Kosár

Te vagy a brand
a HÓNAP MÁRKAÉPÍTŐJE

A Hónap Márkaépítője címet nyerte: Berzi Ágnes – Szinva Fitness Stúdió és a Berzi Bútor tulajdonosa

„NINCSEN ÜZLETI FEJLŐDÉS A TE SAJÁT FEJLŐDÉSED NÉLKÜL.” – Interjú ÁGIVAL 

Olvasási idő: 10-12 perc

Berzi Ági elképesztő lendülettel veti bele magát a feladatokba, két sikeres vállalkozás tulajdonosa, és a marketinget természetesen nálunk tanulta. A vele készült interjú mindenki számára inspiráló és tanulságos lehet!

Nincs szükség több tízezer követőre az üzletszerzéshez

Boróka: Az első és legfontosabb kérdés, hogy mivel foglalkozol? Két vállalkozásod van és nem is akármilyenek. Kérlek, mutasd be magad mindkét vállalkozásban!

Ági: Az első és fő tevékenységünk a bútorgyártás. Van egy bútorgyártó cégünk, a Berzi Bútor Kft. ez az alapja mindennek. Majd 2012-ben személyes indíttatásból nyitottam egy fitnesztermet. A vízióm az volt, hogy itt jól érezhetik magukat a hölgyek, kedvességet, törődést és odafigyelést kapnak. 

Ez a két vállalkozás abszolút együtt épült egészen 2021. novemberéig, amikor a covid okozta helyzetből kifolyólag a fitnesz vállalkozást ésszerű okok miatt bezártuk. Ez egy nagy elengedés volt a részemről, de ugyanakkor megnyitott egy új lehetőséget, hogy csak és kizárólag a bútorgyártással foglalkozzak.

Nyitottunk egy új üzletágat ugyanis, egy konyhastúdiót, úgy tűnt, hogy nekem ez lesz a fókuszban az elkövetkezendő években. 

Tetszik? Akkor legyél rendszeres olvasónk. Iratkozz fel a hírlevelünkre!

2022. április 6-án vettem részt nálad az első Te vagy a brand – Tudatos énmárkaépítés az alapoktól tanfolyamon, amire én csak azért jelentkeztem, hogy megtaláljam a brandem a bútorgyártásban és a konyhastúdióban. Ez egy három órás tanfolyam volt, aminek az elején ittam minden szavadat, folyamatosan gondolkoztam, hogyan fogom a social mediában felépíteni a konyhastúdiót, és hogyan fogom ezt képviselni. A tanfolyam második része viszont totál gyakorlatias volt, ahol kikristályosodott, hogy az én brandem az igazából nem a bútorgyártás és a konyhastúdió, hanem a fitnesz. Amikor jöttek azok a gyakorlati kérdések, hogy mik az én erősségeim, miben vagyok én jó, mi az, amit én jól tudok képviselni, azt vettem észre, hogy én már a fitneszről jegyzeteltem. A tanfolyam végére jött egy felismerés, hogy nekem ezt kell csinálnom! Ez vagyok én igazán, ezt kell újra felépíteni.

Boróka: Hol találtál meg minket? 

Ági: Milyen érdekes, hogy én akkor kezdtem barátkozni a TikTokkal, és random módon az első pár megnézett TikTok videóim között ott voltál, így akkor bekövettelek. Jelentkeztem az első Te vagy a brand tanfolyamra, és utána még elvégeztem több tanfolyamot nálad.

Boróka: Úgy tudom nagyon beindultál ezután. 

Ági: Igen, ez akkora löketet adott, hogy fel is hívtam a régi fitneszes csapatomat, hogy lányok, én rátaláltam a saját utamra, illetve találtam egy olyan szakembert, aki tud nekünk az újraindításban segíteni. A csapat rögtön igent mondott, ez megint egy hatalmas felismerés és löket volt.

Ezt követően tavaly nyáron jelentkeztem hozzád személyes konzultációra, ahol az volt a cél, hogy a Szinva Fitness Stúdió újranyitása profi módon menjen.

Boróka: Tele voltál még dilemmákkal úgy emlékszem.

Ági: A legelső konzultációnk alkalmával a bennem lévő 247 darab félelmemet mind rád borítottam, hogy én mit miért nem tudok tenni, és nem tudok választani a bútorgyártás, a konyhastúdió és a fitnesz között. Erre volt egy nagyon érdekes mondatod, hogy ezeket nem kell különválasztani. Nekem van egy üzletasszony brandem, amiben tökéletesen megfér egymás mellett a konyhastúdió, a bútorgyártás, de fel tudom építeni mellette a női vonalat, a fitneszt is.

Ajánlott tanfolyamok a témában:

ONLINE MARKETING MANAGER CSOMAG

Boróka: Kettő üzenetet is ki szeretnék emelni abból, amit eddig mondtál. Az egyik, hogy mennyire fontos rátalálni saját utunkra. A másik pedig a TikTok, ami egy csomó embernek mumus, mert azt hiszi, hogy nincs ott az a korosztály, és látod, mi is a TikToknak köszönhetően találkoztunk. 

