Mikor meghirdettük az első “Hónap márkaépítője” kihívást, álmunkban sem gondoltuk volna, hogy ilyen messzire jutunk, ennyi remek márkaépítőt ismerünk meg. Egy ügyfél sikere mindig öröm számunkra.
A Hónap Márkaépítője pályázat, pedig egy remek eszköz, hogy bemutassuk őket nektek és példával járjanak mindenki előtt, hogy igenis fel lehet építeni egy profi énmárkát a közösségi médián, szakmától függetlenül.
Kádár Krisztina, a Zinzino cég partnere
Kádár Krisztina, vagy ahogy sokan ismeritek, Bogi a Zinzino cég partnereként tevékenykedik a mindennapokban és a személyes márkáját használva igyekszik felhívni a figyelmet az egészséges életmód fontosságára.
A vele készült interjú mindenki számára inspiráló és tanulságos lehet, hiszen méltán nyerte el a Hónap Márkaépítője címet.
Bogi több, mint 10 éve képviseli az egészséges életmódot, a mozgást és helyes táplálkozást mindig a szívügyének érezte. Küldetésének érzi, hogy az embereknek valós, igaz adatokat adjon az étkezésről, a mozgásról. Látja, hogy egy hatalmas adatdzsungelben élünk a helyes és a helytelen információk között, és ebben az erdőben szeretne segíteni kiigazodni az embereknek, ezzel egy stabil ponttá válni az emberek életében. Ennek a küldetéstudatnak köszönhetően került az életébe a Zinzino 3 évvel ezelőtt, amit mára már egy magas üzleti szinten tud képviselni.
Nagyon sokoldalú személynek tartja magát és ezért a legnagyobb kihívása volt, hogy megtalálja azt a részét a személyiségének, amivel a leginkább a közösséget tudja képviselni. Ezért egy pillanatra reményvesztettnek érezte magát, ekkor döntötte el, hogy részt vesz a Te vagy a brand első tanfolyamán. Ahogy elvégezte a képzést, aznap aludni sem tudott, csak arra tudott gondolni, mi legyen a következő lépés, hogyan dolgozzon az eddigi stratégiáján annak érdekében, hogy a legjobb legyen.
Olyan hatást szeretne elérni követőinél, hogy azok el tudják dönteni kristálytisztán, hogyan is szeretnének élni. Mára már több, mint 30 ezer követője van a TikTokon, ahol nagyon büszke arra, hogy az embereknek értéket adva és őket tanítva jönnek a követői.
Vallja, hogy nincsen unalmas dolog, amiben Te erős vagy, azt kell jól közvetítened és ez előbb-utóbb érdekes lesz az emberek számára.
Bogi története és a vele készült interjú mindenki számára inspiráló és tanulságos lehet, hiszen méltán nyerte el a Hónap Márkaépítője címet.
Ha te szeretnél lenni a következő Hónap Márkaépítője, várjuk a jelentkezésedet a rebeka(kukac)tevagyabrand.hu e-mail címen. A pályázatról itt olvashatsz részletesen.