Kosár

Tartalomstratégia
MEGOLDÁS AZ ÖTLET- ÉS IDŐHIÁNYRA

videótanfolyam

Az egyik legnagyobb kihívás azok számára, akik az online térben építenek márkát, hogy a különböző felületek megkövetelik tőlünk a rendszeres, közben pedig kreatív és érdekes tartalmat.

Az embernek ott a vállalkozása, amit irányítania kell, és a tartalomkészítésre sokszor már nem marad idő, energia és kreativitás – pedig marketing nélkül nem lesznek ügyfelek.

Ha marketingesként dolgozol egy cégnél, akkor pedig az a kihívás, hogy több platformon átívelően színvonalas és rendszeres kommunikációt tarts fenn, miközben érdekes és vizuálisan igényes vagy.

Szabadúszó közösségimédia-menedzserként pedig nagyon fontos, hogy hatékonnyá tedd a folyamataidat, hogy párhuzamosan több cég kommunikációját is el tudd látni.

Erre a megoldás, ha van egy tudatos tartalomstratégiád, így hetekre előre elkészíthető és kivitelezhető a tartalom, ezáltal időd és energiád szabadul fel és más fontos dolgokra tudsz koncentrálni.

Ahhoz, hogy legyen egy tartalomstratégiád, először ismerned kell annak a szabályait, hogy milyen típusú tartalmakat érdemes közzétenni, amelyek működnek, és ügyfeleket, vásárlókat generálnak a számodra.

Azután pedig, hogy ezeket hogyan lehet jól rendszerbe illeszteni, tervezni és kivitelezni.

Majd, hogy melyik ponton és hogyan tudsz segítséget bevonni, illetve a cégen belül megszervezni a tartalomkészítést, hogy ne minden a te nyakadban legyen.

Ezeket fogjuk megtanulni a Tartalomstratégia – megoldás az ötlet- és időhiányra workshopon

A tanfolyam végére tudni fogod

Mi a kommunikáció 6 pillére, és hogyan kell ezek alapján összeállítani egy tartalomstratégiát.

Megtanulod, hogyan szervezd meg hatékonyan a posztok tartalmi és vizuális részét.

Hogyan tudsz egy tartalomnaptárat összeállítani, és a posztokat hetekre előre tervezhetővé tenni.

Megtanulod, hogyan lehet a folyamatokat kiszervezni.

Miről lesz szó ezen a tanfolyamon? - Tematika

Mi az 6 témakör, amelyről minden vállalkozásnak beszélnie kell? Miért pont ezek azok – kutatásokkal és statisztikákkal alátámasztva.

Hogyan kell tartalomstratégiát összeállítani?

Hogyan érdemes megszervezni a tartalomkészítés vizuális részét?

Hogyan érdemes megszervezni a videós tartalomkészítést?

Hogyan kell kialakítani egy tartalomnaptárat?

Hogyan lehet hatékonyan előregyártani és sorozatgyártani a tartalmat?

Hogyan lehet kiszervezni a folyamataid különböző elemeit?

Hogyan lehet tartalmat újrahasznosítani a különböző platformokon?

Milyen weboldalak lehetnek a segítségünkre a szervezésben?

Milyen trükkök, praktikák vannak, amelyeket kitapasztaltunk, és időt, energiát spórolhatsz meg velük?

Valós példák jól megszervezett tartalomstratégiára. Láthatod, hogyan működik élesben egy ilyen rendszer.

Ki lesz az oktatód?

Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója, több mint 10 éve készítek saját részre és cégeknek tartalmat a közösségi médiára. Számomra a legnagyobb kihívás mindig az, hogyan találjam meg az időt erre a feladatra, hogyan maradjak mindig kreatív és érdekes, és hogyan legyen rendszeres a kommunikációm.

Erre az egyetlen megoldás: ha van egy tartalomstratégiánk. Ebből le tudjuk vezetni a tartalomnaptárat, majd meg kell szervezni a vizuális anyagok előállítását, és ezután kialakítható egy rendszer, ahova már bevonható segítség is. Így hetekre előre meg van oldva a vállalkozásaim kommunikációja.

Ezeket a jól bevált és kikísérletezett módszereket fogom neked megtanítani, amelyeket én is az egy évtizedes tapasztalataim alapján, ezen időszak során építettem ki. Órákat, ha nem napokat fogsz megspórolni, ha megtanulod rendszerbe foglalni a kommunikációdat.

 

Előbb tanuld meg, majd ki is szervezheted

Gyakran tanácsolom a cégeknek, hogy tanulják meg, hogyan kell házon belül rendszeres és jó minőségű tartalmat létrehozni, mert ez hosszú távon sokkal hatékonyabb és kifizetődőbb a számukra. 

Ha van egy kidolgozott folyamatod, akkor pontosan tudod, milyen típusú posztokat kell kitenned és milyen gyakran. Ha van egy rendszered arra, hogy ezeket a posztokat előre elkészítsd, akkor el fog tűnni a napi szintű stressz a marketingedből. 

Ezután a részfolyamatok cégben belül, vagy cégen kívüli alvállalkozó bevonásával hatékonyan kivitelezhetőek.

Illetve, ha megvan a minőségi, informatív és rendszeres tartalom, akkor már felállítható egy hatékony hirdetési stratégia is.

Mit mondanak, akik már elvégezték

nézd meg az első leckét

Tanfolyam hossza:
12 lecke

Összesen 2 óra 7 perc

Előképzettség:
nem szükséges  

Tanfolyam nehézsége:
könnyű, kezdők is érteni fogják

Tanfolyam szintje:
haladó marketingtudás

KINEK SZÓL EZ A KÉPZÉS?​

Személyes márkaépítőknek

Marketingeseknek 

Szabadúszóknak

Online networkereknek

Üzleti influenszereknek

Influenszereknek

Cégeknek, ha rá szeretnének erősíteni az online jelenlétükre

Cégeknek, ha hatékonnyá szeretnék tenni az online tartalomgyártásukat

Induló vállalkozásoknak

100% garancia

Ha nem egy 100%-ban gyakorlatias, alkalmazható és érthető tanfolyamot kapsz, 30 napig visszatérítjük a teljes vételárat és 1 óra ingyenes marketingtanácsadást is kapsz az előadótól.

Tartalomstratégia - MEGOLDÁS AZ ÖTLET- ÉS IDŐHIÁNYRA 

Videótanfolyam

örök hozzáférés
49000
34 300 Ft
  • 12 lecke
  • Örök hozzáférés
  • Magas minőségű, színvonalas tananyag

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!