvenc íze?
  • Hol keressek receptet?
  • Mennyire legyen bonyolult?
  • Mennyi időm van a sütésre?
  • Mikorra időzítsem? 
  • Megvannak-e hozzá az eszközeim?
  • Melyik receptet válasszam?
  • Bevásárolsz.
  • Megsütöd, dekorálod és prezentálod a tortát az ünnepeltnek.

De ha véletlenül egy lépést is elmulasztasz megtenni? Mi fog történni?

Kihagysz egy fontos hozzávalót. Rossz receptet választasz, amiben el vannak írva az arányok.

Miért gondolod, hogy az online marketingben ez másképp lenne?

Brand- és marketing-stratégiaalkotó workshop

Sok vállalkozás online marketingjébe láttam bele az elmúlt években.

Legtöbbször azt találtam, hogy semmiféle terv, stratégia nincs kidolgozva, megy a posztolgatás, a hirdetgetés, a cikkezgetés, a videózgatás, több-kevesebb sikerrel.

Sosem fogsz háromemeletes tortát sütni, amitől az egész család lélegzete eláll, ha nem tervezed meg a sütést!

Elmondom, nagyon lebutítva, hogy hogyan épül fel egy marketingstratégia:

El kell döntened, mit szeretnél kommunikálni.

El kell döntened, kinek szeretnéd kommunikálni.

El kell döntened, hol szeretnéd kommunikálni.

El kell döntened, hogyan szeretnéd mindezt kommunikálni. 

marketingstratégia

"Egy óra tervezés, 10 óra munkát spórolhat meg neked."

Munkám során sokszor fordult elő, hogy cégeknél rendbe kellett tennem más marketingesek munkáját. Weboldalt építenek brandstratégia nélkül, posztolgatnak tartalomstratégia nélkül. Olyan online marketingcsatornákat használnak, amelyek az adott cégnek teljesen feleslegesek, és elmulasztják használni azokat a csatornákat, ahol viszont ott kellene lenni.

Tejesen mindegy, hogy milyen szintű a vállalkozásod, mielőtt elindulsz meghódítani a világot, vagyis a célközönséged szívét, nem árt, ha van hozzá egy csataterved.

Ezért buknak bele sokan az online marketingbe:

  • Nem rendelkeznek egy tervvel.
  • Nem mérik fel megfelelően, mit kell tenniük.
  • Nincs meg a kellő tudásuk.
  • Alábecsülik, hogy mekkora munka áll előttük.
marketingstratégia

Ki vagyok én?

Küldetésünk

Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója. Cégünk küldetése, hogy megtanítsuk a vállalkozókat arra, hogyan kommunikálják a kiválóságukat, hogy többé ne kelljen ügyfelek után futniuk. Ez lenne a brandépítés lényege.

Csábi Boróka

Az elmúlt években volt szerencsém segíteni néhány kisvállalkozás beindításában, dolgoztam több milliárdos árbevételű cégeknek, de tartottam képzéseket személyes márkaépítés témában a legnagyobb vállalatok vezetőinek is. Sok iparágra és mindenféle cégre volt rálátásom. Bár nekem a józan paraszti eszem azt mondja, “mielőtt bármibe belekezdesz, csinálj egy alapos tervet”, mégis számtalanszor kellett kijavítanom a cégek marketingtevékenységét, mert semmiféle koncepció nem volt a munkájuk mögött. Ne kezdjünk addig bármiféle operatív online marketing tevékenységbe, amíg nem dolgoztuk ki és terveztük meg, hogy merre is szeretnénk menni! Esztelen posztolgatás, rossz csatornák kiválasztása, a következetesség és a kohézió hiánya – sok esetben ezt látom. Azért hoztam létre ezt a képzést, hogy alapjaiban tegyük rendbe a brand- és marketingtevékenységedet. Hiszek benne, hogy erős várat csak biztos alapokra lehet építeni.

Hogyan épül fel a tanfolyam?

Kidolgoztam egy olyan tanfolyamot, amely során végigviszlek azokon a lepéseken, eldöntendő kérdéseken, amelyek alapján össze tudod rakni a saját vállalkozásod brand- és marketingstratégiáját.

Olyan gyakorlatiasan magyarázom ezt el, hogy bárki megérti. Nem szükséges, hogy marketinges háttered legyen hozzá.

Lépésről lépésre vezetlek végig a gyakorlatokon, végig veled leszek a folyamat alatt.

marketingstratégia
  1. lépés: megtanuljuk hogyan kell piackutatást végezni.
  2. lépés: kitaláljuk a branded központi kommunikációját.
  3. lépés: eldöntjük és kidolgozzuk a célközönségedet.
  4. lépés: megtanuljuk, melyik célközönséget mely csatornákon éred el a legjobban.
  5. lépés: kidolgozzuk a marketingcsatornáidat és felállítjuk a prioritásokat.
  6. lépés: kialakítjuk a tartalomstratégiádat.
  7. START!

