Az egyik legnagyobb kihívás azok számára, akik az online térben építenek márkát, hogy a különböző felületek megkövetelik tőlünk a rendszeres, közben pedig kreatív és érdekes tartalmat.
Az embernek ott a vállalkozása, amit irányítania kell, és a tartalomkészítésre sokszor már nem marad idő, energia és kreativitás – pedig marketing nélkül nem lesznek ügyfelek.
Ha marketingesként dolgozol egy cégnél, akkor pedig az a kihívás, hogy több platformon átívelően színvonalas és rendszeres kommunikációt tarts fenn, miközben érdekes és vizuálisan igényes vagy.
Szabadúszó közösségimédia-menedzserként pedig nagyon fontos, hogy hatékonnyá tedd a folyamataidat, hogy párhuzamosan több cég kommunikációját is el tudd látni.
Erre a megoldás, ha van egy tudatos tartalomstratégiád, így hetekre előre elkészíthető és kivitelezhető a tartalom, ezáltal időd és energiád szabadul fel és más fontos dolgokra tudsz koncentrálni.
Ahhoz, hogy legyen egy tartalomstratégiád, először ismerned kell annak a szabályait, hogy milyen típusú tartalmakat érdemes közzétenni, amelyek működnek, és ügyfeleket, vásárlókat generálnak a számodra.
Azután pedig, hogy ezeket hogyan lehet jól rendszerbe illeszteni, tervezni és kivitelezni.
Majd, hogy melyik ponton és hogyan tudsz segítséget bevonni, illetve a cégen belül megszervezni a tartalomkészítést, hogy ne minden a te nyakadban legyen.
Ezeket fogjuk megtanulni a Tartalomstratégia – megoldás az ötlet- és időhiányra workshopon