Kosár

Te vagy a brand
a HÓNAP MÁRKAÉPÍTŐJE

A Hónap Márkaépítője címet nyerte: Berzi Ágnes – Szinva Fitness Stúdió és a Berzi Bútor tulajdonosa

„NINCSEN ÜZLETI FEJLŐDÉS A TE SAJÁT FEJLŐDÉSED NÉLKÜL.” – Interjú ÁGIVAL 

Olvasási idő: 10-12 perc

Berzi Ági elképesztő lendülettel veti bele magát a feladatokba, két sikeres vállalkozás tulajdonosa, és a marketinget természetesen nálunk tanulta. A vele készült interjú mindenki számára inspiráló és tanulságos lehet!

Nincs szükség több tízezer követőre az üzletszerzéshez

Boróka: Az első és legfontosabb kérdés, hogy mivel foglalkozol? Két vállalkozásod van és nem is akármilyenek. Kérlek, mutasd be magad mindkét vállalkozásban!

Ági: Az első és fő tevékenységünk a bútorgyártás. Van egy bútorgyártó cégünk, a Berzi Bútor Kft. ez az alapja mindennek. Majd 2012-ben személyes indíttatásból nyitottam egy fitnesztermet. A vízióm az volt, hogy itt jól érezhetik magukat a hölgyek, kedvességet, törődést és odafigyelést kapnak. 

Ez a két vállalkozás abszolút együtt épült egészen 2021. novemberéig, amikor a covid okozta helyzetből kifolyólag a fitnesz vállalkozást ésszerű okok miatt bezártuk. Ez egy nagy elengedés volt a részemről, de ugyanakkor megnyitott egy új lehetőséget, hogy csak és kizárólag a bútorgyártással foglalkozzak.

Nyitottunk egy új üzletágat ugyanis, egy konyhastúdiót, úgy tűnt, hogy nekem ez lesz a fókuszban az elkövetkezendő években. 

Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre!

2022. április 6-án vettem részt nálad az első Te vagy a brand – Tudatos énmárkaépítés az alapoktól tanfolyamon, amire én csak azért jelentkeztem, hogy megtaláljam a brandem a bútorgyártásban és a konyhastúdióban. Ez egy három órás tanfolyam volt, aminek az elején ittam minden szavadat, folyamatosan gondolkoztam, hogyan fogom a social mediában felépíteni a konyhastúdiót, és hogyan fogom ezt képviselni. A tanfolyam második része viszont totál gyakorlatias volt, ahol kikristályosodott, hogy az én brandem az igazából nem a bútorgyártás és a konyhastúdió, hanem a fitnesz. Amikor jöttek azok a gyakorlati kérdések, hogy mik az én erősségeim, miben vagyok én jó, mi az, amit én jól tudok képviselni, azt vettem észre, hogy én már a fitneszről jegyzeteltem. A tanfolyam végére jött egy felismerés, hogy nekem ezt kell csinálnom! Ez vagyok én igazán, ezt kell újra felépíteni.

Boróka: Hol találtál meg minket? 

Ági: Milyen érdekes, hogy én akkor kezdtem barátkozni a TikTokkal, és random módon az első pár megnézett TikTok videóim között ott voltál, így akkor bekövettelek. Jelentkeztem az első Te vagy a brand tanfolyamra, és utána még elvégeztem több tanfolyamot nálad.

Boróka: Úgy tudom nagyon beindultál ezután. 

Ági: Igen, ez akkora löketet adott, hogy fel is hívtam a régi fitneszes csapatomat, hogy lányok, én rátaláltam a saját utamra, illetve találtam egy olyan szakembert, aki tud nekünk az újraindításban segíteni. A csapat rögtön igent mondott, ez megint egy hatalmas felismerés és löket volt.

Ezt követően tavaly nyáron jelentkeztem hozzád személyes konzultációra, ahol az volt a cél, hogy a Szinva Fitness Stúdió újranyitása profi módon menjen.

Boróka: Tele voltál még dilemmákkal úgy emlékszem.

Ági: A legelső konzultációnk alkalmával a bennem lévő 247 darab félelmemet mind rád borítottam, hogy én mit miért nem tudok tenni, és nem tudok választani a bútorgyártás, a konyhastúdió és a fitnesz között. Erre volt egy nagyon érdekes mondatod, hogy ezeket nem kell különválasztani. Nekem van egy üzletasszony brandem, amiben tökéletesen megfér egymás mellett a konyhastúdió, a bútorgyártás, de fel tudom építeni mellette a női vonalat, a fitneszt is.