Neked mi okozza vagy okozta a legnagyobb kihívást az online jelenlétben és a márkaépítésben?

Ági: Megmondom neked őszintén, hogy így, hogy online jelenlét és márkaépítés, ez a covidig nekem olyan sokat nem mondott. Tehát én minden nap posztolgattam az órarendet, meg amit gondoltam. 

A lezárások alatt az embernek hirtelen nagyon sok ideje lett, és akkor kezdtem el több szakembert követni, tanulni tőlük, hogy mi is a tudatos jelenlét, mit is jelent a márkaépítés. 

Már volt néminemű fogalmam, amikor veled találkoztam, de a legnagyobb félelmem az az volt, hogy amit csinálok az egy nagy katyvasz. Ebben a hatalmas nagy médiazajban, tudatosan kell építeni a brandet, hogy kitűnjünk.

Én nálatok tanultam meg azt, hogy nekem tudnom kell, hogy mit szeretnék posztolni, vagy kinek szeretném posztolni, hogy az, amit adok, hogyan lesz érték, nekem ennek a megtalálása okozta a legnagyobb kihívást.

Hatalmas megkönnyebbülés volt, amikor le tudtam tenni azt, hogy megfelelési kényszerből posztolok, lett egy stratégia, hogy mit, mikor és miért fogok kitenni, és mit szeretnék megmutatni. Azt mondhatom, hogy most már átgondoltan, tudatosan és alaposan kommunikálok.

Boróka: Nagyon jó, hogy kiemeled ezt, mindig ezt hangoztatom, hogy a posztolás az igazából már csak a jéghegy csúcsa, és még viszonylag a könnyebb része a dolgoknak. Ha ehhez nem társul tudatos stratégia, akkor teljesen hatástalan. Ilyen formában ablakon kidobott energia, és egyébként sok cég ezért nem hisz a social médiában, mert nyilván rosszul csinálják, és így nem jön eredmény. Nem az a lényeg, hogy trillió ember kövessen, hanem a megfelelő emberek kövessenek, és őket megfelelően szólítsd meg. 

Látom, hogy rengeteget fejlődtél, mindennap figyelem, követem a social jelenlétedet és nagyon kreatív, nagyon szép. Plusz felszámoltuk a káoszt nálad. Ez is egy tipikus hiba szokott lenni, hogy sok helyen próbálunk kommunikálni, aztán igazából sehol sem kommunikálunk fókuszáltan, megfelelően.

Amikor találkoztál velünk és elkezdted nálunk képezni magad, akkor mi volt az, ami itt más volt, és mik azok, amiket ki tudtál szedni, hasznosítottál a tananyagainkból? 

Ági: Amit nálatok megtapasztaltam, hogy itt gyakorlati tanácsok mentén megyünk. Nagyon-nagyon sok tanfolyamon részt vettem, és tényleg abszolút nevek nélkül nem szeretnék senkit sem megbántani, minden jó volt valamire ott a maga idejében, de nagyon sokszor az volt egy tanfolyam után a véleményem, hogy én ezeket a dolgokat tudtam. Tehát nem vagyok vele előrébb, nem kaptam olyan gyakorlati tanácsot, hogy hogyan is csináld ezt, amit csinálni kellene.

A Te vagy a brandnél a hogyanokat kaptam meg. Például amikor elmagyaráztad, hogy a Facebook oldalunkon nem ugyanolyan stílusban és hangnemben kommunikálunk, mint ahogyan egy zárt Facebook csoportban. 

Ez is egy tőled kapott mondat volt, hogy a legeslegjobb marketing az mindig az elégedett vendég. Mert egy elégedett vendég el fogja mondani még sok leendő vendégnek azt, hogy ő milyen szolgáltatást kapott, milyen figyelemben volt része, milyen elégedetten távozott, és hogy ez fogja biztos alapokra tenni a vállalkozást.

Szerintem a marketing,  az online jelenlét, ez egy tanulható dolog, de meg kell találnod azt, hogy kitől tanulsz, és kinek az útmutatását, iránymutatását követed.

Ajánlott tanfolyam: 

TALÁLD KI MAGAD

Ha Úgy érzed ez másnak is segítene, Akkor oszd meg vagy küldd EL az ismerősödnek!

Email
LinkedIn
Facebook

Te vagy a brand

AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONSAN, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT

A hónap márkaépítője...

Minden hónapban egy ügyfelünk elnyeri a Hónap Márkaépítője címet. A többi értékes nyeremény mellett, egy interjú is készül vele. Inspiráljanak ezek a történetek arra, hogy meg lehet csinálni! Hogyan lehetsz te is a Hónap márkaépítője? Pályázz ez alapján a leírás alapján!

Így fogalmazd meg a vállalkozásod küldetését ingyenes tanfolyam

Tudástár és közösség kreatív tartalom-készítőknek