Kinek lehet jó ez a workshop?

Személyes márkáknak

Induló vállalkozóknak

Olyan cégeknek, amelyek nem elégedettek a jelenlegi marketingjükkel, mert nem érzik, hogy lenne mögötte koncepció.

Kisebb cégeknek és azok marketingesének

Online networkereknek

Azoknak, akik gondolkodnak rajta, hogy online vállalkozást indítsanak, de előbb szeretnék felmérni, mivel jár ennek a marketingje.

Olyan ügyvezetőknek, akik szeretnék megérteni a marketingtevékenységek alapjait, hogy azután jobban tudják a marketingcsapatot irányítani.

Akik már elvégezték

Élveztem minden percét, nagyon gyorsan eltelt az idő. Hiába dolgozom marketingesként, így is hasznos volt a workshop és sok új dolgot tanultam. Imádtam, hogy nem egy előre felvett workshop volt, hanem élőben hallgathattuk és interaktív volt. Boróka figyelmesen azt is megkérdezte, hogy milyen területről jövünk, így külön ezekre is hozott fel gyakorlati példákat. Nagyon aktualizált információkat kaptunk, gyorsan használhatóan!
Dóra
marketinges
Nagyon tetszett a workshop struktúrája és az, hogy Boróka gyakorlati példákon keresztül ismertette meg velünk a stratégiaalkotás minden elemét.A kapott segédtáblázat részletesen lefed minden olyan alapelvet és kérdést, aminek mentén meg tudom alkotni a saját stratégiámat és üzleti tervemet.Összességében megkaptam azt a tudást, amivel meg tudom teremteni a vállalkozásom szilárd alapját.
Viola
Gazdasági mediátor
Ez volt a harmadik workshopom nálatok, és mint a többi, ez is nagyontetszett. Technikában és minőségben is hozta a szokásos kiváló színvonalat.Imádtam a piackutatásról szóló részt! Az alapvető célom az volt, hogykialakítsam az új vállalkozásom stratégiáját. Ehhez minden kérdésemreválaszt kaptam és új nézőpontokkal, módszerekkel is segítettetek. Köszönöm!
Viktória
Kurzuscafé.hu

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Kezdő

Közepes

Ne indulj úgy meghódítani a világot, hogy nem rendelkezel egy tervvel.

Nagyon sok kudarcot és vakvágányt spórolsz meg azzal, ha biztos alapokra építed a marketingedet és a brandedet. És a biztos alap ott kezdődik, hogy rendelkezel egy tervvel.

Stratégiaalkotó workshop

Válaszd ki a neked megfelelő időpontot és helyszínt!

Időpont:

2021. július 16. (péntek)  

15:00-18:30 

(egy szünettel)

Élő, online rendezvény

29000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza.
  • Élő online webinárium
  • Felvételről még 10 napig visszanézhető
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 20 fő
online

Időpont: 

A jelenlegi kormányrendeleteknek megfelelően nem tartunk élő, személyes rendezvényeket. Várjuk, hogy mielőbb visszaállhassunk az élő oktatásra is. 

Élő rendezvény személyes részvétellel

39000 Ft
Az ár az áfát tartalmazza.
  • Helyszín: Park Inn By Radisson hotel, Budapest, Szekszárdi u. 16-18, 1138
  • Igényes környezetben
  • Minden kérdésed megválaszolunk
  • Maximum 20 fő

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “STRATÉGIAALKOTÓ WORKSHOP” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése: 

„Stratégiaalkotó workshop” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 4 óra

A képzés kezdési időpontja: 2021. július 16.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2021. július 16.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Kidolgoztunk egy olyan tanfolyamot, amely során végig viszünk azokon a lepéseken, eldöntendő kérdéseken, amelyek alapján össze tudod rakni a saját vállalkozásod brand- és marketingstratégiáját. Olyan gyakorlatiasan magyarázzuk ezt el, hogy bárki megérti. Nem szükséges, hogy marketinges háttered legyen hozzá. Lépésről lépésre vezetünk végig a gyakorlatokon, végig veled leszünk a folyamat alatt.

  1. lépés: megtanuljuk hogyan kell piackutatást végezni.
  2. lépés: kitaláljuk a branded központi kommunikációját.
  3. lépés: eldöntjük és kidolgozzuk a célközönségedet.
  4. lépés: megtanuljuk, melyik célközönséget mely csatornákon éred el a legjobban.
  5. lépés: kidolgozzuk a marketingcsatornáidat és felállítjuk a prioritásokat.
  6. lépés: kialakítjuk a tartalomstratégiádat.

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 29.000, – Ft , élő rendezvény estén 39.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.

A felvétel a következő naptól számítva 10 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 10 napig visszanézheti azt.

A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

te vagy a brand

 

Jelentkezés
Nincs folyamatban lévő jelentkezésed.
0
×

Cart