Ajánlott tanfolyamok a témában:

ONLINE MARKETING MANAGER CSOMAG

Boróka: Kettő üzenetet is ki szeretnék emelni abból, amit eddig mondtál. Az egyik, hogy mennyire fontos rátalálni saját utunkra. A másik pedig a TikTok, ami egy csomó embernek mumus, mert azt hiszi, hogy nincs ott az a korosztály, és látod, mi is a TikToknak köszönhetően találkoztunk. 

Neked mi okozza vagy okozta a legnagyobb kihívást az online jelenlétben és a márkaépítésben?

Ági: Megmondom neked őszintén, hogy így, hogy online jelenlét és márkaépítés, ez a covidig nekem olyan sokat nem mondott. Tehát én minden nap posztolgattam az órarendet, meg amit gondoltam. 

A lezárások alatt az embernek hirtelen nagyon sok ideje lett, és akkor kezdtem el több szakembert követni, tanulni tőlük, hogy mi is a tudatos jelenlét, mit is jelent a márkaépítés. 

Már volt néminemű fogalmam, amikor veled találkoztam, de a legnagyobb félelmem az az volt, hogy amit csinálok az egy nagy katyvasz. Ebben a hatalmas nagy médiazajban, tudatosan kell építeni a brandet, hogy kitűnjünk.

Én nálatok tanultam meg azt, hogy nekem tudnom kell, hogy mit szeretnék posztolni, vagy kinek szeretném posztolni, hogy az, amit adok, hogyan lesz érték, nekem ennek a megtalálása okozta a legnagyobb kihívást.

Hatalmas megkönnyebbülés volt, amikor le tudtam tenni azt, hogy megfelelési kényszerből posztolok, lett egy stratégia, hogy mit, mikor és miért fogok kitenni, és mit szeretnék megmutatni. Azt mondhatom, hogy most már átgondoltan, tudatosan és alaposan kommunikálok.

Boróka: Nagyon jó, hogy kiemeled ezt, mindig ezt hangoztatom, hogy a posztolás az igazából már csak a jéghegy csúcsa, és még viszonylag a könnyebb része a dolgoknak. Ha ehhez nem társul tudatos stratégia, akkor teljesen hatástalan. Ilyen formában ablakon kidobott energia, és egyébként sok cég ezért nem hisz a social médiában, mert nyilván rosszul csinálják, és így nem jön eredmény. Nem az a lényeg, hogy trillió ember kövessen, hanem a megfelelő emberek kövessenek, és őket megfelelően szólítsd meg. 

Látom, hogy rengeteget fejlődtél, mindennap figyelem, követem a social jelenlétedet és nagyon kreatív, nagyon szép. Plusz felszámoltuk a káoszt nálad. Ez is egy tipikus hiba szokott lenni, hogy sok helyen próbálunk kommunikálni, aztán igazából sehol sem kommunikálunk fókuszáltan, megfelelően.

Amikor találkoztál velünk és elkezdted nálunk képezni magad, akkor mi volt az, ami itt más volt, és mik azok, amiket ki tudtál szedni, hasznosítottál a tananyagainkból? 

Ági: Amit nálatok megtapasztaltam, hogy itt gyakorlati tanácsok mentén megyünk. Nagyon-nagyon sok tanfolyamon részt vettem, és tényleg abszolút nevek nélkül nem szeretnék senkit sem megbántani, minden jó volt valamire ott a maga idejében, de nagyon sokszor az volt egy tanfolyam után a véleményem, hogy én ezeket a dolgokat tudtam. Tehát nem vagyok vele előrébb, nem kaptam olyan gyakorlati tanácsot, hogy hogyan is csináld ezt, amit csinálni kellene.

A Te vagy a brandnél a hogyanokat kaptam meg. Például amikor elmagyaráztad, hogy a Facebook oldalunkon nem ugyanolyan stílusban és hangnemben kommunikálunk, mint ahogyan egy zárt Facebook csoportban. 

Ez is egy tőled kapott mondat volt, hogy a legeslegjobb marketing az mindig az elégedett vendég. Mert egy elégedett vendég el fogja mondani még sok leendő vendégnek azt, hogy ő milyen szolgáltatást kapott, milyen figyelemben volt része, milyen elégedetten távozott, és hogy ez fogja biztos alapokra tenni a vállalkozást.

Szerintem a marketing,  az online jelenlét, ez egy tanulható dolog, de meg kell találnod azt, hogy kitől tanulsz, és kinek az útmutatását, iránymutatását követed.

Ajánlott tanfolyam: 

TALÁLD KI MAGAD

Ha Úgy érzed ez másnak is segítene, Akkor oszd meg vagy küldd EL az ismerősödnek!

Email
LinkedIn
Facebook

Te vagy a brand

AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONSAN, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT

A hónap márkaépítője...

Minden hónapban egy ügyfelünk elnyeri a Hónap Márkaépítője címet. A többi értékes nyeremény mellett, egy interjú is készül vele. Inspiráljanak ezek a történetek arra, hogy meg lehet csinálni! Hogyan lehetsz te is a Hónap márkaépítője? Pályázz ez alapján a leírás alapján!

Így fogalmazd meg a vállalkozásod küldetését ingyenes tanfolyam

Tudástár és közösség kreatív tartalom-készítőknek

„Nincsen üzleti fejlődés a te saját fejlődésed nélkül. ” – Berzi Ágnes, a Hónap Márkaépítője

BERZI
Olvasási idő: 10-12 perc

A Te vagy a brand nem csupán marketing-tanfolyamokból áll. Gyakorlati tudást, működő rendszert és stratégiát adunk a tanulóink kezébe. A Hónap Márkaépítője pályázat győztese pedig az a tanuló lehet, aki nem csupán hallgat, figyel és jegyzetel, hanem cselekszik is.

Berzi Ágnes – Szinva Fitness Stúdió és a Berzi Bútor tulajdonosa

A HÓNAP MÁRKAÉPÍTŐJE CÍMET NYERTE: BERZI ÁGNES

Berzi Ági elképesztő lendülettel veti bele magát a feladatokba, két sikeres vállalkozás tulajdonosa, és a marketinget természetesen nálunk tanulta. A vele készült interjú mindenki számára inspiráló és tanulságos lehet!

Boróka: Az első és legfontosabb kérdés, hogy mivel foglalkozol? Két vállalkozásod van és nem is akármilyenek. Kérlek, mutasd be magad mindkét vállalkozásban!

Ági: Az első és fő tevékenységünk a bútorgyártás. Van egy bútorgyártó cégünk, a Berzi Bútor Kft. ez az alapja mindennek. Majd 2012-ben személyes indíttatásból nyitottam egy fitnesztermet. A vízióm az volt, hogy itt jól érezhetik magukat a hölgyek, kedvességet, törődést és odafigyelést kapnak. 

Ez a két vállalkozás abszolút együtt épült egészen 2021. novemberéig, amikor a covid okozta helyzetből kifolyólag a fitnesz vállalkozást ésszerű okok miatt bezártuk. Ez egy nagy elengedés volt a részemről, de ugyanakkor megnyitott egy új lehetőséget, hogy csak és kizárólag a bútorgyártással foglalkozzak.

Nyitottunk egy új üzletágat ugyanis, egy konyhastúdiót, úgy tűnt, hogy nekem ez lesz a fókuszban az elkövetkezendő években. 

2022. április 6-án vettem részt nálad az első Te vagy a brand – Tudatos énmárkaépítés az alapoktól tanfolyamon, amire én csak azért jelentkeztem, hogy megtaláljam a brandem a bútorgyártásban és a konyhastúdióban. Ez egy három órás tanfolyam volt, aminek az elején ittam minden szavadat, folyamatosan gondolkoztam, hogyan fogom a social mediában felépíteni a konyhastúdiót, és hogyan fogom ezt képviselni. A tanfolyam második része viszont totál gyakorlatias volt, ahol kikristályosodott, hogy az én brandem az igazából nem a bútorgyártás és a konyhastúdió, hanem a fitnesz. Amikor jöttek azok a gyakorlati kérdések, hogy mik az én erősségeim, miben vagyok én jó, mi az, amit én jól tudok képviselni, azt vettem észre, hogy én már a fitneszről jegyzeteltem. A tanfolyam végére jött egy felismerés, hogy nekem ezt kell csinálnom! Ez vagyok én igazán, ezt kell újra felépíteni.

Boróka: Hol találtál meg minket? 

Ági: Milyen érdekes, hogy én akkor kezdtem barátkozni a TikTokkal, és random módon az első pár megnézett TikTok videóim között ott voltál, így akkor bekövettelek. Jelentkeztem az első Te vagy a brand tanfolyamra, és utána még elvégeztem több tanfolyamot nálad.

Boróka: Úgy tudom nagyon beindultál ezután. 

Ági: Igen, ez akkora löketet adott, hogy fel is hívtam a régi fitneszes csapatomat, hogy lányok, én rátaláltam a saját utamra, illetve találtam egy olyan szakembert, aki tud nekünk az újraindításban segíteni. A csapat rögtön igent mondott, ez megint egy hatalmas felismerés és löket volt.

Ezt követően tavaly nyáron jelentkeztem hozzád személyes konzultációra, ahol az volt a cél, hogy a Szinva Fitness Stúdió újranyitása profi módon menjen.

Boróka: Tele voltál még dilemmákkal úgy emlékszem.

Ági: A legelső konzultációnk alkalmával a bennem lévő 247 darab félelmemet mind rád borítottam, hogy én mit miért nem tudok tenni, és nem tudok választani a bútorgyártás, a konyhastúdió és a fitnesz között. Erre volt egy nagyon érdekes mondatod, hogy ezeket nem kell különválasztani. Nekem van egy üzletasszony brandem, amiben tökéletesen megfér egymás mellett a konyhastúdió, a bútorgyártás, de fel tudom építeni mellette a női vonalat, a fitneszt is.

Boróka: Kettő üzenetet is ki szeretnék emelni abból, amit eddig mondtál. Az egyik, hogy mennyire fontos rátalálni saját utunkra. A másik pedig a TikTok, ami egy csomó embernek mumus, mert azt hiszi, hogy nincs ott az a korosztály, és látod, mi is a TikToknak köszönhetően találkoztunk. 

Neked mi okozza vagy okozta a legnagyobb kihívást az online jelenlétben és a márkaépítésben?

Ági: Megmondom neked őszintén, hogy így, hogy online jelenlét és márkaépítés, ez a covidig nekem olyan sokat nem mondott. Tehát én minden nap posztolgattam az órarendet, meg amit gondoltam. 

A lezárások alatt az embernek hirtelen nagyon sok ideje lett, és akkor kezdtem el több szakembert követni, tanulni tőlük, hogy mi is a tudatos jelenlét, mit is jelent a márkaépítés. 

Már volt néminemű fogalmam, amikor veled találkoztam, de a legnagyobb félelmem az az volt, hogy amit csinálok az egy nagy katyvasz. Ebben a hatalmas nagy médiazajban, tudatosan kell építeni a brandet, hogy kitűnjünk.

Én nálatok tanultam meg azt, hogy nekem tudnom kell, hogy mit szeretnék posztolni, vagy kinek szeretném posztolni, hogy az, amit adok, hogyan lesz érték, nekem ennek a megtalálása okozta a legnagyobb kihívást.

Hatalmas megkönnyebbülés volt, amikor le tudtam tenni azt, hogy megfelelési kényszerből posztolok, lett egy stratégia, hogy mit, mikor és miért fogok kitenni, és mit szeretnék megmutatni. Azt mondhatom, hogy most már átgondoltan, tudatosan és alaposan kommunikálok.

Boróka: Nagyon jó, hogy kiemeled ezt, mindig ezt hangoztatom, hogy a posztolás az igazából már csak a jéghegy csúcsa, és még viszonylag a könnyebb része a dolgoknak. Ha ehhez nem társul tudatos stratégia, akkor teljesen hatástalan. Ilyen formában ablakon kidobott energia, és egyébként sok cég ezért nem hisz a social médiában, mert nyilván rosszul csinálják, és így nem jön eredmény. Nem az a lényeg, hogy trillió ember kövessen, hanem a megfelelő emberek kövessenek, és őket megfelelően szólítsd meg. 

Látom, hogy rengeteget fejlődtél, mindennap figyelem, követem a social jelenlétedet és nagyon kreatív, nagyon szép. Plusz felszámoltuk a káoszt nálad. Ez is egy tipikus hiba szokott lenni, hogy sok helyen próbálunk kommunikálni, aztán igazából sehol sem kommunikálunk fókuszáltan, megfelelően.

Amikor találkoztál velünk és elkezdted nálunk képezni magad, akkor mi volt az, ami itt más volt, és mik azok, amiket ki tudtál szedni, hasznosítottál a tananyagainkból? 

Ági: Amit nálatok megtapasztaltam, hogy itt gyakorlati tanácsok mentén megyünk. Nagyon-nagyon sok tanfolyamon részt vettem, és tényleg abszolút nevek nélkül nem szeretnék senkit sem megbántani, minden jó volt valamire ott a maga idejében, de nagyon sokszor az volt egy tanfolyam után a véleményem, hogy én ezeket a dolgokat tudtam. Tehát nem vagyok vele előrébb, nem kaptam olyan gyakorlati tanácsot, hogy hogyan is csináld ezt, amit csinálni kellene.

A Te vagy a brandnél a hogyanokat kaptam meg. Például amikor elmagyaráztad, hogy a Facebook oldalunkon nem ugyanolyan stílusban és hangnemben kommunikálunk, mint ahogyan egy zárt Facebook csoportban. 

Ez is egy tőled kapott mondat volt, hogy a legeslegjobb marketing az mindig az elégedett vendég. Mert egy elégedett vendég el fogja mondani még sok leendő vendégnek azt, hogy ő milyen szolgáltatást kapott, milyen figyelemben volt része, milyen elégedetten távozott, és hogy ez fogja biztos alapokra tenni a vállalkozást.

Szerintem a marketing,  az online jelenlét, ez egy tanulható dolog, de meg kell találnod azt, hogy kitől tanulsz, és kinek az útmutatását, iránymutatását követed.

Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Boróka: Egyetértek veled,  sok vállalkozás online megjelenését építettem fel, most például felmondtam egy anyagot a ContentPro tagsági csoportba, és az összes ötlet, amit ott adok, az mind olyan ötlet, amiket én az elmúlt öt-tíz évben megcsináltam. Tehát olyan embertől érdemes  marketinget tanulni, aki benne van, napi szinten csinálja, ő tud gyakorlati tanácsokat adni. 

Úgy tudom, hogy nagyon nagy eredménnyel indult el a fitnesz, meg egyébként a bútorbolt is elképesztő jól megy, de most főleg a fitnesz miatt vagyunk itt, ami nagyon nagyot robbant – és ez téged is meglepett, hogy mekkorát szólt. Úgyhogy mesélj nekem azokról az eredményekről, amiket a közös munkával elértünk, és hogy tényleg mekkora új lendülettel tudott beindulni, meg megy azóta is ez a vállalkozás.

Ági: Amikor mi elkezdtünk együtt dolgozni, akkor többször felhívtad arra a figyelmemet, hogy alábecsülöm a saját elvárásaimat az újraindítással kapcsolatosan. Elmondtad nekem, hogy amiben én gondolkoztam, azok csak a mi régi vendégeink voltak. Mivel mi földrajzilag máshova mentünk,  nem feltétlenül csak azokhoz az emberekhez kell ragaszkodnom, hanem új célcsoportot is megfogalmazhatok magamnak. Meghatároztuk, hogy ki is az én célcsoportom, kinek is teremtem meg újra a fitneszt. 

Fel voltam arra készülve, hogy amikor szeptember 12-én megnyitunk, jön majd 3-4-5 ember, a régi törzsvendégek. Eljött a szeptember 12. és nekünk aznap 47 vendégünk volt. Ez egy hatalmas nagy indulás volt, és óriási lökés. Emlékszem még este, gyorsan rád írtam, hogy felhívhatlak-e, mert ezt mindenféleképpen meg kell hogy osszam, hogy ide mennyi ember jött. 

A következő héten, mikor konzultáltunk, levontuk az első hét konzekvenciáját. Oké, ennyi ember volt, akkor hogyan tudnánk még a vendégkört bővíteni. Megmutattad nekem azt, hogy mennyire fontos dolog a jó árukapcsolás. Elmondtam, hogy milyen szolgáltatás bővítéseket tervezek még, és ezen is szépen, fokozatosan végigmentünk, hogy mit, mikor és hogyan vezessünk be.

Elértük azt , hogy most napi 50-80 vendégünk van általában, azonkívül megnyitottuk a masszázstúdiót a fitnesz területén belül. Most egy kozmetikai szalont nyitunk, vettünk egy infraslimx gépet, amihez valóban lopom a különböző promócióidat.

A tavalyi eredményeimmel rettenetesen elégedett voltam, magasan túlszárnyalta az üzleti tervet.

Nyugodtan mondhatom, hogy kevesebb mint fél év alatt ez egy hétszámjegyű jövedelmet biztosító vállalkozássá tudta magát kinőni, ahol nincs megállás. Úgyhogy én mindenkinek csak azt tudom mondani, hogy ha megvan az a vállalkozási ötleted, ami a tiéd, ami tényleg szívből jön, mert ezt csak úgy lehet csinálni, akkor mindenféleképpen keresd meg Borókát, és hallgass rá. Menj azután a felépített marketing- és stratégiai terv alapján, amit tanít, tartsd be azokat a szokásokat, lépéseket, amiket mond, és akkor szinte biztos vagyok benne, hogy a siker elkerülhetetlen.

Szerintem a marketing az nagyon fontos. Mind azt hisszük, hogy tudjuk, de nem tudjuk. Tehát hogyha nincsenek meg az alapok és a stratégia az elején, akkor nem tudsz fejlődni. Amikor egy szakember ránéz a munkádra, az hatalmas visszaigazolást ad. Ráadásul emellett kézzelfoghatóan láttuk az eredményeket is hónapról, hónapra.

Boróka:  Emlékszem, hogy a covid időszakban, azért esett szét a vállalkozásod, amiben hatalmas potenciál volt, mert nem volt odatéve az online marketing. Nem tudtad úgy mozgósítani a covid után az embereket, pedig ott lettek volna. Erre néztünk rá, hogy hatalmas erőforrásokon ülsz, csak nem tudod, hogy mozgasd őket.

Ági: Például azt is te magyaráztad el nekem, hogy a covid utáni újranyitásból mekkora előnyt lehet kovácsolni egy ilyen típusú vállalkozás esetén. Hogy soha nem volt az embereknek még akkora szükségük arra, hogy tartozzanak valahova, és hogy igazából erről is szóljanak a posztok, hogy a szolgáltatás kínálaton túl mi voltaképpen közösséget építünk. 

Nem mindig voltam egy könnyű tanítvány, – tudom, hogy néha nehezen mentek át a dolgok, nagyon ragaszkodtam a régi mintáimhoz. Kellett fejlődni ez ügyben, most viszont rettenetesen büszke vagyok erre a közösségre, és arra, hogy megtanultam ezeket a dolgokat.

Boróka: Szerintem nagyon sokat tudunk tanulni mindannyian ebből a beszélgetésből. Mik a tervek, mit látsz, merre megy ez az egész?

Ági: A tervek nagyok! Szeretném egy olyan részét is felépíteni a fitnesznek, ami voltaképpen a prevenciót helyezi előtérbe. Új óratípusunk lesz, lesz jógaóra, ezenkívül indul egy új szolgáltatásunk, egy úgynevezett pilates reformer. 

A szépségszalon része a napokban indult, úgyhogy területileg is bővülni fogunk, a jelenlegi 300 négyzetméter kicsinek bizonyult, nyáron még 130 négyzetméterrel növekszik a fitnesz. Gondolkodunk jógatábor indításán, saját életmód programon. Kettő-három orvos vendégünkkel együttműködve szeretnénk ezt az életmód programot elindítani. 

Igazából ezek a jövőbeni tervek, és a lelkesedés az abszolút megvan, mert látja az ember az eredményt. 

Boróka: Az a közös bennünk, hogy én is egy rendszerben gondolkodó ember vagyok. Azt nézem, hogy tudsz magadnak olyan rendszereket összerakni, ami hosszú távon folyamatos növekedést hoz.

Nem vagy nehéz diák, sőt szerintem fantasztikus vagy. Imádom az olyan embereket, akik ilyen csoda dolgokat valósítanak meg. Belevitted a saját kreativitásodat, meg mind a mai napig viszed, persze rengeteg ötletet emeltél át tőlem, de rendszerbe raktad az egészet. 

Ági: Még Boróka, annyit szeretnék elmondani, hogy mindenkinek szüksége van egy mentorra, valaki, aki felteszi azokat a kérdéseket, amiket te rettenetesen félsz feltenni magadnak. 

Te mindig feltetted azokat a kérdéseket, amik túl voltak az én komfortzónámon.

Motivált voltam, egyrészt az irántad érzett tiszteletből, hogy nekem a jövő héten mondanom kell neked valamit, hogy ez ügyben mire haladtam, és hogy milyen lépéseket tettem meg, másrészt pedig tényleg láttam a saját fejlődésemet. 

Nincsen üzleti fejlődés a te saját fejlődésed nélkül. Akkora üzlete van az embernek, amilyenre ő felfejlődött, amit ő elbír, tud navigálni és menedzselni.