Kosár

Nagy Katalin judit - A hónap márkaépítője - Interjú

érték

Mikor meghirdettük az első “Hónap márkaépítője” kihívást, álmunkban sem gondoltuk volna, hogy ilyen messzire jutunk, ennyi remek márkaépítőt ismerünk meg. Egy ügyfél sikere mindig öröm számunkra. 

A Hónap Márkaépítője pályázat, pedig egy remek eszköz, hogy bemutassuk őket nektek és példával járjanak mindenki előtt, hogy igenis fel lehet építeni egy profi énmárkát a közösségi médián, szakmától függetlenül.

Nagy Katalin Judit, szabadúszó lakberendező és a doTERRA cég partnere

EBBEN A HÓNAPBAN A HÓNAP MÁRKAÉPÍTŐJE CÍMET NYERTE: NAGY KATALIN JUDIT

Nagy Kata két vállalkozást vezet, amikről az ember nem is gondolná elsőre, mennyire kapcsolódnak egymáshoz. Azon túl, hogy lakberendező, aki elsősorban magánszemélyeknek segít megszépíteni az otthonukat, mellette doTERRA illóolajokkal foglalkozik.

A vele készült interjú mindenki számára inspiráló és tanulságos lehet, hiszen méltán nyerte el a Hónap Márkaépítője címet.

De mi is köti össze ezt a két témát, azaz a lakberendezést az illóolajokkal? Katához nagyon közel áll a természet, a fenntarthatóság, így a lakberendezésben is erre a vonalra törekszik. Így került az életébe a doTERRA is, hiszen az olajok 100%-ban természetes összetevőkből állnak. Ez volt az, ami Katát azonnal megfogta és ebben összeért a két különböző témájú vállalkozása.

Kata egyik nagy kihívása a személyes márkája építése során a hatékony időbeosztás és a stratégia kialakítása volt. Ennek ellenére is vallja, abszolút megérte belevágni az énmárka építésbe. Mi sem bizonyítja ezt jobban a beérkező megbízásokon túl, mint az a visszajelzés, amit attól az iskolától kapott, ahol tanult, ugyanis egy kedves tanára vele példálózik a képzésein.

Közösségi média jelenlétet tekintve két fő fókusz van jelenleg Katánál, a lakberendezői vállalkozását az Instagramra, a doTerra építését pedig a TikTokra alapozza.
A jövőre nézve, nem tartja kizártnak, hogy csapatot szeretne majd építeni a lakberendező vállalkozása köré, hiszen látja benne a jövőt és a potenciált.

Kata legfontosabb üzenete azon vállalkozók, lakberendezők, network marketingesek számára, akik most vágnak bele az énmárka építésbe, hogy “NE adjátok fel, a legfontosabb, hogy önmagatokat adjátok!”

Kata története és a vele készült interjú mindenki számára inspiráló és tanulságos lehet, hiszen méltán nyerte el a Hónap Márkaépítője címet.

Ha te szeretnél lenni a következő Hónap Márkaépítője, várjuk a jelentkezésedet a rebeka(kukac)tevagyabrand.hu e-mail címen. A pályázatról itt olvashatsz részletesen. 

Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre!